Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 6 күн бұрын)
Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз
Қорытынды сабақ ересек тобы
Білім беру саласы: Қатынас, таным.
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері, қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру, тіл дамыту.
Тақырыбы: Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз
Мақсаты:
1) Балаларға жыл бойы өтілген оқу іс – әрекеттеріне байланысты тапсырмаларды бере отырып, білімі – білік дағдыларын сараптау
2) Дидактикалық, логикалық ойындар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамытуды жалғастыру
3) Ұқыптылыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: суретші, жеті түрлі – түсті хатқалта, слайд, үнтаспа, текшелер, әріптер, сандар
Сөздік жұмыс: хатқалта
Билингвальды компонент: кемпірқосақ – радуга – rainbow

Мотивациялық – қозғаушылық
Шаттық шеңбер.
Арайлап бүгін атты күн,
Шашып бізге шапағын.
Тілейміз сізге ақ таңның,
Қуанышын, шаттығын.
Қайырлы таң, қайырлы күн!
Қуанышты күн бүгін!

- Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Хэлло!
- Балалар, бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы: «Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз».
Тосын сәт: суретші келеді (қолында бояулар мен қылқалам).
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Мені таныдыңдар ма? Мен кіммін?
- Дұрыс айтасыңдар! Мен сендерге әдемі сурет салып алып келдім. Міне қараңдар! (интерактивті тақтада кемпірқосақтың суреті шығады)
- Бұл не?
Билингвальды компонент: кемпірқосақ – радуга.
Тәрбиеші: - Балалар, сендер даярлық тобына көтергілерің келеді ме? Бұл жай сурет емес, кемпірқосақ жолдары сендерді даярлық тобына апарады.
Кемпірқосақ сөніп қалады.
Суретші: - Ой, не болды? Менің суретім қайда? Енді қалай даярлық тобына өтеміз? Ересек тобында қалып қоятын болдық, өйткені мен бұл суретті қайта сала алмаймын. Себебі кемпірқосақтың түстерінің ретін білмеймін.
Тәрбиеші: - Жоқ, жоқ, бізге даярлық тобына көшу керек. Біз балалармен бірге саған ретін есіңе түсіруге көмектесеміз.
Суретші: - Жарайды.
Тәрбиеші: - Көмектесеміз ба?

Ұйымдастыру - шылық – ізденістік
Сол кезде суретші қалтасынан (сөмкесінен) жеті түрлі – түсті хатқалта алып шығады да тәрбиешіге береді:
- Балалар, бұл кемпірқосақты өз қалпына келтіру үшін мына тапсырмаларды орындау қажет. Тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге сыйлық беремін. Іске сәт, мен кеттім!
Суретші шығып кетеді.
Сөздік жұмыс: хатқалта сөзінің мағынасы – конверт.
Тәрбиеші: - Балалар, кемпірқосақ неше түстен тұрады? Сол түстерді атап беріңдерші!

- Қай түстен бастаймыз?
1 тапсырма (қызыл хатқалта):
- жыл мезгілдерін атап бер
- көктем мезгілін сипатта, әңгіме құрастыр
Жұмбақ:
- Қар, мұз еріп, су көбейіп
Сай - салада ағады,
Бүршік шашып, жапырақ ашып,
Гүл бәйшешек басады.
Балаларым, айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады?
- Көктемде неше ай бар? Атап беріңдер.
- Мына суретке қарап көктемнің ерекшеліктерін айтып беріңдер.
- Тағы қандай жыл мезгілдерін білесіңдер?
- Жарайсыңдар!
Кемпірқосақтың қызыл түсті жолы жанады.
2 тапсырма (қызғылт-сары хатқалта):
- дыбыс туралы айтып бер
Үнтаспадан әртүрлі дыбыстар шығады.
- Балалар бұл не? - Дыбыс деген не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?

Астана қаласы
МКҚК № 44 «Үркер» балабақшасының тәрбиешісі
Сарыбаева Гулжамал Үскенқызы
Кемпірқосақ жолдармен даярлық тобына көтерілеміз жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама