Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
6 - ға көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы: 6 - ға көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: 6 - ға көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру, фигуралардың ауданың табуға машықтандыру,
Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, ойландыру, көрнекілік әдісі, жеке, топтық жұмыс
Технология: ақпараттандыру, дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар қонақтармен амандасады
Топтармен таныстыру
1. «Тапқырлар»ұраны «Есептеуді білмейтін адам, түк білмейтін надан»
2. «Ойшылдар»ұраны «Білім қымбат, білу қиын»
3. «Білгірлер»ұраны «Білімдінің күні жарық, білімсіздің күні кәріп»
4. «Зеректер» «Ақыл азбайды, білім тозбайды»
Мұғалім: Олай болса, балалар «Математика - ғылымның патшасы»
Математика - дәлдікке, тәртіпке үйретеді,
Логикалық ойды, ақылды кеңітеді
Математика сабағында біз
- ойлау,
- пайымдау,
- нақтылау,
- жүйелеу,
- дәлелдеу операцияларын жүргіземіз

2. Үй тапсырмасын тексеру
№6 Өрнектің мәнің тап: 24: с, с=4, 6, 8, 24, 1
Жауабы: 6, 4, 3, 1, 24
№8 Қалдықпен бөлу Жауабы: 100(қ. 1), 100(қ. 2), 102(қ. 2), 5(қ. 1) 5(қ. 2), 5(қ. 10), 5(қ. 20)
3. Жаңа сабаққа дайындық
1. Ауызша есептеулер x,: берілген тапсырмалар 27: 3, 32: 8, 36: 4, 5x10, 45: 9, 14: 7, 15: 5, 40: 4, 50: 10
2. Перфоркарточкалармен жұмыс
Әр топтан бір - бір оқушыға таратылады
1. Тапсырманың дұрыс жауаптарын ашып «Қазақстан» деген сөз шығады – Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың стратегиялық бағдарламасында 8 нақты тапсырма көрсетілген, соның 4 - ші мектептерді компьютерлендіру болатын «Математика - ғылымдар патшасы»болса, ал
«Компьютер - келешектің қожайыны» екен

5. «Компьютер»ойыны
1. 140: 2+330+500 - 899 =
2. 40x3+560 - 145 - 519=
3. 50x6 - 128+18+40 - 210=
4. 90: 3+256 - 149 - 110=
Жауабы: 1, 16, 20, 27

6. Жаңа сабақ
Мен 6 - мын, 6 - мын
Ойыным бар әртүрлі
Айналдырсаң мені сен
9 - дық боп шығамын - дей келе 6 - ға көбейту мен 6 - ға бөлуді үйренеміз
6x6=6x5+6 ------------------ 6x6=36 ------------------ 36: 6=6
6x7=6x6+6 ------------------ 7x6=42 ------------------ 42: 6=7
6x8=6x7+6 ------------------ 8x6=48 ------------------ 48: 6=8
6x9=6x8+6 ------------------ 9x6=54 ------------------ 54: 6=9

7. Оқулықпен жұмыс
Есепті шығару №7 бет 123
Шарты:
Кабинет - 6 компьютер 8?
Мұғалім бөлмесінде - 2
Шешуі: 6x8+2=50
Жауабы: барлығы 50 к.
№8 Амалды орында (тақтада орындау әр топтан бір - бір оқушыдан) 720+234= (48 - 39) x6= 1x6= 20x6= 500 - 264= (19+17): 6= 6: 6= 60: 6= 504+128= 24:(3x2)= 6: 1= 300: 6=

8. Сергіту минута
Менің Отаным Қазақстан
Менің - қолымызды жүрекке қою
Отаным - қолды дөңгелету
Қазақстан - қолды шапалақтау орын - орнын ауыстырып 3 рет жасату

9. «Сиқырлы фигуралар»пішініне қарап фигураларды ажырату, оның ауданың қалай табуға болады.?
Шаршының ішіне 2, 3, 5, 6, 7, 8 сандарын орналастыр қосындысы тігінен және көлденен 15 - ке тең болсын
Ұшбұрыштың қабырғаларына 2, 3, 5, 6 сандарын қосындысы 12 - ге тең болатындай етіп орналастыр
Суретте неше тік төртбұрыш бар?
Әрбір тік төртбұрыштың ауданың тап.

10. Деңгейлік тапсырмалар
І - деңгей
Қосу мен көбейту таңбасын пайдалан
5 5 5 5 5=25
(5 5 5 5) 5=100
ІІ - деңгей
Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысымен алмастыр
6x4=
6x6=
6x5=
ІІІ - деңгей
Тік төртбұрыштың ені - 6см, ұзындығы?- 4см қысқа
S =?
ІV - деңгей
Теңдеуді шеш
х. 6=30+18

11. Сабақты қорытындылау
1. Жолдасыңның жауабын тыңдай білдің бе?
2. Жұмыс ұтымды болу үшін не істеу керек?
3. Сабақ сендерге ұнады ма?
12. Үйге

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама