Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 6 күн бұрын)
Адамның бәрі бірдей неге ақылды емес?
Сабақтың тақырыбы: Адамның бәрі бірдей неге ақылды емес?

Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Әңгімені оқытып, мазмұнын ашу, жақсы мен жаман қылықтар туралы түсінік беру.
ә\ Алдына қойған мақсаттарына жетуге ұмтылуға, білімді болу үшін ізденуге, төзімділікке тәрбиелеу.
б\ Оқушылардың ой - санасын, сөздік қорларын дамыту. Қолдың ұсақ моторикасы арқылы жұмыс істей алу іскерлігін дамыту;
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сөздік, көрнекілік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: суреттер, үлестірме қағаз.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
1. Оқушыларға құрал - жабдықтарын әзірлету.
2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Өлеңді мәнерлеп түсініп, түсінгендерін айту.
2. Өлеңнің «Егіннің бастары»деп аталуы неліктен?
3. Өлеңнің соңғы екі жолын қалай түсінесің?
4. Тәкаппарлық туралы білетініңді айт.

Сергіту сәті.
Сөйлеуде тыныс алуды дамытуға арналған жаттығу «Алақанымызды жылытайық»
- Біздің алақанымыз жылыну үшін алақанымызға ұзақ үрлеу керек,

ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Оқулықпен жұмыс.
1. Ертегіні тізбектей, іштей, дауыстап оқыту.
2. Ертегіге сай мақал - мәтелдерді оқы.

Сөздік жұмыс.
Баспалап қарау - жасырынып қарау.
Көз салу - қарау.
Сыбағасы - өзіне тиісті олжасы

IV. Сабақты бекіту.
1. Адам баласы қалай ақылды бола алады?
2. Ертегіге жоспар құр.
3. Мәтінге басқаша қандай тақырып қоюға болады?

Фонетикалық жаттығу «Таңырқау»
- Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?
Ай - ай - ай, ай - ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.

V. Үйге тапсырма.
1. Ертегіден түсінігін айту.
2. Бұл ертегіден қандай қортынды жасағаныңды айту.
Бағалау.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама