Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі
Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 2. 2. 1 Мәтінде автордың кім, не туралы айтқысы келгенін түсіну.
1. 1. 8. 1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту.
1. 1. 9. 1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.
1. 1. 4. 1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы, төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: П п дыбысын таниды, жаза алады, ажыратады.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Көркемсөз тіркестерін орынды қолданып, ойын жүйелі жеткізе алады.
Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Тыңдау арқылы және сюжетті суреттің көмегімен мәтінді баяндап, дәлелдеулер жасай алады.

Ширату жаттығуы 5 минут
Оқушылар көздерін жұмып отырып, мұғалімнің айтқанын қайталайды.
- Мен тәртіпті оқушымын
- Сабақты 5 - ке оқимын
- Ата - анам мен мұғалімдердің айтқанын тыңдаймын
- Үлгілі оқушы боламын
Оқушылар берілген суреттердің бас әріптерін алу арқылы топтарының атын табады
Сөз ойла – тез ойла әдісі.
1 - топ Мектеп
2 - топ Отбасы
3 - топ Оқушы
4 - топ Тәртіп

Қызығушылықты ояту 8 минут
Мағынаны тану 10 минут
Өткенге шолу
«Кезбе тілші» әдісі. Оқушылардан өтілген сабақтар бойынша сұрақтар береді.
Үй жұмысы. РАФТ стратегиясы
1 - топ Өлеңді жатқа айтады
2 - топ Бағандағы сөздерді хормен оқиды
3 - топ Бағандағы сөздерді тізбектеп оқиды
4 - топ Көжек пен Кірпіні сахналайды.
«Суретті әңгіме» әдісі.
Сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту..
Бірін - бірі оқыту. «Үйрете отырып, үйренемін» тәсілі
Оқушылардың ұстаз рөлін ойнайтындығы мен қандай әрекеттер атқаратындығы туралы айтып өтемін.
1. Мұғалім рөліндегі оқушы бірігіп оқып болған соң, мәтінде айтылғанды қасындағыларға айтып шығады.
2. Қасындағы оқушыға мәтін мазмұны бойынша 2, 3 сұрақ қояды.
3. Оқушылардың туындаған сұрақтарына жауап береді, түсіндіреді.
Мәтінді түсініп оқыту. Жаралы кептер
«Көршінің сұрағына жауап» тәсілі

Сергіту сәті 1 минут
Әуенге билеу

Ой толғаныс 10 минут

Қызықты тапсырма 8 минут
№3 Ойлан, тап.
П п дыбысынан басталатын сөздерді табу, тақтаға жазу, дыбыстық талдау жасату.
Кітап, қолғап, дәптер, піл, доп, қап, парта, жапырақ.
Топтық жұмыс
«Сиқырлы сандықша»
Топтар сандықшадан шыққан суреттер, ойыншықтар бойынша оқушылар мынадай тапсырмаларды орындайды « Төрт сөйлем» тәсілі бойынша
1. Пікір. Бір сөйлем келтіреді.
2. Дәлел. Бір сөйлеммен дәлелдеу.
3. Мысал. Өмірмен байланыстыру.
4. Қорытынды. Бір сөйлем келтіру.

Кері байланыс 3 минут
Бағалау
Үйге тапсырма 1мин
Оқушылар жазылған сөйлемдердің біреуін таңдап, оны әрі қарай жалғастырып, аяқтайды.
- Мен мынаны білдім...........
- Маған қызық болғаны........
- Маған қиын болғаны........
- Мен енді....................
- Мен мынаны жасадым.........
Бармақ арқылы бағалауды жүзеге асырдым.
Әр топ өз аттарына байланысты мәтін құрастырып келу.

Бастауыш сынып мұғалімі: Жанар Сулейменова

Толық нұсқасын жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама