Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 2 күн бұрын)
Уақыт. Тəулік

Сабақ: математика

Мектеп: №7

Сабақтың тақырыбы: 

Уақыт. Тəулік.

Күні: 28.11.2019 ж. 

Мұғалімнің аты:     Суйеуова Р

Сынып:  2 «И»

Қатысқандар: 24

Қатыспағандар:0


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.3.5. Циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат жəне минут 

2.1.3.4 Ұзындық (см, дм, м), масса (кг, ц),уақыт (сағ, мин, ай, жыл) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Уақытты анықтауды үйренеді;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

 Тапсырмаларды  топтық , жеке, жұптық  жұмыстарда      бірлесіп  орындай алады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіруді меңгереді;

Бағалау критерийлері

1. Циферблат бойынша уақытты анықтайды;

2. Ұзындық ,  масса, уақыт, өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіруді біледі;

3. Шамалармен  берілген амалдарды орындауды, салыстыруды  түсінеді;

Тілдік мақсат

Уақыт-время-time ; Тәулік-сутка- 24 hours a day ;  Шамалар – ценности- quantities;

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің     айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар: 

1. 1 сағатта қанша минут бар?

2.  24 сағатта қанша тәулік бар?

3.  1 тәулікте  қанша сағат бар?

4 . Қазір уақыттың қай мезгілі?

5.  Сабақ қаншада  аяқталады?

Алдыңғы оқу

Уақыт . Тәулік

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған  жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар

Басталуы

5  минут

«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Күн жарығын алақанға саламын. Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді жүрегіме басып ұстай қаламын. Жып – жылы болып кетер сонда дереу жан - жағым.
 - Міне жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.

Оқушыларды  Уақыт. Тәулік. Апта. Ай суреттің  ретімен  төрт топқа бөлемін.


Жаңа білім

10 минут






















Ортасы  

10 минут















Сергіту сәті

2 минут


Аяқталуы 

Сабақты бекіту

10 минут



Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

1-тапсырма: «Достарыңа   көмектес» ТЖ 

Сағаттар қандай уақытты көрсетіп тұр?

Қай сағат таңғы уақытты көрсетуі мүмкін? Түнгі ше? Күндізгі ше?

Кешкі ше? Таңғы ше?

Дескриптор: 

1. Берілген  тапсырмаларды   топта     талқылайды;

2. Сағат бойынша жұмыс жасайды.

3. Сағаттың тілдерін анықтайды.

4. Уақыттың арақатынасын анықтайды.

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»

Мұғалімнің түсіндіруі:

1 минутта - 60 секунд бар. Яғни, сонда секунд уақыттың ең кіші өлшем бірлігі екен.

Толық сағат- 60 минутЖарты сағат- 30 минут.

2- тапсырма: ҰЖ      «Анықта»

Өзің тұратын өлкеде жылдың әртүрлі мезгілінде күннің қай уақытта шығатынын білесің бе?

Аспанда ай қай уақытта көрінеді?

Қораз қай уақытта шақырады?

Дескриптор:

1.  Берілген  тапсырманы     ұжымда талқылайды;

2.  Кестеге сүйеніп тапсырманы орындайды;

3.  Уақыттың арақатынасын анықтайды;

4.  Шамалармен амалдар орындауды үйренеді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»

 3- тапсырма: « Уақытты тап!»  ЖЖ  

100-7=93       93+=100      48+2=97      90-7=83

100-5=95       95+5=100    88+9=97      50-8=42

Дескриптор:

1.  Берілген  тапсырманы     жұпта талқылайды;

2.  Кестеге сүйеніп тапсырманы орындайды;

3.  Уақыттың арақатынасын анықтайды;

4.  Шамалармен амалдар орындауды үйренеді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»

Сергіту сәті:   «Қаражорға» әуені.

4- тапсырма:     ӨЖ   Салыстыр

Дескриптор:

1Бір-бірінің жұмыстарын тексереді, қателерін түзетеді;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар

5-тапсырма: Есіңде сақта







Постер

Сағаттың макеті

Сағаттар қандай уақытты көрсетіп тұрғанын анықтайды







Кестеге сүйеніп тапсырманы айтады





№3дәптерде орындау.



Оқушылар би билеп сергіп қалады.



Оқушылар ұзындық, масса өлшем бірліктерін қайталайды.

Кері байланыс

3 минут

Үй тапсырмасы: 41-бет № 4   ә 



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады

Қосымша мәліметтер






Саралау-оқушыға мейлінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз? 

Қабілетті оқушыға тапсырманы 

қалай түрлендіресіз?     Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. 

Барлық оқушылар орындай алады: 

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар  арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс –Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауыз біршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 


You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама