Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Санды және әріпті өрнек
Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың мақсаты: 1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
2. Әріпті және санды өрнектерді жазу, оқу және мәнін табуды меңгерту; Оқушылардың математикалық білім - білік дағдыларын жетілдіру;
3. Оқушылардың математикаға қызығушылықтарын арттыру, логикалық ойлауын дамыту және топпен бірлесіп жұмыс жасауға баулу;
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту
Оқыту әдісі: Дамыта оқыту әдісі, ұжымдық оқыту әдісі
Пәнаралық байланыс: Еңбекке баулу
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, тақырыптық дидактикалық материалдар, үлестірме материалдар

Сабақтың жүру барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
-«Алақан» сергіту сәті
II. Үй тапсырманы тексеру: №10 95 бет

III.»Ой қозғау»:
1. Ең тиімді тәсілмен есепте:
10 021+10 022+10 023+10 024+10 025+10 026+10 027+10 028+10 029+10 030꞊
(10 029+10 021)+(10 028+10 022)+(10 027+10 023)+(10 026+10 024)+
(10 030+10 025)꞊100255
2. Ойлан, тап!
Мына жазуды қалпына келтірсек, бүгінгі тақырып атауы шығады:
х 27□8 ------------- х 2□09□
4 --------------------- 3
1□19□ -------------- 8□2□5
Жасырын сөздер: Санды және әріпті өрнектер

IV. Мағынаны тану: а) Семантикалық карта:
Санды өрнек Әріпті өрнек Санды және әріпті өрнек деуге болмайды
а+5
(34+10)*2
23*4+9
Х+9꞊17*6
72: х꞊24: 3
(45+25): 5
90 - 10*5
х - 3
в*6
1972: 9+20
12: х+24: 8
(х+2)+16*4
34 - 8꞊13*2
Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
- Әріптер мен сандар амал таңбалары арқылы байланысқан өрнекті әріпті өрнек дейміз.
Әріпті өрнекте латын әріптері қолданылады.
Ал санды өрнек, сандар амал таңбаларымен байланысады.
ә) Топтық жұмыс:
1 топ: №2 --------------------------- 2 топ: №3
А) ( 15+5): 2꞊10 -------------------- а) ( а - 3)*2
Ә) (32*2)- 24꞊40 ------------------- ә) (32: 2)+в
Б) (27 - 2): 5꞊5 ---------------------- б) (с+2)*5
В) (69: 3)+20꞊ 43 ------------------- /в) (69*3)- 20/

3 топ:
а*3019; мұндағы а꞊2, 3, 4, 5
2*3019꞊6038
3*3019꞊9057
4*3019꞊12076
5*3019꞊15095

б) Тақтамен жұмыс:
1 топ: №6
32г - 4 шеге ---- Ш: 32: 4꞊8ш
400г -? Шеге -------- 400: 8꞊50ш
Жауабы: 400г темірден - 50 шеге жасайды.

2 топ: №6 ә)
Ұ. ш - 7ж Барлығы - 200 кг --------------------- Ш: 1) 200 -(13+7) ꞊10 кг (1 ж массасы)
қ. ш - 13ж ------------------------------------------------ 2) 7*10꞊70кг (Ұ. ш)
1ж - ұ. ш массасы бірдей --------------------------- 3) 13*10꞊130кг (Қ. ш)
1ж - қ. ж -------------------------------------------------- Жауабы: Ұзын шеге - 70кг;
Ұ. ш -? кг; қ. ш -? кг ------------------------------------ қысқа шеге - 130кг жіберілді.

3 топ: №8
А) Тік төртбұрыштың жарты периметрін өрнек түрінде жаз:
А) (3+7)*2: 2 ә) (5+х)*2: 2
Ә) Шаршының жарты периметрін өрнек түрінде жаз:
А) 8*4: 2 ә) а*4: 2

V. Ой толғаныс:
Есепте!
1 топ: а) (318*5+1052)- 2210꞊432
ә) (5256: 6+1250)- 408꞊1718
2 топ: б) 74612: 4+3072꞊21725
в) 39207: 3 - 4017꞊9052
3 топ: г) 55200: 3+80316: 4꞊38479
ғ) 7890*6 - 6548*5꞊14600
VI. Үйге тапсырма: №7
VII. Бағалау:

Атырау қаласы, Амангелді селосы,
Амангелді атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Мурсалимова Эльвира Ғабитқызы

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама