Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 4 күн бұрын)
Қуат
Сабақтың тақырыбы: Қуат
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сұрақтар қоя отырып, қуаттың өрнегін қорытып шығарып, тұжырымдамасымен танысып, есептер шығару арқылы білімдерін бекіту, теориялық білімдерін практикада пайдалануға дағдыландыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой - өрістерін дамытып, белсенділіктерін арттыру, пікір алысып, өз білімдерін өздері бағалай білуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды сабақ процесінде зерек болуға,
еңбекке деген сүйіспеншіліктерін арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, қайталау, СТО.
Сабақтың типі: Білімді жинақтау, жүйелеу, жаңа сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сабақ жоспарына сәйкес слайдтар, динамометр, сызғыш, дене.
Сабақтың барысы:
I. А) Ұйымдастыру кезеңі (оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру)
Б) Сабақ барысымен таныстыру: Балалар, бүгін сабақта сендер берілген сұрақтарға жауап бере отырып жаңа сабаққа қажетті формулаларды өздерің қорытып шығарасыңдар және алдыларыңдағы жауап парағына әрбір сұрақтың жауабын жазып, экранға шыққан жауаппен салыстырып, (+), (-) таңбаларын қойып отырасыңдар, сабақ соңында жинаған баллдарыңа байланысты баға аласыңдар.

ІІ. Қызығушылықты ояту.
Сұрақ: 1) Балалар, тұрмыста «жұмыс» деп -------------
Жауап: жеке адамдардың жасаған еңбегін айтамыз.
Сұрақ: 2) Физикада «жұмыс» деп --------
Жауап: кез - келген дененің әрекетімен түсіндірілетін шама.
Сұрақ: 3) Мысалы ----------
Жауап: әртүрлі...
Сұрақ: 4) Физикада негізінен қандай жұмысты қарастырады?
Жауап: Механикалық
Сұрақ: 5) Механикалық жұмыс дегеніміз ----
Жауап: Денені бір орыннан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы.
Сұрақ: 6) Жұмыс =
Жауап. Күш х жол.
Сұрақ: 7) Формуласы:
Жауап: А=ҒхS
Сұрақ: 8) А, Ғ, S
Жауап: Жұмыс, күш, жол.
Сұрақ: 9) Өлшем бірлігі:
Жауап: Дж =1Нх1м
Сұрақ: 10) 1кДж=
Жауап: 1000Дж
Сұрақ: 11) 1мДж=
Жауап: 0, 001Дж
Сұрақ: 12) 1мкДж=
Жауап: 0, 000001Дж.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама