Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы
Бөлім: Натурал сандар және нөл
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: 5. 1. 2. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5. 1. 2. 1. амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу;
Сабақтың мақсаты: Натурал сандарға амалдар қолдану қасиеттерін үйрету және пысықтау;
Бағалау критерийі: Білім алушы
• Жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды.
• Санды өрнектердің мәнін табады.
Тілдік мақсаттар: Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың қолдану алгоритмін түсіндіру
Құндылықтарға баулу: Мәңілік елдің 6 – шы құндылығы: Жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру.
Пəнаралық байланыс: Тәлдер пәндері, жаратылыстану, информатика
Тақырып бойынша алдыңғы білім: Натурал сандар және нөл. Координаталық сәуле. Натурал сандарды салыстыру. мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу;

Сабақтың басы (6 мин)
Серпілген сауал
- ұйымдастыру
- үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады

«Серпілген сауал» ойыны арқылы қайталау сұрақтарына оқушылардың жауабы, бір - біріне тапсырма беруі.
Үй тапсырмасын сұрау
1. Көбейтіліп тұрған сандар қалай аталады?
2. а*0 өрнегі неге тең?
3. Көбейтудің шешімі қалай аталады?
4. Натурал сан деген қандай сандар?
5. а*1 өрнегі неге тең?
6. Сандықай кезде бөлуге болмайды?
7. Бөліп тұрған санды қалай атайды?
8. а: 1; а: а; 0: а, 16: 0 неге тең?
9. Бөлудің шешімін қалай атаймыз?
10. 1*а? 0*в өрнегі неге тең?
11. Теңдеуді шешу деген не?
Бағалау критерийі
Мұғалім оқушыға өз жауабын бағалау үшін бағалау парағын береді.
Оқушы өзінің берген жауабын өзі бағалайды:

Сабақтың ортасы (12 мин)
Сын тұрғысынан ойлау:
Әр топқа берілген тапсырмалардың жауаптарының дұрыстығын қадағалайды.

Топ мүшелері топқа берілген есептерді талқылап, топтың лидері арқылы жауаптарын салыстырады.
3 топқа бөлінеді.
1 топ
1. Есепте: 63
а) 18 б) 216 в) 36 г) 6
2. Өрнектіықшамда
6а + 9 – 2а
а) 8а + 9 б) 13а в) 4а + 9 г) 15а – 2
3. Мына өрнекте
56 – (58 + 3*12): 2
Соңында қай амал орындалады
1) Бөлу 2) көбейту 3) азайту 4) қосу

2 топ
Есепте: 24
а) 2 а) 2 б) 8 в) 16 г) 4
2. Өрнекті ықшамда
4х – 2х + 7
а) 6х + 7 б) 9х в) 2х+ 7 г) 11х – 2
3. Мынаөрнекте
172 + (384 – 36: 4)*2
Ең бірінші қай амал орындалады
1) азайту 2) көбейту 3) бөлу 4) 4осу

3 топ
1. Есепте: 53 + 32
а) 131 б) 24 в) 21 г) 134
2. Өрнектіықшамда
16а – 9 а + 2
а) 7а + 2 б) 9а в) 18а – 9 г) 16а – 7
3. Мына өрнекте
26: 13 + (84 + 36*3): 4
Соңында қай амал орындалады
1) азайту 2) көбейту 3) бөлу 4) қосу
Дескриптор:
Білім алушы
 амалдардың орындалу ретін анықтайды;
 cанды өрнектің мәнін есептейді.
Берілген тапсырма бойынша топтық бағалау жүргізеді:

Сергіту сәтін ұйымдастыру:
Ұйымдастыру. Сергіту сәті: Оқушылармен амандасып, олардың ортаға шығуын сұрап, психологиялық дайындық жасау мақсатында шаттық шеңберін құру
Музыкамен бой жазу жаттығуларын жасайды

Мектеп: Қарасор ЖОББМ - КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Анабаев Д. К.

Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама