Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 5 күн бұрын)
Жемістер мен саңырауқұлақтар теруге орманға барамыз
Батыс Қазақстан облысы,
Жаңақала ауданы, Жаңақала ауылы
«Жаңақала аудандық балалар бақшасы»
МКҚ кәсіпорын тәрбиеші: Нуржанова Жадыра Жанболатқызы

Технологиялық карта.

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: «Айгөлек» тобында
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс - әрекет түрі: Экология негіздері
Тақырыбы: «Жемістер мен саңырауқұлақтар теруге орманға барамыз»
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды жеміс түрлерін айыра білуге үйрету, жеміс - жидектреде кездесетін дәрумендерімен таныстыру.
Дамытушылық: Балаларға жемістер мен саңырауқұлақтарды құрастыра отырып, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларға өсімдіктерді жұлмауға дағдыландыру.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақтамен слайд, жеміс - жидектер мен саңырауқұлақтар.
Билгингвалды компанент: Жеміс - фрукт, алма - яблоко, алмұрт - груша, жүзім - виноград, құлпынай - клубника.

Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешімен бірге шеңберге тұрып қонақтармен амандасып шаттық шеңберін орындады.
Шаттық шеңбер.
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты,
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз.
Біз бақытты баламыз.
Айтқан тілді аламыз.
Достарымды көргенде.
Қуана қарсы аламыз.
Сәлем, сәлем, сәлем!

Іздену - ұйымдастырушы Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?
Күз мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер?
(Слайдпен күз мезгілінің суреттерін көрсету)
Мына суретке назар аударайық, жылдың қай мезгілі бейнеленген?
Балалар не істеп жатыр?
Ия балалар күз мезгілінде сонымен жеміс - жидектер пісіп, адамдар жеміс - жидектерді жинайды.

Міне мына суретке қараңдаршы балалар жемістер теріп жатыр солай ма?
Балалар біздің бүгінгі оқу іс - әрекетіміз экология негіздері «Жемістер мен саңырауқұлақтар теруге орманға барамыз». Жемістермен саңырауқұлақтармен танысатын боламыз. Жеміс – жидектер деп теректе өсетін жемістерді айтамыз. Олардың түрлері көп: Алма, банан, құлпынай, алмұрт, жүзім т. б. Олардың түстері мен пішіндері әртүрлі болады. Жемістер тек ағашта өседі, жүзім пішіні қандай? Бұл жемістер дара өспейді, көптеп өседі. Жүзімнің түсі қандай? Жүзімнің басқада түрлері болады. Қызыл және қара жүзім болады. Бананның пішіні қандай сопақша, түсі сары болады. Бұл жемістер дәрумендерге бай. Жемісті жеген уақытта міндетті түрде жуып жеу керек. Ал саңырауқұлақтар жерде өседі. Саңырауқұлақтардың екі түрі болады, бірі – жеуге болатын, бірі - жеуге болмайтын түрі. Саңырауқұлақтар жаңбырдан кейін көптеп шығады.
Балалар менімен бірге саяхатқа барасыңдар ма жеміс - жидектер бағына? Ендеше барлығымыз көзімізд3 жұмып, көз алдымызға жүзім және банан ағашын елестетейік. Енді көзімізді ашайық. Бұл жемістер дара өспейді, көптеп өседі. Жүзімнің түсі қандай? Жүзімнің басқада түрлері болады. Қызыл және қара жүзім болады. Бананның пішіні қандай сопақша, түсі сары болады.

Саңырауқұлақтың пішіні жанынан қарағанда жарты шеңберге ұқсайды, ал жоғарыдан қарасақ дөңгелекке ұқсайды, ал түсі әртүрлі болады. Ал мына саңырауқұлақтың түсі қоңыр.

Орталыққа бөлу.
І Таным. Құрастыру.
Саңырауқұлақтарды қағаздан құрастыру.

ІІ Шығармашылық. Мүсіндеу.
Саңырауқұлақтарды қамырдан мүсіндеуміз.
Сергіту сәті.

Ойын: Жеміс - жидектер мен саңырауқұлақтар құрастыру. (Компьютермен жұмыс)

Орнымызға отырайық.
Балалар біз қайда бардық?
Онда не көрдіңдер?
Жеміс - жидектерді атап беріңдер?

Рефлексивті коррекциялаушы Балалар сендерге орталықпен жұмыстанған ұнады ма?
Нені мүсіндедің, құрастырдыңдар?
Енді балалар ойын ойнаймыз яғни мына жеміс бөліктерінің жартысын тауып тақтаға магниттің көмегімен құрастырамыз.
Балалар сендерге сабақ ұнады ма?
Оқу іс - әрекетіне жақсы қатыстыңдар рахмет!

Толық нұсқасын жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама