Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Әдебиеттен қысқа мерзімді жоспар (6 сынып)
Сабақ тақырыптары:
1. Шерхан Мұртаза "Тұтқын бала" әңгімесі
2. Сайын Мұратбеков "Қылау" әңгімесі


Әдебиет 6 сынып
Қысқа мерзімдік жоспары
Сабақтың тақырыбы С. Мұратбеков "Қылау" әңгімесі
Мақсаты Шығармашылық, танымдық қабілетін шыңдау
Міндеті • Өз ойларын еркін айта алуына ықпал ету
• Тапсырмалардың дұрыс орындалуына бағыт бағдар беру
• Оқушының еркін жұмыс жасай алуына жағдай жасау
Күтілетін нәтиже
● Әңгіменің мазмұнын меңгереді.
● Шығарманы композициялық құрылысына талдау жасау біледі
● Әңгімені талдай отырып, өмірмен байланыстыра алады.
Дерек көзі 1. Википедия ашық энциклопедиясы
2. Ғаламтор.

Сабақтың барысы
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
1. Сергіту сәті: Биле - биле
2. Сыныпты топқа бөлу. Геометриялық фигура арқылы топтасу.

ІІ. Үй жұмысын тексеру
♦ «Бала Тұрардың болашағы» өз қиялдарыңмен әңгімені аяқтауы
♦ Шерхан Мұртазаның «Тұтқын бала» әңгімесі бойынша «Кубик» ойыны арқылы сұрақ – жауап
1. Тұрар кім?
2. Рысқұлдың Тұрарды қасына алдыруының себебі неде?
3. Тұрар оқу мен жазуды кімнен үйренеді?
4. Тұрардың дәптерге жазған алғашқы сөздері?
5. Мектепте барғанда Тұрардың фамилиясы?
6 Тұрар кімге көмекші болды?

ІІІ. Жаңа сабақ
Қылау дегеніміз не?
Шығарма неге қылау деп аталады?
Қылау – қыста сілбіреп жауатын ұлпа, майда қар
Тақырыптың қылау деп аталу себебі: Сатай мен Рабиғаның достығының қылаулап басталуы.

«Қызығушылықты ояту» ой шақыру.
«Қай сәт бейнеленген?» Сатайдың сөздерінен мысалдар келтіріп, қай кезде айтылғанын табу.
♦ «Әй, беймазасын - ай, осы шалдың!»
♦ «Шіркін - ай, ең болмаса он минут ұйықтар ма еді?»
♦ «Қара ішікті оранып ап, аунай кетіп ұйықтаса, шіркін!»
♦ «Мұндайда қасқыр кездесуі мүмкін – ау!

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама