Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен

1. ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасының мазмұны қандай мәселені шешуге бағытталған?
Д) Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?
2. Бағдарлама міндеттері не?
А) 7 модуль мәнмәтінінде теория тұжырымдамасын қалыптастыру, бағдарлама идеясы бойынша рефлексивтік ойлау, іс - әрекеттегі зерттеуді жоспарлау, жүргізу, коучинг, тәлімгерлік, педагогикалық тәжірибе туралы ойлану, қазақстандық мұғалімнің кәсіби қоғамдастығын ұйымдастыру
3. Оқудан күтілетін нәтиже не?
С) Мұғалім әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне байланысты басқа мұғалімге кеңес беруде әдістемесі терең білім
4. Бағдарлама қандай 2 басым бағытта әзірленген?
В) Мұғалімді оқыту; оқудың табыстылығы туралы бай білімді игеру
5. ХХІ ғасырда талап етілетін дағдылардың мәні?
С) алған білімдерін орынды жерінде қолдана білуі
6. ЭЫДҰ жасаған жоба
А) Құзыреттерді Анықтау және іріктеу жобасы
7. Мұғалімдер баланың бойында метасананы қалыптастыруға мән беруі керек. Метасана деген не?
С) Баланың қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыру
8. Мектеп әкімшілігі мен білім беру жүйесі басқару органдарының қызметі (Berber and Mourshad. 2007)
С) Мұғалімнің оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал ету.
9. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға кім?(Strong, Ward Graant 2011)
Д) мұғалім
10. Кәсібилік мұғалімнің өзін кім ретінде сезінуін талап етеді? (Bolam, McMahon, Stall, 2005)
Д) білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде
11. Пажарес (1992) Оқыту стилін таңдау кезінде мұғалімнің қандай құндылығы күштірек деп сендіреді
В) Мұғалімнің ұстанымы
12. Мұғалімнің ұстанымы деген не?
Д) көзқарасы, шешімі, іс - әрекеті
13. Құзырлы оқытудың маңызды факторы
А) Оқушының тақырып мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы
14. Мұғалімде «үш көмекші» деп атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту жақсы болады» деп айтқан кім?
B) Шульман
15. Мұғалімнің «үш көмекшісін» атаңдар
С) бас, қол, жүрек

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама