- 05 нау. 2024 00:43
- 201
Ондықтармен және бірліктермен санау
Математика 2 - сынып
Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау
Сабақтың мақсаты:
1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.
Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ - жауап.
Түрі: қайталау сабақ.
Сабақ жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі,
Психологиялық бағыт беру
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағат санамыз.
ІІ. Жаңа сабақ:
Интер тақтадағы слайд:
1. Жасыл жолақша 10 тор, көк жолақша 20 тор. Сұрақтар арқылы талдау:
- Неше жолақша бар? - Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
- Бір жолақша бір ондықты білдіреді. -------------- 1 ондық. ═ 10
- Неше көк шаршы бар? ------------------ (20) - Бұл ондық. ═ 20
- Бір шаршы бір бірлікті білдіреді.
- Соңғы жолақшада барлығы неше жолақша құрастырылған? (10)
- Оның нешеуі жасыл түсті? Нешеуі көк түсті?
- Солай деп тақтаға жазайық: 4+6=10
ІІІ..(Ауызша ) «Айболаттың сұрағы»
- Қанша ондық, қанша бірлік барын айт:
15, 12, 18, 10, 13, 24.
3. Дәптермен жұмыс:
1) Көркем жазу сәті
0 0 0 0 0 0 0 0
1 1 1 1 1 1 1 1
4. №2 4бет. Тақтаға және дәптерлеріне жазу
А) Бір таңбалы сандар: 1, 2, 5, 7, 9.
Ә) Екі таңбалы сандар: 80, 60, 40, 30, 10.
№3. Есеп.
Нұржан - 10жаста,? үлкен --------------- Нұржан - 10 жаста
Айдар - 7 жаста ----------------------------- Айдар - 3 жаста,? жас кіші
Ш: 10 - 7=3 ------------------------------------ Ш: 10 - 7 =3
Ж: 3 жас үлкен. ----------------------------- Жауабы: 3 жас кіші
- Салыстырыңдар. Не байқадыңдар?
(Есептің шарты бірдей, шешуі бірдей, ал сұрақтары әртүрлі.
ІҮ. Сергіту сәті
1, 2, 3 - қарлығаш боп ұш
4, 5, 6 - қарлығаш боп шалқы
7, 8, 8, 10 - қарлығаш боп қон!
Ү. Ойын. «Гүл алаңы» Жарыс түрінде 3топ шапшаң есептеп, тақтаға жазу керек.
Оқулықтың 5 беті.
- Қай қатар тез орындаса, сол жеңімпаз.
ҮІ. Шығармашылық тапсырманы орындау.
1 - тапсырма оқулықтан: 6 бет (Интертақтаға сызып көрсету)
1 - сары емес ------------------------------------- жасыл
2 - жасыл да, сары да емес ------------------ қызыл
3 - қызыл да, жасыл да емес ---------------- көк
4 - көк те, жасыл да, қызыл да емес. ------ сары
3
Әр қорапта қандай шар бар?
2 - тапсырма:
Кроссворд шешу:
Көлденең: 1) Геометриялық фигура
Тігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал
2) 24 - 20
3) 35 - 29
ҮІІ. Сабақты қорыту
Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау
Сабақтың мақсаты:
1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.
Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ - жауап.
Түрі: қайталау сабақ.
Сабақ жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі,
Психологиялық бағыт беру
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағат санамыз.
ІІ. Жаңа сабақ:
Интер тақтадағы слайд:
1. Жасыл жолақша 10 тор, көк жолақша 20 тор. Сұрақтар арқылы талдау:
- Неше жолақша бар? - Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
- Бір жолақша бір ондықты білдіреді. -------------- 1 ондық. ═ 10
- Неше көк шаршы бар? ------------------ (20) - Бұл ондық. ═ 20
- Бір шаршы бір бірлікті білдіреді.
- Соңғы жолақшада барлығы неше жолақша құрастырылған? (10)
- Оның нешеуі жасыл түсті? Нешеуі көк түсті?
- Солай деп тақтаға жазайық: 4+6=10
ІІІ..(Ауызша ) «Айболаттың сұрағы»
- Қанша ондық, қанша бірлік барын айт:
15, 12, 18, 10, 13, 24.
3. Дәптермен жұмыс:
1) Көркем жазу сәті
0 0 0 0 0 0 0 0
1 1 1 1 1 1 1 1
4. №2 4бет. Тақтаға және дәптерлеріне жазу
А) Бір таңбалы сандар: 1, 2, 5, 7, 9.
Ә) Екі таңбалы сандар: 80, 60, 40, 30, 10.
№3. Есеп.
Нұржан - 10жаста,? үлкен --------------- Нұржан - 10 жаста
Айдар - 7 жаста ----------------------------- Айдар - 3 жаста,? жас кіші
Ш: 10 - 7=3 ------------------------------------ Ш: 10 - 7 =3
Ж: 3 жас үлкен. ----------------------------- Жауабы: 3 жас кіші
- Салыстырыңдар. Не байқадыңдар?
(Есептің шарты бірдей, шешуі бірдей, ал сұрақтары әртүрлі.
ІҮ. Сергіту сәті
1, 2, 3 - қарлығаш боп ұш
4, 5, 6 - қарлығаш боп шалқы
7, 8, 8, 10 - қарлығаш боп қон!
Ү. Ойын. «Гүл алаңы» Жарыс түрінде 3топ шапшаң есептеп, тақтаға жазу керек.
Оқулықтың 5 беті.
- Қай қатар тез орындаса, сол жеңімпаз.
ҮІ. Шығармашылық тапсырманы орындау.
1 - тапсырма оқулықтан: 6 бет (Интертақтаға сызып көрсету)
1 - сары емес ------------------------------------- жасыл
2 - жасыл да, сары да емес ------------------ қызыл
3 - қызыл да, жасыл да емес ---------------- көк
4 - көк те, жасыл да, қызыл да емес. ------ сары
3
Әр қорапта қандай шар бар?
2 - тапсырма:
Кроссворд шешу:
Көлденең: 1) Геометриялық фигура
Тігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал
2) 24 - 20
3) 35 - 29
ҮІІ. Сабақты қорыту
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.