Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 5 күн бұрын)
е-пошта – уақыт үнемдегіш
Тараз қаласы, А.С.Пушкин атындағы,
№41 көпсалалы гимназия
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Инкарбаева Жанар Ержанқызы

Әр мәтіннен бір сөйлемнен тақтада талдаймыз.
1. Е-поштаның қызметін көптеген адамдар қолданады. (жай, хаб, жақты, ж/ма, т/ды)
2. Ол үшін пернетақтада тиісті хабар мәтіні теріледі де, белгілі электрондық мекенжайға жіберіледі. ( ыңғ.салалас құр.сөйлем)
3. Электронды поштаны жеткізу үшін, телефон желілері мен спутниктік байланыстар қолданылады. (мақсат бағ.саб.құр.сөйлем)

Мақсаты: сөйлем түрлерін ажырата білуге үйрету, ауызекі сөйлесу барысында дұрыс қолдана білуге жаттықтыру, е-поштаның тарихы мен қызметі туралы түсінік беру, шығармашылық қабілеттерін арттыру, бірлікке, СӨС-на тәрбиелеу

Сабақтың типі: қайталау сабағы
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: мақалдар, сызбалар
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа тақырып

Кіріспе
1. Мұғалімнің түсіндірмесі
2. Оқушылармен жұмыс

ІҮ. Жаңа тақырыпты қорыту
Сұрақ-жауап
Қорыту
Ү. Оқушылардың жауабын бағалау
ҮІ. Үйге тапсырма беру

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1 .Сәлемдесу, кезекшімен сұхбат
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
3. Психологиялық тренинг «Мен бақыттымын»

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Ой шақыру сұрақтары «мен-саған, сен-маған»
1. Жай сөйлем дегеніміз не?
2. Жай сөйлемнің неше түрі бар?
3. Жақты сөйлем дегеніміз не?
4. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?
5. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
6. Сабақтас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
7. Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
8. Шартты бағ.саб.құр. сөйлем дегеніміз не?
9. Салаластың қай түрі тек интонация арқылы жасалады?
10. Сабақтас құр.қандай сөйлемдерден тұрады?

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Сөздік жұмысы
Операциялық жүйе – операционная система
Бағдарлама – программа
Желі – сеть
Тұтынушы – пользователь
Пернетақта – клавиатура
Хабарлама – сообщение

Топтастыру
1-топ Компьютер
2-топ Интернет
3-топ Е-пошта

ЖИГСО әдісі бойынша «Атом-молекула» ойыны арқылы мәтінді оқимыз, сұрақтар қоямыз.
1-топ Е-поштаның тарихы
2-топ Е-поштаның қызметі
3-топ Е-поштаның артықшылығы

Дәптермен жұмыс. Әр мәтіннен бір сөйлемнен тақтада талдаймыз.

1. Е-поштаның қызметін көптеген адамдар қолданады. (жай, хаб, жақты, ж/ма, т/ды)
2. Ол үшін пернетақтада тиісті хабар мәтіні теріледі де, белгілі электрондық мекенжайға жіберіледі. (ыңғ.салалас құр.сөйлем)
3. Электронды поштаны жеткізу үшін, телефон желілері мен спутниктік байланыстар қолданылады. (мақсат бағ.саб.құр.сөйлем)

ІҮ. Сабақты бекіту.
1. Венн диаграммасы «қарапайым пошта және е-пошта»

Ү. Сабақты қорыту. Рефлексия
1. Бүгін сабақта нені білдік?
2. Қай жұмыс түрі көңіліңізге жақты?
3. Бүгінгі сабақта не қиындық тудырды?
Олай болса, мына смайликтер арқылы өзіңіздің көңіл-күйіңізді білдірсеңіз. Смайликтер беріледі, оқушылар 1-2 сөзбен ойларын айтады.

ҮІ. Үйге тапсырма.
1. Мереке күніне арналған құттықтау-тілек жазыңыз.
2. Өсу сатысы «е-пошта»
3. Досыңыздың жаңа фотосуретіне сипаттама жазыңыз.
ҮІІ. Оқушылар білімін бағалау.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама