Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 апта бұрын)
«Күзде»
Оқушы: Әріпбай Әсел.
Диагнозы: 2 - х сторонняя сенсоневрольная тугоухость 4 ст.
Оң құлақ: 20 см ара қашықтықты қабылдайды.
Сол құлақ: құлақ түбінен қабылдайды.
Есте сақтау қабілеті орташа.
Сабақтың тақырыбы: «Күзде»
О - дыбысы (машықтау)
П - дыбысы дауысты дыбыстардың ортасында
Көрнекіліктер: Д. К. А. айна, профиль, суреттер, кеспе қағаздар, макет, компьютер, диск Дэльфа - 130
Мақсаты:
Білімділік: Дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемде оқыту, есту және есте сақтау қабілетін арттыру, сұрақты түсініп дұрыс жауап беру, сурет бойынша сөйлем құрастыру.
Коррекциялық мақсаты: Оқушының сөздік қорын молайту, дыбыстарды дұрыс айтуын қадағалау.
Дамытушылық: Оқушының сөйлеу тілін дамыту, ой - өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие. Табиғатты сүюге тәрбиелеу.
І. Ұйымдастыру.
- Аппаратты қос, қабылдағышты ки, есту қабілетін анықта.
- па - па - па
- Сен қалай естіп тұрсың?
- Сенің аты - жөнің кім?
- Сен нешінші сыныпта оқисың?
- Қазір қандай сабақ?
(Экран арқылы)
ІІ. Тыныспен жұмыс (Дэльфа - 130)
Екпінді сақтап оқы.
Алақай, күз келді!
Артикуляциямен жұмыс. ( Профильді пайдаланамыз)
О - дыбысының пішінін көрсету, сипаттамасын айту)
О - дыбысын айтқанда дауыс бар, ауа ауыз қуысы арқылы шығады, айтқанда тіл кішкене артқа жылжиды.
О - дыбысын жеке айтқызу.

Түркістан облысы, Төлеби ауданы,
«Құлағы нашар еститін балалар үшін
Ленгір қосалқы мектеп - интернаты»
сурдапедагог Тойлибаева Гаухар Сердалиевна

Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама