Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 5 күн бұрын)
Тарихи жәдігерлер
Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақ тақырыбы: § 2 Тарихи жәдігерлер
Сілтеме:
Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихнан әңгімелер» оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
Міндеттері: Тарихи жәдігерлердің негізі түрлері. Деректер. Қосалқы тарих пәндері. Жазбаша тарихтың дамуы. Пиктография. Иеороглифтер. Шумерлік және египеттік жазбалар. Финиктер. Археология ғылымы. Археологиялық түсінік. Этнография және этнология. Ғылымдарына түсінік беру;

Жазбаша жәдігерлердің маңызын ұғындыру. Заттай деректерге сүйеніп зерттеу туралы баяндап окушыларды топқа бөліп тапсырмалар орындау.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тарих пәнінің ұғымымен таныса отырып Қазақстан тарихының жазбаша және заттай деректер негізінде және тарихи жәдігерлермен таныса Топтасып жұмыс істеуге бір – бірімен ой бөлісіп қорытынды жасауды, ойларын ашық және толық жеткізуге үйренеді.
Негізгі идеялар: Оқушылар тарих ұғымының қалай қалыптасып дамуы туралы заттай және жазбаша деректермен таныса келе тарих пәні ұғымының негізін түсінеді.
Тапсырмалар /Wiki материалдары/ Топтық жұмыс
Жеке жұмыс кесте толтыру

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1. 2. Топқа бөлу (ауызша, жазбаша, заттай деп 3 топқа бөлінеді) ( 2 минут)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау Сұрақ – жауап (5 минут)
1. «Тарих» сөзі қандай мағына білдіреді?
2. «Тарихтың атасы» деп кімдерді айтамыз?
3. Шежірешілер мен жылнамашылар деп кімдерді айтамыз?
4. Қазақстан тарихы қандай бөлімдерден тұрады?

Кестені толтыру. Жеке жұмыс
Тарих пәні
ІІІ. Жаңа сабақ
Миға шабуыл (3 минут)
Тарихи дерек дегеніміз не?

Толық нұсқасын жүктеу

Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама