- 05 нау. 2024 00:44
- 184
Жүзден жүйрік
Тақырыбы: «Жүзден жүйрік»
Мақсаты: Оқушыларды тапқырлыққа баулу, ой - өрісін, зейінін дамыту
ә/Білімге құштарлығын арттыру, білімдерін сарапқа салу арқылы жеңімпаз топты анықтау
Барысы
1. Ұйымдастыру
Сыныпты 4 - топқа бөлу
2. Топтардың атын анықтау, таныстыру
3. Әр топқа логикалық тапсырма беріледі.
Логикалық тапсырмалар:
1/Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім?
2/Айша, Әсем, Жамал үшеуінің әкелері - дәрігер, мұғалім, ұшқыш. Айша мен Әсемнің ұшқыштың қызы еместігі және Әсем мен мұғалімнің қызы екеуі көрші тұратыны белгілі болса, қыздардың әкелері кім?
3/Майра, Камила және Сания үшеуі көк, сары, ақ түсті көйлектер киген.
Майраның көйлегі ақ емес, Камиланың көйлегі ақ та, сары да емес. Қыздардың көйлектерінің түсі қандай?
4/Ойын жүргізу үшін қызыл, көк, қара түсті үш тақия дайындалған. Ержан көк пен қараны кимейтіндігін, ал Ермек өзіне көк тақия жарасатынын, Самат таңдамай - ақ кие беретінін айтты. Балалардың әрқайсысы қандай түсті тақия киді?
4/Қазақ тілден тапсырма.
Әр топқа бір сөзден беріледі.
Сөзге дыбыстық талдау жасап, сөйлем құра.
1) Кітап
2) Дәптер
3) Қалам
4) Мектеп
5/ «Тәуелсіз елім – тірегім» эссе жазу. Топтар осы тақырыпқа жазғандарын эсселерін оқиды
6/Жаңылтпашты дұрыс, жатқа айту.
Әр топқа бір жаңылтпаштан беріледі.
1/Ықылық тиді, ықылық, түйілдім қатты тұтығып,
Ықылық қалды тұтылып, сытылып шықтым құтылып.
2/Қайрақтыда Қайратты қайраттан деп қайрапты.
Қайрат біздің қайратты, құрыш қазан қайнатты.
3/Асан бақша жақтан ақ сабақ асқабақ әкелді,
Басқа жақтан басқарақ асқабақ әкелді.
4/Көк бұйра бір бұлақ тіл қатар былдырлап.
Тастарды ұрғылап, ағады құлдырап.
5/Қайырымдылық сөзінен сөздер құрастырып жазу
6/Ребустар шешу. Төрт топқа төрт ребус беріледі.
Сайысты аяқтау, жеңген топты анықтау.
Қорытынды
Мақсаты: Оқушыларды тапқырлыққа баулу, ой - өрісін, зейінін дамыту
ә/Білімге құштарлығын арттыру, білімдерін сарапқа салу арқылы жеңімпаз топты анықтау
Барысы
1. Ұйымдастыру
Сыныпты 4 - топқа бөлу
2. Топтардың атын анықтау, таныстыру
3. Әр топқа логикалық тапсырма беріледі.
Логикалық тапсырмалар:
1/Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім?
2/Айша, Әсем, Жамал үшеуінің әкелері - дәрігер, мұғалім, ұшқыш. Айша мен Әсемнің ұшқыштың қызы еместігі және Әсем мен мұғалімнің қызы екеуі көрші тұратыны белгілі болса, қыздардың әкелері кім?
3/Майра, Камила және Сания үшеуі көк, сары, ақ түсті көйлектер киген.
Майраның көйлегі ақ емес, Камиланың көйлегі ақ та, сары да емес. Қыздардың көйлектерінің түсі қандай?
4/Ойын жүргізу үшін қызыл, көк, қара түсті үш тақия дайындалған. Ержан көк пен қараны кимейтіндігін, ал Ермек өзіне көк тақия жарасатынын, Самат таңдамай - ақ кие беретінін айтты. Балалардың әрқайсысы қандай түсті тақия киді?
4/Қазақ тілден тапсырма.
Әр топқа бір сөзден беріледі.
Сөзге дыбыстық талдау жасап, сөйлем құра.
1) Кітап
2) Дәптер
3) Қалам
4) Мектеп
5/ «Тәуелсіз елім – тірегім» эссе жазу. Топтар осы тақырыпқа жазғандарын эсселерін оқиды
6/Жаңылтпашты дұрыс, жатқа айту.
Әр топқа бір жаңылтпаштан беріледі.
1/Ықылық тиді, ықылық, түйілдім қатты тұтығып,
Ықылық қалды тұтылып, сытылып шықтым құтылып.
2/Қайрақтыда Қайратты қайраттан деп қайрапты.
Қайрат біздің қайратты, құрыш қазан қайнатты.
3/Асан бақша жақтан ақ сабақ асқабақ әкелді,
Басқа жақтан басқарақ асқабақ әкелді.
4/Көк бұйра бір бұлақ тіл қатар былдырлап.
Тастарды ұрғылап, ағады құлдырап.
5/Қайырымдылық сөзінен сөздер құрастырып жазу
6/Ребустар шешу. Төрт топқа төрт ребус беріледі.
Сайысты аяқтау, жеңген топты анықтау.
Қорытынды