Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Көлбеу жазықтық
Сабақтың тақырыбы: Көлбеу жазықтық. Механиканың алтын ережесі.
Сабақтың мақсаты: - Көлбеу жазықтықты қолдануды үйрету, механиканың алтын ережесін ұғындыру.
- Оқушылардың белсенділігін арттыру, танымдық іс - әрекеттерін қалыптастыру.
- Шығармашылыққа, өз ойын еркін айтуға баулу
Көрнекілігі: түсті қағаздар, смайликтер, түсті қалпақтар, презентация, интерактивті тақта

І. Үй тапсырмасы: Жай механизмдер (презентация)
INSERT әдісі бойынша интерактивті тақтады кестені толтыру.
Білемін Білгім келеді Үйрендім
ІІ. Сергіту сәті: Әр оқушы сенім ағашына осы оқу жылынан не күтетіндерін стикерге жазып іледі.
ІІІ. Жаңа тақырып (6 ойлау шляпасы)

Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру.
Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”
Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы: «неге, бұл міндетті түрде орындалады!»
Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды, білдіреді, қорытындылайды.
Ақ (ақ бұлттар) - фактілер, цифрлар және мәліметтерді таза күйінде беру
Ақ шляпа – фактілер, формулалар, анықтамалар
1. Көлбеу жазықтықпен күштен ұтыс аламыз ба?
2. Көлбеу жазықтықтың формуласы қалай жазылады?
3. «Механиканың алтын ережесі» қалай оқылады?
4. «Механиканың алтын ережесі» барлық механизмдер үшін орындала ма?
Қызыл (от) – ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіру
Жай механизмдер бізге қажет...
«Механиканың алтын ережесі» бұл -
Қара (тұман) – негативті ойлау, мысалы: “бұл орындалмайды, себебі....”

1. Жай механизмдер көмегімен не жасау мүмкін емес?
2. «Механиканың алтын ережесі» механизмдер үшін орындалмайды
Сары (күн) - оптимизмді, ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар, ұсыныстар, мысалы:
«Неге, бұл міндетті түрде орындалады!»
Қандай ұсыныстар немесе ойларың бар?
Жасыл (дала) – жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар

Қандай механизмнің түрлерін жасаған болар едің?
Суретін сызып түсіндір.
Көк (аспан) – жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді, қорытындылайды.

Көзқарастарың, жалпы қорытынды ойларың.

IV. Әңгіме - дебат
(Архимед және оның шәкірті) сахналық көрініс
V. Тілші және ғалым (Жұптық әңгіме)
1. Адам мүшесінде иінтіректер бар ма?
2. Неге есік тұтқасын топсадан алыс шетіне іледі?
3. Неге палуандар күрес кезінде аяқтарын кеңірек тастап, иіліңкіреп жүреді?
4. Ағашқа бір қолмен асылып тұрған ыңғайлыма, әлде екі қолмен

VI. Логикалық сұрақтар
Мына мақалдардың тәрбиелік және физикалық мәнін түсіндіріңдер.
Ошақтың бір аяғы сынса, қазандағы ас төгіледі.
Биік ағаш бұрын құлайды
Екі аяқты адам түгел, төрт аяқты малда сүрінеді.

VII. Постер жасау
«Екі жұлдыз, бір үміт» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабақта екі білгенін, бір білмегенін стикерге жазып жабыстырады

VIII. Өзін - өзі бағалау. Түсті смайликтер арқылы.
Үйге тапсырма

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама