Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 2 күн бұрын)
Теңсіздіктер әлемі (сайыс сабақ)
6 сынып
«Теңсіздіктер әлемі» сайыс сабағы (презентациясымен)

Сабақтың мақсаты:
білімділік: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, қаншалықты меңгергенін тексеру.
дамытушылық: ауызша сұраққа жауап бере отырып, сөйлеу мәдениетін дамыту және есеп шығара отырып жылдам ойлау қабілетін арттыру.
тәрбиелік: уақытты үнемдей білуге, тәртіптілікке, ұстамдылыққа үйрету, өз білім деңгейін көрсете білуге үйрету.
Сабақтың типі: қайталау.
түрі: сынақ сабағы.
әдісі: ауызша жауап алу, тест, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: билеттер, интерактивті тақтада тапсырмалар, тест есептері, олардың жауаптары, оқушыларды бағалау кестесі.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
«Өзіңді әділ бағала»
ІІІ. Негізгі бөлім:
1 - бөлім. «Кім жылдам?».
2 - бөлім. «Өмір теңсіздіктерінің құпиясы»
3 - бөлім. Сергіту сәті
4 - бөлім. «Кім көп біледі?»
5 - бөлім. Логикалық есеп.
ІҮ. Үй тапсырмасы беру.
Ү Қорытындылау.
ҮІ. Бағалау

І. Ұйымдастыру.
1) Слайд.
МЕН - ақылдымын
- тәртіптімін
- ұқыптымын
- жауаптымын
- әдемімін
- шыдамдымын
- қайырымдымын
Бір сөзбен ЖАҚСЫ АДАММЫН
2) Ал енді бүгінгі сабағымызды бағалап отыратын сынаушымызбен таныстырып өтейін Теміртасова Камила

ІІ. Үй жұмысын тексеру.
«Өзіңді әділ бағала»
№1013Жауаптары:
1)(-∞; 4)
2)(3;+∞)
3) [2;+∞)
4) (5;+∞)
5)(- 1;+∞)
6)( -∞; 2)

ІІІ. Негізгі бөлім:
1 - бөлім. «Кім жылдам?».
1. а және b санын салыстырғанда а – b айырмасы оң сан болса, онда а саны b санынан...... болады.
А) кіші
Б) үлкен
С) тең
2. Егер теңсіздік белгілерімен жазылса қалай аталады?
А) қатаң
Б) қатаң емес
С) бірдей теңсіздік белгілері
3. 15>9 теңсіздігінің екі жақ бөлігіне де 3 санын көбейтсек теңсіздік.......
А) 5 >3
Б) 45>27
C) 18 > 12
4. Егер 8< х="">< 12="" болса,="" 2х="" –="" ті="">
А) 4 <><>
Б) 10 <2+x><>
C) 16< 2x=""><>
5. 9 х ≥ 27 теңсіздігін шешімдер жиынын көрсет
А) [3; +∞)
Б) ( -∞; 3)
С) ( 3; +∞)
6. – 2 ≤ х < 4="" теңсіздігінің="" шешімдер="" жиынын="">
А) [- 2; +∞)
Б) ( -∞; 4)
С) [- 2; 4)
7. x < 5="" теңсіздігінің="" шешімдер="" жиынының="" сан="" аралығы="" қалай="">
А) интервал
Б) кесінді
С) ашық сәуле
8. – 5 ≤ х < 4="" теңсіздігінің="" шешімдер="" жиынының="" сан="" аралығын="">
А) сәуле
Б) интервал
С) жартылай интервал
9. [- 8; 2] және [1; 9] теңсіздіктерінің сан аралықтарының қиылысуын тап:
А) [1; 2]
Б) ( 1; 2 )
С) (- 8; 9)

2 - бөлім. «Өмір теңсіздіктерінің құпиясы»
№1. В - деңгейі: Мына теңсіздіктерді қос теңсіздіктер түрінде жазыңдар:
а) 7<15 және="" 15="" 0,="" 3="" және="" 0,="" 8="" -="" 3="">
7х - 8≤5х+2 3
2х+5<х+3>
5(х - 2)≥2х - 1 4
х/3 - х/4≥х/2 - 2, 5 5

Ү Қорытындылау.
Сонымен, біз тапсырмаларды орындау барысында:
1. Санды теңсіздіктердің қандай қасиеттерін қолдандық?
2. Сан аралықтарын қалай анықтадық?
3. Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін қалай анықтадық?
ҮІ. Бағалау
Кестелі ұпай бойынша бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама