Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі
Физика және астрономия 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Резерфорд тәжірибесі. Атомның құрамы. Атомның моделі.
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық, Блум таксономиясы
Марта Бронсон(2002ж) өзін - өзі реттеу
Жалпы мақсаттар: Резерфорд тәжірибесін және атом ядросының құрамына кіретін бөлшектердің физикалық мағынасын түсінік алу
Теориялық білімдерін практикамен ұштастыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Оқыту нәтижелері: Өз білімін дамытуға мүмкіндік алады, физикалық құралдармен тәжірибе жасайды, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады.
Негізгі дерек көздер: АКТ, постер мен маркер, стикерлер, суреттер, слайд

Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Амандасу, оқушылардың бар назарын сабаққа бағыттау.
2.«Шаттық шеңбер»де оқушылар өздерінің есімдерінен бірінші әрібінен келетін физикалық шамаларды айтып өтеді. Бұл оқушылардың физикалық шамалардың жаттауға өз себептігін тигізеді, келесі сабаққа оқушылардың есімдерінің бірінші әрібінен басталатын физикалық шамалардың өлшем бірліктерін жаттап келу тапсырылады яғни бұл оқушылардың ізденісте болатынын және қызығушылығын арттырады.
3. Оқушылар өздері қалаған түсті қағазды таңдап, топқа бөлінеді. Топ аттары «Электрон», «Нейтрон», «Протон» және «Нуклон»
4. Оқушыларды түгендеу.
5. Слайд арқылы бағалау парағын түсіндіру және әр топқа бағалау парағын тарату.

Өткен тақырыптар бойынша әр бір топқа
1 сұрақтар қойылады
І топқа 1. Қандай элементтерді радиоактивті элемент дейді?
2. Радиоактивті сәулелену дегеніміз не?
ІІ топқа 1. Радиоактивті элементтер шығаратын сәуле магнит өрісінде қандай сәулелерге жіктеледі?
2. α – сәулесі дегеніміз -
ІІІ топқа 1. β - сәулесі дегеніміз –
2. Квант дегеніміз не?
ІV топқа 1. Радиактивтік дегеніміз қандай құбылыс?
2. γ - сәулесі дегеніміз –

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама