Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Әнұран. Буын
Сабақтың тақырыбы: Әнұран. Буын.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың буын жайлы білімін толықтыруға мүмкіндік жасау; Оқу - жазу дағдыларын арттыру, ел рәміздерін құрметтеуге Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілі: үнтаспа.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар, бүгін бізде ерекше күн, ерекше сабақ бізге қонақтар келіпті, мектептің мұғалімдері.
- Бүгінгі сабақты жақсы өтсін десеңіз бір - бірімізге қарап, сәттілік тілейміз.
2. Өткенді пысықтау.
- Бүгін жарыс сабақ, ат жарысы түрінде өтеді, сендер бәйгеге қатысасыңдар 2 қатарға 2 ат,
1 - қатарға қоңыр атпен шабады, ал 2 - қатар қара атпен жарысқа қатысады.
- Өте жақсы. Балалар, біздер бүгін буын тақырыбын аяқтап қалдық, сондықтан ойымызды жинақтап, сұрақтарға, дұрыс, толық жауап береді деген үміттемін сендерге.

4. Ой - толғау. Үйге қандай тапсырма берілді? ( Мәтінді оқу, түсінгенін айту)
Мына сұрақтарға жауап береміз:
1) – Мемлекеттік тіл қай тіл?
2) – Қазақстанда қандай мекендейді?
3) – Қазақстан, Отан туралы кім өлең біледі?
- Өте жақсы.
Әр топтан бір оқушыдан шығады? Өлең айтады.
Әр топ ойланып, кімді шығарады екен.
- Өте жақсы.
- Ал, енді «Мемлекеттік тіл» мәтінінен түсінгенін кім айтады? (Әр топтан 1оқушы)
5.«Болжау»
- Балалар қандай ән айтқанда, біз оң қолымызды жүрегімізге қоямыз? (Әнұранды)
- Ал сендер әнұранды білесіңдер ме?
- Жақсы енді жаңа сабаққа кірісейік.(үнтаспадан әнұран орындалады, барлық оқушылар түрегеліп, қолдарын жүрек жағына қояды)
- Балалар, бұл тыңдағанымыз қандай ән?
- Әрине әнұран, әнұранды сендер естігенде сендер түрегелдіңдер қолдарыңды жүректің тұсына қойдыңдар. (Дұрыс әдемі тұрдыңдар)
- Балалар, осы әнұранды естігенде қандай сезімде болдыңдар?
(Күш - қуаттарыңыз көтеріліп, патриоттық сезім пайда болды ма?
- Жақсы.

6. Талдау Әнұранды балалар үлкен, салтанатты жиындарда, мейрамдарда орындалады.
Мемлекеттік әнұранның әнін жазған: Ш. Қалдаяқов.
Сөзін жазғандар: Жұмекен Нәжімеденов. Н. Назарбаев.
Оқулықта берілген өлеңде «Әнұран» деп аталады, бірақ оның авторы (Өтепберген Ақыпбергенұлы) бұл өлеңде әнұраннан алған әсерін бейнелеп жазған.
- Қане, мен сендерге оқып берейін, оқулықтағы өлеңді, тыңдаймыз.
- Іштей оқу. Әр топтан бір - бір баладан тұтас оқыту.
- Жақсы, орындарыңа отырыңдар.

7.«Түртіп алу»
- Ақын әнұран туралы қандай сөздер айтқан?
- Сендерге бұл өлеңде таныс емес сөздер бар ма?(Зор рух, маздар бойда мол үміт, оттай жанып жанарым)
- Балалар, әнұран деген сөзде неше буын бар? Оларды ата.

8. Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазамыз, Ә ә үлкен және кіші әріптерін жазамыз. Әнұран сөзін жазамыз.
- Қараңдар сиқырлы гүл аланда! Гүлдің ортасына қандай сөз жазылған?
«Буындар» деп жазылған. Яғни күлтешелерінде буындар берілген, сол буындардан сөз құрау керек.
(Гүлдің күлтешесіне жазуға әр топтан 3 оқушы шығарамын)
Ойлап, тап. Оқулықпен жұмыс. 87 - жаттығуды орындаймыз. кейін 88 - жаттығу.

9. Қорытындылау.
- Балалар, сабақ ұнады ма?
- Біздер бүгін не істедік сабақта?
«Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар» демекші қазір біздер қай топ жеңгенін анықтаймыз.
Бағалау парағына назар аударамыз. Кім қандай бағаға ие болды екен.
10. Үйге тапсырма: «Әнұран» өлеңін мәнерлеп оқу. 4 буынды сөз құрап келу.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама