- 05 нау. 2024 00:44
- 219
Оралхан Бөкей "Тортай мәнер ақ боз ат..."
Бұл сабақ жоспарым "Өрлеу" біліктілікті арттыру 3 деңгейлі курсының 7 модуль элементтерін пайдаланып әзірленген.
Тақырыбы: Оралхан Бөкей «Тортай мәнер ақ боз ат...» (әңгіме).
Сыныбы: 7
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер» (диалогтық оқыту, сұрақ қою стратегиясы), «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» (ЖИГСО, Ментальді карта, Венн диаграммасы әдіс - тәсілдері).
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
1. Ұлттық құндылықтарды негізге ала отырып, оқушыларды 4 шағын топқа бөлу.
І топ: «Ұлттық тағамдар»
ІІ топ: «Ұлттық ойындар»
ІІІ топ: «Ұлттық киімдер»
ІҮ топ: «Ұлттық аспаптар»
Топ ұстанымын құрғызып, оқушыларды жауапкершілікке шақырады.
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар берілген суреттерді алып, шағын топтарға бөлінеді.
Әр шағын топ бірлесе отырып, өз топ ережелерін құрып, таныстырып, тұстарына іледі.
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Оқушылар сабақтың мақсатына өз идеяларын қосады.
Қойылған сұрақтар төңірегінде жеке, жұппен, топпен ақылдаса отырып, өз ойларын сындарлы түрде ортаға салады.
Ресурстар: осы іс - әрекеттер үшін маған қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдықтар және т. б. қажет?
Тұсаукесер, ватман, түрлі - түсті қағаздар, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар.
Топ ереже жазылған ватман.
Тақырыбы: Оралхан Бөкей «Тортай мәнер ақ боз ат...» (әңгіме).
Сыныбы: 7
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Қолданылған модуль: «Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер» (диалогтық оқыту, сұрақ қою стратегиясы), «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» (ЖИГСО, Ментальді карта, Венн диаграммасы әдіс - тәсілдері).
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
1. Ұлттық құндылықтарды негізге ала отырып, оқушыларды 4 шағын топқа бөлу.
І топ: «Ұлттық тағамдар»
ІІ топ: «Ұлттық ойындар»
ІІІ топ: «Ұлттық киімдер»
ІҮ топ: «Ұлттық аспаптар»
Топ ұстанымын құрғызып, оқушыларды жауапкершілікке шақырады.
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар берілген суреттерді алып, шағын топтарға бөлінеді.
Әр шағын топ бірлесе отырып, өз топ ережелерін құрып, таныстырып, тұстарына іледі.
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Оқушылар сабақтың мақсатына өз идеяларын қосады.
Қойылған сұрақтар төңірегінде жеке, жұппен, топпен ақылдаса отырып, өз ойларын сындарлы түрде ортаға салады.
Ресурстар: осы іс - әрекеттер үшін маған қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдықтар және т. б. қажет?
Тұсаукесер, ватман, түрлі - түсті қағаздар, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар.
Топ ереже жазылған ватман.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.