Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 5 күн бұрын)
Бауыржан Момышұлы «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»
ТАҚЫРЫБЫ: Бауыржан Момышұлы «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»

МАҚСАТЫ: 1. Бауыржан Момышұлының өмірінен мағлұмат беру; «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» әңгімесінің идеясын түсіндіру; автордың адамгершілік туралы, адамдық жақсы қасиет туралы айтылған сөздерін тыңдау;. ұғымдардың мәнін, мағынасын түсіндіру
2. Оқушылардың байланыстырып сөйлеу қабілеті мен танымдық деңгейін
арттыру, белсенді сөздік қорын қалыптастыру;
3. Адамдар арасындағы сыйластыққа тәрбиелеу, көзқарас қалыптастыруға
баулу, Бауыржан Момышұлының батасын тыңдау

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»
1. Дискіден тыңдау
2. Оқушылардың жатқа оқуы
3. Оқушылар дайындаған эссе

СҰРАҚТАР МЕН ТАПСЫРМАЛАР:
• Мағжан Жұмабаев жастарды неге теңейді?
• Арыстан, жолбарыс, қандай аң? Қыран қандай құс?
• Автор неліктен оларға теңеп отыр?
• Теңеу дегеніміз не?
• Жастар қандай болу керек? т. б. сұрақтар

ЖАҢА ТАҚЫРЫП
Бауыржан Момышұлы «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»

Бауыржан Момышұлы кім?
Бауыржан Момышұлы Халық қаһарманы, Ұлы Отан соғысының ардагері

Өмір - дерек
 1910 жылы 24 желтоқсанда Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Мыңбұлақ ауылында туған.
 Қаһарман қолбасшы, Кеңес Одағының Батыры, көрнекті қаламгер
 “Москва үшін шайқас”, “Ұшқан ұя”, “Бір түннің оқиғасы”, “Куба әсерлері”, “Төлеген Тоқтаров” т. б.

Жаңа тақырып
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?

МӘТІНМЕН ЖҰМЫС
1. Мәтінді топтарда оқу, талқылау
2. Мәтіндегі жаңа сөздермен жұмыс
3. Мәтіннің негізгі мәнін, мазмұнын түсіну;
4. Мәтінді тақырыпшаларға бөлу
5. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру;
• Сүлеймен патша кім?
• Сүлеймен патшаға мінездеме беру
• Сүлеймен патшаға не болды?
• Патша қандай жарлық берді?
• Қарлығаш қандай әрекет жасады?
• Қарлығаштың сөзі әсер етті ме?
6. Мәтінді рольге бөліп оқу
7. Мәтіндегі кейіпкерлер кімдер?

МӘТІНДЕГІ ЖАҢА СӨЗДЕР
 Әділ - справедливый
 Құрт - құмырсқа – черви и мураьи
 Бақа - шаян - лягушка и скорпион
 Тілін біліпті - знал язык
 Жау шабады - наступил враг
 Жылан - змея
 Тілек - желание
 Ұрпақ - потомство

ӘДЕБИЕТ ТЕОРИЯСЫ БОЙЫНША ЖҰМЫС – оқулықтан теңеулерді табу
Теңеу - көркем құбылысты суреттеуде затты, құбылысты екінші зат, құбылыспен салыстырып бейнелеу.
Кейіпкер - автордың, жазушының жүзеге асқан, мақсатқа ұстаған идеясын жүзеге асырушы

СТО СТРАТЕГИЯСЫ БОЙЫНША БЕС ЖОЛДЫ ӨЛЕҢ ЖАЗУ
1. Қарлығаш
2. сын есім - 2
3. етістік - 3
4. сөйлем - 4
5. синоним

БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ МАҚАЛ МӘТЕЛДЕРІ
Қайратыңа әдісіңді жолдас ет
Әдісіңе ақылыңды жолдас ет
Отан үшін отқа түс күймейсің.
Отанда опасызға орын жоқ
Көп тұрған су сасиды, ойланбаған ми сасиды.
Намысыңды нанға сатпа

БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ БАТАСЫ – электронды оқулықтан тыңдау

Я, алла тағалам
Өмір берсең жайлы ғып бергін
Дәулет берсең сайлы ғып бергін
Еңбегіміз жемісті болсын
Қамбамыз астыққа толсын
Көсегеміз көгере түсіп,
Мыңғырған мал өріске толсын
Әйел берсең әдепті
Жанға тыныш, жайлы ғып бергін
Келін берсең келісті ғып бергін
Ағаш берсең жемісті ғып бергін
Тұлпар берсең шабысты ғып бергін
Жомарт берсең
Осы айтқанымның бәрін үйіп төгіп бір ақ бер!

1. ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
2. БАҒАЛАУ
3. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ «Ертегінің мазмұнын айту» әңгіме құрастыру

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама