Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 3 күн бұрын)
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Математика
Тақырыбы: Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу

Мақсаты: Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу жолдарымен оқушыларды таныстыру. Геометриялық фигуралар жайлы білімдерін пысықтай түсу.
2. Дамытушылық: оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, ин - теллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қоддануға жан - жақты дайыңдауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктер: кесте; геометриялық фигуралар
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік

Сабақ барысы
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы:
Үй тапсырмасын тексеру.
Ауызша есептеу.
9*6
36: 9
9*8
9*9
18: 9
72: 9
3*9
9*5
63: 9
45: 9

- Қандай геометриялық фигураларды білеміз?
- Айырмашылықтары неде?

2. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
- геометриялық фигураларды ата. Оларды белгілеу үшін латынның:
А, В, С, D, Е К О әріптері пайдаланылады.

№1 практикалық жұмыс
№2 Кесінді сыз, белгіленуі бойынша жаз, дәптерге сыз,

Сергіту сәті:
3. Жаңа білімді бекіту:
№5 өзіндік жұмыс
287+12= 299
682 - 112 =570
342+83 = 425
7+81= 88
7 - 6= 1
50+14 = 64
80 - 33 = 47
80+20 =100
240 - 160 = 80

Қосымша есеп
Жиһаз фабрикасы бір аптада 9 диван және 6 есе көп орындық жасап шығарды. Жиһаз фабрикасы бір аптада неше орындық жасап шығарды?
Фотосалон 40 түрлі түсті және 5 есе кем ақ - қара сурет шығарды. Фотосалон барлығы неше сурет шығарды?
№7 а) 12 х2= 24
22х2=44
32 х2 = 64
42 х 2= 84
Ә) 84: 2= 42
64: 2 = 32
44: 2 = 22
24: 2 = 12

Шығармашылық тапсырма 6 - ға қалдықсыз бөлінетін бір сан ойла.
Ол санды 2, 3 және 6 сандарына жеке - жеке бөл. Шыққан бөлінділердің мәндерін қос, сонда ойлаған сан шығады. Неге?
4. Үйге тапсырма
Бағалау

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама