- 24 нояб. 2024 20:06
- 17
OpenAI Google-дің екі маңызды "аймағына" назар аударуда
Жасанды интеллект саласындағы көшбасшы OpenAI Google-дің екі негізгі бағыты – іздеу жүйелері мен браузерлердегі үстемдігін шайқалтатын батыл қадам жасауда, деп хабарлайды Business Insider.
Компания ChatGPT-ті, яғни өздерінің басты өнімін, біріктіретін браузер жасау мүмкіндігін қарастыруда. Сонымен қатар, OpenAI NLWeb (Natural Language Web) деп аталатын құралды әзірлеуде, ол пайдаланушыларға веб-сайттармен табиғи тілде қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді, ChatGPT-пен сөйлескендей.
Бұл қадам Google-дің ұзақ жылдық үстемдігін қауіпке тіреді. Қазіргі таңда Google Chrome әлемдік браузер нарығының шамамен 65%-ын, ал Google Search іздеу жүйесі нарықтың 82%-ын иеленіп отыр. Қаржылық тұрғыда, тек 2024 жылдың үшінші тоқсанында іздеу қызметтерінен түскен жарнама табысы 49,4 миллиард долларды құрап, компанияның жалпы табысының жартысынан астамын қамтамасыз етті.
Алайда OpenAI шегінер емес. Соңғы айларда компания Chrome браузерін жасаушылардың бірі Бен Гуджерді қоса алғанда, негізгі әзірлеушілерді жұмысқа қабылдады. Бұл бәсекеге қабілетті өнім жасаудағы елеулі ниетті білдіреді.
Сонымен бірге Google де белсенді әрекет етуде. Компания жасанды интеллектті пайдалана отырып, мобильді пайдаланушыларға ыңғайлы жаңа дизайнмен іздеу жүйесін қайта іске қосты. Жаңартылған Google Search нәтижелерді санаттарға бөліп, интерактивті элементтерге, мысалы, видеолар мен форум сілтемелеріне баса назар аударады.
Бұдан бөлек, Google-ге құқықтық қысым да күшеюде. АҚШ Әділет министрлігі Chrome браузерін сатуды талап етіп, компанияны монополиялық жағдайды теріс пайдалануда деп айыптады. Google бұл шешімге шағым түсірмекші, оны "радикалды" деп атауда.
Осындай өзгерістер аясында OpenAI өз жобаларын жылдам жүзеге асырып, пайдаланушылардың өнімдеріне қызығушылығын арттыру арқылы интернеттегі ақпарат іздеу тәсілін төңкеруді көздеп отыр. Компанияның Google-ге бәсекелес бола алуы жобалардың іске асу жылдамдығы мен қолданушылардың өнімдерді қалай қабылдайтынына байланысты.