Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар»
Сабақ тақырыбы: Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар»
7 сынып
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1. Б/С 7, 2 Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

Сабақ мақсаттары
(Бағалау критерийі) Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіме мазмұнын алдын ала бөлінген бөліктер бойынша түсіндіреді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әңгімені заманауи тұрғысынан зерттейді.
Кейбір оқушылар орындай алады: Түрлі көз қараста әңгімеге баға береді.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Әңгімені заманауи тұрғыдан зерттейді. Түсінік қалыптастыру үшін талдап, пікірталасқа түседі.
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Әңгіме
ішіндегі алагеуім, шақша, сағақ, көлегейлеу, қитар, қынжылу сөздерінің мағынасын ашу
Құндылықтарға баулу: Балаларға ұлттық құндылықтарды насихаттай отырып, ата - ана алдындағы жауапкершілікке баулу, түрлі көзқарасты талдай отырып, өзінің пікірімен салыстыру арқылы өз ойын ашық жеткізу дағдысы
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, география, өзін - өзі тану
Алдыңғы оқу: Ата - ана алдындағы борыш дегенді қалай ойлайсыздар?
Саралап оқыту тәсілі: Көркем әдеби шығарманы талдау барысында қолданылатын саралау тапсырмалары – әрбір кейіпкердің сөйлеу ерекшеліктерін зерттеп, оларды өзара салыстыра талдау.

Сабақ басы 7 минут
1. Ұйымдастыру.
«Шаңырақ» тренингі арқылы ата – анаға арнап жағымды сөз және нақыл сөздер арқылы уықтар қадап шаңырақ көтеру арқылы жағымды орта қалыптастыру. «Анаға сәлем» қнінен 1 шумақ айту арқылы шаңырақ болып айналу.
2. Туыстық атаулар арқылы топқа бөлу.
І топ «Ата»
ІІ топ«Әже»
ІІІ топ«Бала»
IV топ «Немере»
3. Тақырыпқа ену мақсатында қосымша сұрақтар. Ол сұрақтар: 1. Жеті атаны ата, 2. Отбасының дастархан басында орналасу ережесін кім біледі?, Жиеншардың туыстық жақындығын атап бер,
Оқылымалды тапсырма
Бағалау критерийі:
I әрекетЖеке жұмыс. Берілген сұрақтар бойынша пікірталасқа түсу
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Қонақтың неше түрі бар?
2. Ерекеңнің үйіне келген қонақтарды қонақ деуге бола ма?
Дескриторлар:
1. Балалар берілген сұрақтарға деректерге сүйене отырып жауап береді.

Сабақ ортасы
Оқылым
Бағалау критерийі
II әрекет Топтық жұмыс:
Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын кейіпкерлер мінез - құлқы мен іс әрекеттерін «Балық қаңқасы» арқылы ашу, проблемалық сұрақтарға жауап іздееу
Дескрипторлар:
1. «Балық қаңқасы» әдісін арқылы шығармадағы проблемалық мәселенің себеп - салдарын табады.
Мысалы:
I топ «Сапабектің тоғышар, сезімсіз, қатыгез болып өсуіне кім кінәлі?
II топ « Сапабектің ата – анасына қарасуға жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз ба?»
III топ « Ерғабыл шалдың қалаға көшкісі келмеуінің себебі не?»сұрағын мәселе етіп алып оның себептерін дәлелдер арқылы қорытынды жасайды.

III әрекет Бағалау критерийі
1. Әңгіменің теориялық тапсырмасына талдау жасау
2 Сюжет желісін құрылымдау.
Дескрипторлар:
1. Шығарма ішіндегі көркемдегіш құралдарды таниды.
2. Шығарма сюжетінің құрылымы бойынша талдайды.
I топ Мәтіннен көркемсөз айшықтарын табу. Мысалы:

Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар». жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама