Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 6 күн бұрын)
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға» өлеңі
Қызылорда облысы, Құттықожа ауылы,
№164 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Курбаназарова Дариха Налибаевна

Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров «Бір адамға» өлеңі
Сілтеме 7 - сынып. Әдебиет оқулығы, 50 - 52 – бет
Жалпы мақсаты: Оқушылардың поэзияға деген ықыласын арттыру арқылы жалпыадамзаттық құндылықтарды тану және әдеби теориялық ұғымдарды талдау мүмкіндіктерін кеңейту.
Оқып үйренудің негізгі міндеттері: Танымдылық: Оқушыларға жаңа білімді өздігінен игерту арқылы өлеңнің мазмұны мен идеясын, құндылықтарды тани білуге жағдай жасау.
Эмоционалдық: Өлең оқуға ықыласты болуын, зейін мен ерік - жігерлерін табандылықпен басқаруын, тыңдау мен қабылдауын бейімдеу.
Әлеуметтік: Қарым - қатынас мүмкіндіктерін кеңейту, өзара әрекеттестіктерін белсендіру.
Оқу нәтижесі Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер арқылы өлеңнің негізгі идеясын түсінеді; талантты және дарынды оқушылар ой түйіндеуіне орай көшбасшылық анықталады; әлеуметтік шағын топтарда үйлесімділікпен әрекеттесуге ынталанады.
Негізгі идеялар Мен тұжырымдама. Өзін - өзі реттеу Диалогтік жұмыс. Ынтымақтастық идеясы. Сабақ барысында топтасып жұмыс жасай отырып, танымдық қабілеттерін көрсетеді. Жұптық жұмыс жасайды, сабаққа белсенділіктері артады
Тапсырма көздері. Өлеңді сыни тұрғыда талдау. Қосымша дерек бойынша интернет желісінен дерек көздері. Қазақ өлеңінің ұйқасы. Суретпен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі. Интерактивті тақта, электронды оқулық, слайд, маркерлер

Кезеңдері
Сабақ мазмұны Ресурстар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті

І. Ұйымдастыру (5мин)
І. Оқушылармен сәлемдесу.
• Оқушы зейінін сабаққа аудару.
Смайлик арқылы топқа бөлу.

ІІ. Психологиялық сәт:
«Мен өмірді сүйемін, себебі _________________» деген аяқталмаған сөйлемдерді аяқтауға нұсқаулық бере отырып, ынтымақтастық қарым - қатынас орнатуға ықпал ету.
Оқушылар «Мен өмірді сүйемін, себебі мен бақытты баламын» деген сияқты жағымды қарым - қатынас орнатады. Топқа бөлінеді: Топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату. 1 Амандасады.. Сынып оқушылары 6 адамнан 3 топқа бөлінеді. Әр топ жетекшісі сайланады. Топтың атын, ұранын, ережесін айтады
І топ – Алғырлар
ІІ топ – Зеректер
ІІІ топ Тапқырлар
Слайд
Бағалау парағы

ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау( 5 мин) Үй тапсырмасы тексеріледі. 1.«Екі шыбын» мысалын жаттау2. Сурет салу
3. «Қазақты оянсын деп сөзбен шақтым» тақырыбына ойтолғау ағартушы
Ахмет Байтұрсынов қазақ әдебиетін зерттеуші. қазақ тілін зерттеуші.
Мақал - мәтел
«Шыбын аулау» ойыны
І топ – Алғырлар - А. Байтұрсынов кім?- Оның қандай шығармаларын білеміз?
ІІ топ – Зеректер - Өлеңде айтылатын өзекті ойдың мәнісі неде?
- Ақын оқушыларына нені ескертеді?
ІІІ топ Тапқырлар
- Өлеңде адам бойындағы қандай қасиеттер айтылады?
- Шыбын образы арқылы қандай адамдарды береді?
Әр топтан екі оқушыдан шығады.

ІҮ. Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
Білу, тану, түсіну(5мин) Оқушылар жаңа сабағымызды бастамас бұрын «Адам деген кім?»сұрағына жауап іздеп көрейікші. «Адам» дегенде көз алдымызға кім елестейді? Біз адам деген ұғымға түсінік бердік.
Төменде берілген әріптер тізбегінен мағыналы сөз шығарып алу. Мағынасыз әріптер тізбегінің белін сызу:
Түйін сөз: Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы
«Бір адамға» өлеңі - Адам деген кім?
Оқушылар өз болжамдарын айтады.
АӘБВГҒДБІРЕЖЗИЙКҚЛМАДАМҒАНҢОӨПРСТУҮҰФЦЯЮЛ
Дәптермен жұмыс. Бүгінгі күн реті мен сабақ тақырыбын жазу
«С. Торайғыров» электронды оқулық электронды оқулық
Оқушының өзіндік ізденісі
(10 мин) Оқулықпен жұмыс.
1. Авторы
2. Тақырып
3. Жанр түрі - поэзия
4. Идеясы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама