Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Екі нүктенің арақашықтығы
Қысқа мерзімді жоспары
Геометрия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі нүктенің арақашықтығы
Мақсаты:. Оқушыларды берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру, есептер шығару жолдарын сыни тұрғыдан саралау
Міндеттері:
- есептің мәнін табуда оқушының ой - қиялын дамыту
- өз білімін өзі тексеріп бағалай білуге үйрету.
- бірлесе жұмыс жасап мақсатқа жетуге тәрбиелеу
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. АКТ қоллдануы. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Стратегиялар: Шаттық шеңбер «ыстық алақан»; Топқа бөлу «түсті лента» арқылы; « Ыстық орындық», «Өкіл»; Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш», "көзге көрінетін айғақ", "Бағдаршам", «басбармақ», Рефлексия

І. Кіріспе
Қызығушылығын ояту
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбер. «ыстық алақан» Мақсаты: оқушылардың бірлестігін ұйымдастыру.

Топқа бөлу "түсті лентамен". Мақсаты: топта өзін - өзі реттеу, жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.

ІІ. Тұсаукесер 12 мин
«Ыстық орындық» Мақсаты: оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімін еске түсіру.

1) Пифагор теоремасын жатқа айт;
2) Кесінді ортасының координатасын табу формуласын айт;
3) тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не?
4) Координаталар жүйесін ең алғаш енгізген ғалым кім?
5) абцисса, ордината осьтері қалай орналасады? т. б
Әр топтан оқушылар шақыру, үй тапсырмасын тексеру.
№177 есеп

«№21жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
математика пәнінің мұғалімі Искакова Эльмира Кенбаевнаның

Екі нүктенің арақашықтығы. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама