- 05 нау. 2024 01:23
- 250
Құммен шынықтыру
Мақсаты: 1. Балаларды құрғақ және құм жөнінде түсінік қалыптастыру.
2. Өз іс - әрекеттері мен жасағандарына жауапты болу.
3. Ойнау арқылы шығармашылығын дамыту.
4. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Әр түрлі ойыншықтар, таза құмдар.
1. Саппен жүріп келіп, шеңберге тұрғызу.
2. Тәрбиеші: балалар сендер орманға құм патшалығына барғыларың келе ме?
3. Ол үшін біздердің алдымызда кедергілер кездеседі, сол кедергілерден өтсек онда құм патшалығына жетеміз. Жүгіріп келіп шеңберге тұру.
4. 1 - кедергіден өту үшін: саппен жүріп аңдардың жүрістерін салуымыз керек, балон - дарды айналып жүріп. (аю, қоян, бақа, құлыншақ)
5. 2 - кедергіден өту үшін: балалар орындықтарға отырып жақсы тақпақтар айтуымыз керек.
1. Табиғат ол анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Құшағыңда ойнаймыз,
Шаттық әнге саламыз.
2. Жарық күн:
Жарық болса күніміз,
Жарқын шығар үніміз.
Елін сүйіп ер жетер,
Біз болашақ гүліміз!
3.Балабақша:
Бала бал баламыз,
Бақшамызға барамыз.
Күні бойы қызыққа,
Батамыз да қаламыз.
4.Балабақшам, армысың!
Сені қатты сүйемін,
Достарым аман, бармысың?
Сендерді қатты сүйемін.
5.Асыл күн:
Күндей болып келеміз,
Гүлдей болып өсеміз.
Үлкендерді қуантып,
Жылдам өсіп келеміз!
6. Саппен жүріп баллонды айналып 3 кедергіден балалар тұру. «Ойыншықтарды жасыр» ойыны арқылы өтуіміз керек. Дөңгеленіп тұру. Ойын шартын түсіндіру. Құм ішіне ойын - шықтарды жасырып қоямын, соны балалар тауып берулерің керек. 2 - 3 рет ойнаймыз.
7. 4 - кедергі. Балалар осы біз қайда келе жатырмыз? Құм патшалығына. Құмды көріп жүрсіңдер ме? Қайдан?
- Аулада, су жағасында
- Дұрыс су жағасында
Ендеше келесі кедергіден өті үшін аяғымызды суламай аттап - аттап жүрсек құм патшалығына жетеміз, аяғымызды суламай аттап өтуіміз керек, сулап алсақ қалып қоямыз құм патшалығына бара алмай аттап шығып кетеміз.
8. Ал балалар құм патшалығына да жеттік, орындықта құм патшалығы отырады. Құм патшалығы балаларды көріп қуанып барады.
1) Балалармен амандасады.
2) Балалар қолдарыңды құмға салыңдаршы, құм қандай? Салқын, жылы, құрғақ, сулы ма? (Құрғақ құм пішінін сақтамайды.)
Ал, қанекей балалар менің құм патшалығыма келіңдер. Қанекей, ойынды бірге ойнайықшы «Мен пісірдім» ойыны. Балалар құмнан әр түрлі тағамдар пісіреді (торт, бөлке, нан).
Құм патшалығы жасалғандарды тексеріп бағалайды.
Ал енді балалар бәріміз бірге көңілді би билейікші (айналып, секіріп билейді).
Құм патшалығы: Балалар менімен су жағасында, аулада әлі де кездесесіңдер, сау болыңдар! Тағы да келіңдер, - деп қоштасып қалып қояды.
2. Өз іс - әрекеттері мен жасағандарына жауапты болу.
3. Ойнау арқылы шығармашылығын дамыту.
4. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Әр түрлі ойыншықтар, таза құмдар.
1. Саппен жүріп келіп, шеңберге тұрғызу.
2. Тәрбиеші: балалар сендер орманға құм патшалығына барғыларың келе ме?
3. Ол үшін біздердің алдымызда кедергілер кездеседі, сол кедергілерден өтсек онда құм патшалығына жетеміз. Жүгіріп келіп шеңберге тұру.
4. 1 - кедергіден өту үшін: саппен жүріп аңдардың жүрістерін салуымыз керек, балон - дарды айналып жүріп. (аю, қоян, бақа, құлыншақ)
5. 2 - кедергіден өту үшін: балалар орындықтарға отырып жақсы тақпақтар айтуымыз керек.
1. Табиғат ол анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Құшағыңда ойнаймыз,
Шаттық әнге саламыз.
2. Жарық күн:
Жарық болса күніміз,
Жарқын шығар үніміз.
Елін сүйіп ер жетер,
Біз болашақ гүліміз!
3.Балабақша:
Бала бал баламыз,
Бақшамызға барамыз.
Күні бойы қызыққа,
Батамыз да қаламыз.
4.Балабақшам, армысың!
Сені қатты сүйемін,
Достарым аман, бармысың?
Сендерді қатты сүйемін.
5.Асыл күн:
Күндей болып келеміз,
Гүлдей болып өсеміз.
Үлкендерді қуантып,
Жылдам өсіп келеміз!
6. Саппен жүріп баллонды айналып 3 кедергіден балалар тұру. «Ойыншықтарды жасыр» ойыны арқылы өтуіміз керек. Дөңгеленіп тұру. Ойын шартын түсіндіру. Құм ішіне ойын - шықтарды жасырып қоямын, соны балалар тауып берулерің керек. 2 - 3 рет ойнаймыз.
7. 4 - кедергі. Балалар осы біз қайда келе жатырмыз? Құм патшалығына. Құмды көріп жүрсіңдер ме? Қайдан?
- Аулада, су жағасында
- Дұрыс су жағасында
Ендеше келесі кедергіден өті үшін аяғымызды суламай аттап - аттап жүрсек құм патшалығына жетеміз, аяғымызды суламай аттап өтуіміз керек, сулап алсақ қалып қоямыз құм патшалығына бара алмай аттап шығып кетеміз.
8. Ал балалар құм патшалығына да жеттік, орындықта құм патшалығы отырады. Құм патшалығы балаларды көріп қуанып барады.
1) Балалармен амандасады.
2) Балалар қолдарыңды құмға салыңдаршы, құм қандай? Салқын, жылы, құрғақ, сулы ма? (Құрғақ құм пішінін сақтамайды.)
Ал, қанекей балалар менің құм патшалығыма келіңдер. Қанекей, ойынды бірге ойнайықшы «Мен пісірдім» ойыны. Балалар құмнан әр түрлі тағамдар пісіреді (торт, бөлке, нан).
Құм патшалығы жасалғандарды тексеріп бағалайды.
Ал енді балалар бәріміз бірге көңілді би билейікші (айналып, секіріп билейді).
Құм патшалығы: Балалар менімен су жағасында, аулада әлі де кездесесіңдер, сау болыңдар! Тағы да келіңдер, - деп қоштасып қалып қояды.