Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
ОНДЫҚ ЖӘНЕ ЖАЙ БӨЛШЕКТЕРГЕ АМАЛДАР ҚОЛДАНУ
АШЫҚ САБАҚ

Математика 5 сынып
Тақырыбы: Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Мақсаты:
Оқушылардың ондық бөлшектерді жай бөлшекке айналдырып, ондық бөлшекке айналдыратын жай бөлшектерді байланыстыра отырып амалдар қолдануға есептер шығару

Міндеттері
Оқушылардың жай бөлшектер мен ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлуге есептер шығарту, алынған білімдерін тиянақтау.
Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өз бетім ен еңбектену дағдыларын дамыту.
Оқушыларды іздемпаздыққа, жекелей жұмыс істей білуге, тез ойлап дәл жауап беруге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Оқыту әдісі: нақтылы - индуктивті, сұрақ жауап, тірек белгісі
Құрал жабдықтар: оқулық, интерактивті тақта, үлестірмелі парақшалар
Көрнекіліктер: флипчарт, тест, көрнекі кестелер, тірек белгілер

Қойылатын талаптар:
- жай бөлшектерге амалдар қолдана білу;
- ондық бөлшектерге амалдар қолдану;
- жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жаза білу, егер айналдыруға болса;
- ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жаза білу;
- ондық бөлшектерді салыстыра білу.
- сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы, медианасы табуды білу.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
а) сынып әзірлігі; Тыныштық сәті күй - «Көңіл толқына»(үзінді)
ә) сабақтың мақсатын баяндау, өту жоспарын айту;
2. Үй тапсырмасы, тексеру қорытындысы.

Негізгі бөлім:
Жасырын сөзді табайық [2], [3]

а) Сайыс «Бәйге». Математикалық диктант
«Жақсы ат алдынан сүрінбей, артынан сүрінеді»
Ондық бөлшектермен жаз:
4, 7; 16, 04; 16, 23; 19, 0252; 10; 3, 49; 17, 011; 1, 868; 22, 008; /
Берілген сандар қатарының өзгеріс ауқымен медиаасын табыңдар.

Жауабы: сандар қатарының өзгеріс ауқымы сұралады - 20, 14
Сандар қатарының медианасы - 16, 04
Екеуі бірігін бүгінгі күнді білдіреді.
Теориялық жаттығу: [4],[5]
б) Сайыс «Жүзден жүйрік». «Атыңды жүріп тұрғанда қамшыла».
(3 қатарға үлестірмелі қағаздар тарату). Әр қатардан тақтаға оқушылар шығып кезек кезекпен амалдардың орындалуын есептеп көрсетіп орындайды:

Тапсырма: оқулықпен жұмыс
№ 1245
Х маусым айы күні
х -( 0, 2х+0, 5х)=9
х=30 маусым айында 30 күн Жауабы: маусым айында 30 күн

№1248
S=32. 4 екі қала арасы
v1= велосипедші
v2= v1+27=40. 5 мотоциклші

t2 мотоцикл t1 велосипедтен қанша уақытқа бірінші келеді
t2=0. 8 t1=2. 4
t1 - t2=2. 4 - 0. 8=1. 6 сағ
Жауабы: мотоциклші велосипедшіден 1, 6 сағат бұрын келді

№1251
V=767, 73 т
a= м ұзындығы
b=15, 7 м ені
1м=1
c=? м биіктігі
V=abc
S=ab=
767, 73=511, 82c
c=767, 73: 511, 82=1, 5м
Жауабы: параллелепипед биіктігі 1, 5 метр
Кестені толтырайық: есепті шешіп жылқының түрін анықтайық. [6],
[7] жақсы оқитын оқушыларға,
Есеп: үлгерімі төмен оқушыларға үлестірме парақша
б) Сайыс «Тұлпар». «Аттың бәрі тұлпар болмас, Құстың бәрі сұңқар болмас».
Теңдеулерді шеш:

№1
а) х+ =22, 56
№2
а) у+ =9, 16
№3
а) z - 1, 68=

в) Төмендегі ондық бөлшектерді, өсу ретімен орналастырыңдар;

1) 3, 809; 3, 80930;; 3, 803; 3, 983; 0, 9999; 0, 999
2) 5, 61080; 5, 6108; 5, 610;; 5, 47218

г) рефлексия (алама ағашы)

Үй тапсырмасын беру. № 1244, №1250 Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдану тақырыптарынан сынаққа дайындалып келіңдер. [8],
Қорытынды: «Алуан - алуан жүйрік бар, Әліне қарай жүгірер» демекші оқушыларға қорытынды бағаларын айту.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама