Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 9 сағат бұрын)
Қамар сұлу романы
Cабақтың тақырыбы: «Қамар сұлу» романы
Сабақтың мақсаты: романның мазмұнын меңгерту.
Міндеттері: 1) романдағы негізгі әлеуметтік ой түйіндерін ашу; 2) оқушыларды адами қасиеттерге баулу, автор көтерген әлеуметтік проблемалар арқылы азаматтық түсініктерін тереңдету; 3) тақырыптас шығармаларды салыстыра оқуды дамыту, өздерінше ой түюге дағдыландыру.
Түрі: дамыта оқыту.
Типі: жаңа ұғымды меңгерту.
Әдісі: түсініктемелі, баяндау.
Көрнекілігі: Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылық жинағы.

Сабақ барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
ІІІ. Актуалдау: - Біз, Сұлтанмахмұт Торайғыровтың поэзиялық шығармаларымен таныстық. Прозалық шығармасы да бар: (Қамар сұлу» романы.
IV. Жаңа сабақ. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Қамар сұлу» романы.
Кіріспе ----- Қамар мен Ахмет бейнесі
Оқиғаның басталуы ---- Ахметтің Қамарға ғашық болуы. Қамарды Жорға Нұрымға атастыру
Оқиғаның байланысуы ---- Олардың қарсылығы, Қалтан қажы мен
Оспан бидің әрекеттері
Шиеленісуі ---- Қамардың бай туысқандарының ырқымен Нұрымға ұзатылуы
Шарықтау шегі ----- Сырқатқа шалдыққан Қамарға надан молданың ем - дом қолдануы
Шешімі ------- Ахметтің кегі, жастардың ажалы

V. Дамыту. а) Қамар, Ахмет, Нұрым бейнелерін талдау (портрет, мінездеме беру, тақырыптас шығарма кейіпкерлерімен салыстыру)
І қатар: Қамар бейнесі (Мамыр)
ІІ қатар: Ахмет бейнесі (Қалқаман)
ІІІ қатар: Нұрым бейнесі (Жиенқұл).
ә) Омарды қандай әке деуге болады?
Омар
Мейрімді, аздап оқыған,
момын. Заман әділетсіздігінен аса алмайды
Қарабай
Мейрімсіз, малқұмар қанағатсыз, зұлым, арсыз, сараң

Қамар сұлу романы. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама