Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 2 күн бұрын)
Мыс, мырыш және олардың қосылыстары
Алматы қаласы, Әуезов ауданы
«№133 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Химия, биология пәндерінің жоғары санатты мұғалімі
Оразбекова Сабыркуль Тулькибаевна

Тақырыбы: Мыс, мырыш және олардың қосылыстары
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: АКТ, оқытудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, дарынды және талантты балалармен жұмыс. Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Сабақтың типі: Интербелсенді сабақ
Көрнекілігі: слайд, тірек - сызба, суреттер, реактивтер, сынауықтар, бекіткіш
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Жаңа сабақты түсіндіру
4. Бекіту кезеңі
5. Бағалау
6. Үйге тапсырма

Ұйымдастыру кезеңі: 2мин
Амандасу, оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру. Түрлі - түсті маркер арқылы топқа бөлу. (4 топ) Бағалау парағымен таныстыру.

Қызығушылығын ояту.
Оқушыларға «Данышпан мен адам» атты аңызды әңгімелеп беру.
«Данышпан мен адам»
Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» - деп сұрайды. Ол өзі ішінен «Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі сенің қолыңда» депті.
Аңызда айтылғандай сіздердің бүгінгі сабақта қандай білім көрсететіндектерің өздеріңнің қолдарыңда.

Толық нұсқасын жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама