- 05 нау. 2024 01:01
- 219
Ыбырай Алтынсарин – қазақ халқының аса көрнекті ағартушысы
Ыбырай Алтынсарин – қазақ халқының аса көрнекті ағартушысы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Қазақ халқының көрнекті педагог, жазушы, фольклоршы, этнограф әрі қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсарин шығармашылығы бойынша оқушылардың білімін толықтыру және меңгерту.
Дамытушылық: Ойлау, ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін, ой – өрісін одан әрі арттыруға сын тұрғысынан тұжырымдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушылар бойында өз жеріне, өз халқының мәдени жетістіктеріне деген құрмет пен сүйіспеншілікке баулау, оның қадір – қасиетін ұғынуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Көрнекілігі: Слайдтар, суреттер, үлестірмелі парақшалар.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
II. Үй жұмысын тексеру.
III. Жаңа сабаққа кіріспе.
«Мен түбегейлі терең сезіммен туған халқыма шамамның келгенінше пайдамды тигізсем деген ниетімнен ешқашан бас тартпаймын»
Ы. Алтынсарин.
1 - бөлім.
1 - топ: Ыбырай өмірімен ағартушылық көзқарасының қалыптасуы.
2 - топ: Ыбырайдың ағартушылық қызметі.
3 - топ: Ыбырайдың ғылыми және әдеби қызметі.
(интерактивті тақтада Ы. Алтынсариннің суреті көрсетіледі. Әр топ берілген тапсырма бойынша түсіндіреді).
2 - бөлім.
1 - топ: «Ыбырай» сөз жұмбағын құру.
1. Ыбырайды кім тәрбиеледі?
2. Ыбырай кімнің кітапханасын еркін пайдалануға рұқсат алды?
3. Ыбырай қай жерде туылған?
4. Ыбырайдың педагогикалық көз – қарасының қалыптасуына әсер еткен орыс педагогы?
2 - топ: «Сәйкестендіру тесті»
1. Ыбырайдың шын есімі;
2. Ыбырай оқыған оқу орны;
3. Ыбырайдың оқушыларға жазған оқу құралы;
4. Ыбырай қай жерде мектеп инспекторы болды?
5. Ыбырай қай жерде қыздарға арналған мектеп ашты?
6. Ыбырай кімдердің шығармаларын орыс тілінен қазақ тіліне аударды?
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Қазақ халқының көрнекті педагог, жазушы, фольклоршы, этнограф әрі қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсарин шығармашылығы бойынша оқушылардың білімін толықтыру және меңгерту.
Дамытушылық: Ойлау, ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін, ой – өрісін одан әрі арттыруға сын тұрғысынан тұжырымдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушылар бойында өз жеріне, өз халқының мәдени жетістіктеріне деген құрмет пен сүйіспеншілікке баулау, оның қадір – қасиетін ұғынуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Көрнекілігі: Слайдтар, суреттер, үлестірмелі парақшалар.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
II. Үй жұмысын тексеру.
III. Жаңа сабаққа кіріспе.
«Мен түбегейлі терең сезіммен туған халқыма шамамның келгенінше пайдамды тигізсем деген ниетімнен ешқашан бас тартпаймын»
Ы. Алтынсарин.
1 - бөлім.
1 - топ: Ыбырай өмірімен ағартушылық көзқарасының қалыптасуы.
2 - топ: Ыбырайдың ағартушылық қызметі.
3 - топ: Ыбырайдың ғылыми және әдеби қызметі.
(интерактивті тақтада Ы. Алтынсариннің суреті көрсетіледі. Әр топ берілген тапсырма бойынша түсіндіреді).
2 - бөлім.
1 - топ: «Ыбырай» сөз жұмбағын құру.
1. Ыбырайды кім тәрбиеледі?
2. Ыбырай кімнің кітапханасын еркін пайдалануға рұқсат алды?
3. Ыбырай қай жерде туылған?
4. Ыбырайдың педагогикалық көз – қарасының қалыптасуына әсер еткен орыс педагогы?
2 - топ: «Сәйкестендіру тесті»
1. Ыбырайдың шын есімі;
2. Ыбырай оқыған оқу орны;
3. Ыбырайдың оқушыларға жазған оқу құралы;
4. Ыбырай қай жерде мектеп инспекторы болды?
5. Ыбырай қай жерде қыздарға арналған мектеп ашты?
6. Ыбырай кімдердің шығармаларын орыс тілінен қазақ тіліне аударды?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.