- 05 нау. 2024 01:47
- 205
Арифметикалық амалдар
Тақырыбы: Арифметикалық амалдар
Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.
Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 8. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245, 123, 456, 789 т. с. с.
ІІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
1. Балалар карточкаға 5 секунд қарап, жатқа математикалық символдарды ретімен жазып шығу керек.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
1). – Мына сандар қатарының қандай рет тәртібін енгізу керек? Мұндағы «артық» сандар қайсысы және олар неге «артық»?
10, 20, 30, 40, 55, 60. (55 – дөңгелек сан емес)
1, 7, 14, 21, 27. (1саны 7 - ге бөлінбейді)
12, 23, 341, 48, 55, 67, 76. (341 – үш таңбалы сан)
24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі ондық бар)
2) № 1. Ауызша. (жылдамдыққа ұжыммен)
750 + 10 = 760
230 + 20 = 250
900 – 130 = 770
800 – 450 = 350
110 + 55 = 165
250 + 550 = 800 т. с. с.
2) № 1. Ауызша. (жылдамдыққа ұжыммен)
3) Таза жазу. 3, 4, 5. цифрынан үш таңбалы сан құрастыру. (345, 354, 435, 453, 534, 543)
№ 2. Жазбаша есепте және дұрыстығын тексер. (тақтада есептеу түсіндіре шығару)
69 9 = 621
621: 9 = 69
621: 69 = 9 (компоненттердің атауын атау.)
4) Жұппен жұмыс
№ 3. Өрнектер жаз және олардың мәнін тап.
А) 256: 4 – 15 3 = 64 – 45 = 19
ә) 500 – (693 – 446) = 500 – 247 = 253
б) (176 + 412): 6 = 98
Мақсаты: арифметикалық амалдар туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін қорытындылау.
Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 8. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245, 123, 456, 789 т. с. с.
ІІІ. Өткенді пысықтау: Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
1. Балалар карточкаға 5 секунд қарап, жатқа математикалық символдарды ретімен жазып шығу керек.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
1). – Мына сандар қатарының қандай рет тәртібін енгізу керек? Мұндағы «артық» сандар қайсысы және олар неге «артық»?
10, 20, 30, 40, 55, 60. (55 – дөңгелек сан емес)
1, 7, 14, 21, 27. (1саны 7 - ге бөлінбейді)
12, 23, 341, 48, 55, 67, 76. (341 – үш таңбалы сан)
24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі ондық бар)
2) № 1. Ауызша. (жылдамдыққа ұжыммен)
750 + 10 = 760
230 + 20 = 250
900 – 130 = 770
800 – 450 = 350
110 + 55 = 165
250 + 550 = 800 т. с. с.
2) № 1. Ауызша. (жылдамдыққа ұжыммен)
3) Таза жазу. 3, 4, 5. цифрынан үш таңбалы сан құрастыру. (345, 354, 435, 453, 534, 543)
№ 2. Жазбаша есепте және дұрыстығын тексер. (тақтада есептеу түсіндіре шығару)
69 9 = 621
621: 9 = 69
621: 69 = 9 (компоненттердің атауын атау.)
4) Жұппен жұмыс
№ 3. Өрнектер жаз және олардың мәнін тап.
А) 256: 4 – 15 3 = 64 – 45 = 19
ә) 500 – (693 – 446) = 500 – 247 = 253
б) (176 + 412): 6 = 98
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.