- 05 нау. 2024 02:32
- 151
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу.
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Еңбек ауылы,
«Еңбек негізгі мектебі»ММ
Математика және информатика пәнінің мұғалімі
Ыбраева Айман Амалбекқызы
Тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу. Есептер шығару.
Мақсаты: а) Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу жолдарын үйрету
ә) Білімдерін жан - жақты дамыту үшін, пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін ертегі және мәтін есептерді шығартып үйрету
б) бір - бірін сыйлауға, ауыз әдебиетті құрметтеуге тәрбиелеу
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, СТО
Барысы: а) Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, сабаққа назарын аударамын, психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында оқушыларға қойылған сұрақтарға олар «ия» деген жауапқа орындарынан тұрады, «жоқ» деген жауапқа отырады. Сұрақтарды кез келген оқушыға тезірек қойып үлгеріп тұрамын.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
Үй жұмысын парақшалар арқылы тексеремін (есептің шығару жолын қатемен таратып, оқушылардың өздеріне тексертемін)
б) Жаңа сабақ ТҮСІНУ (Тақтада мысалдар келтіремін)
1 - мысал: Оқушы екі сан ойлады. Бірінші сан екінші саннан 7 - ге артық. Бірінші санды 3 еселеп, одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда, айырма 27 ге тең болады. Оқушы қандай сан ойлады.
Шешуі: х - бірінші сан, у - екінші сан
Есептің шарты бойынша теңдеулер жүйесін құрамыз:
Бірінші теңдеудегі х - ті у арқылы өрнектеп, оны екінші теңдеудегі х - тің орнына қойғанда алғашқы теңдеулер жүйесімен мәндес теңдеулердің мынадай жүйесі шығады:
Толық нұсқасын жүктеу
«Еңбек негізгі мектебі»ММ
Математика және информатика пәнінің мұғалімі
Ыбраева Айман Амалбекқызы
Тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу. Есептер шығару.
Мақсаты: а) Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу жолдарын үйрету
ә) Білімдерін жан - жақты дамыту үшін, пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін ертегі және мәтін есептерді шығартып үйрету
б) бір - бірін сыйлауға, ауыз әдебиетті құрметтеуге тәрбиелеу
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, СТО
Барысы: а) Ұйымдастыру
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, сабаққа назарын аударамын, психологиялық жағымды ахуал туғызу мақсатында оқушыларға қойылған сұрақтарға олар «ия» деген жауапқа орындарынан тұрады, «жоқ» деген жауапқа отырады. Сұрақтарды кез келген оқушыға тезірек қойып үлгеріп тұрамын.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
Үй жұмысын парақшалар арқылы тексеремін (есептің шығару жолын қатемен таратып, оқушылардың өздеріне тексертемін)
б) Жаңа сабақ ТҮСІНУ (Тақтада мысалдар келтіремін)
1 - мысал: Оқушы екі сан ойлады. Бірінші сан екінші саннан 7 - ге артық. Бірінші санды 3 еселеп, одан екінші санды 2 еселеп азайтқанда, айырма 27 ге тең болады. Оқушы қандай сан ойлады.
Шешуі: х - бірінші сан, у - екінші сан
Есептің шарты бойынша теңдеулер жүйесін құрамыз:
Бірінші теңдеудегі х - ті у арқылы өрнектеп, оны екінші теңдеудегі х - тің орнына қойғанда алғашқы теңдеулер жүйесімен мәндес теңдеулердің мынадай жүйесі шығады:
Толық нұсқасын жүктеу