Педагогика Тесттің Сұрақ Жауаптары Толық нұсқа
Педагогика 1 вариант 20\20
1.Жаттап алынған білімді анықтауға арналған сұрақ. Төмен дәрежелі.
2.Елестету,салыстыру,түсіндіру және дәйек келтіру, мақұлдау кезеңдерін қамтитын тәсіл. Дәлелдеу.
3.Топтық жұмысты әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен,мұқият бағалау жүргізілген әңгіме түрі.Зерттеушілік әңгіме
4.Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді, мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы. Педагогикалық білім.
5.Оқушылардың барлығына оқу ептілігі және білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы. Оқыту ортасын құру.
- Білім саласының басшыларына инновацияны енгізу кезінде негізгі басымдық берген жағдайда кедергі келтіретін мәселе ? Нені енгізу қажет
7.Ұжымдық өзара білім алмасуға жағдай туғызатын және қолдаушы болып табылатын оқуту түрі. Диалогтік
8.Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар,оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді. Өз жауабын түзетуге,нақтылауға
- Оқушының оқуына жазалауға ұшырамау, нашар баға алммаудың ықпалы. Сыртқы уәж
10.Оқудағы зертханалық эксперименттер нәтижесінде «түрткі- реакция» моделі әзірленнген тәсіл. Бихевиористикалы
- Мадақтау әдісіне жатады. Мұғалімнің оқушыны мақтауы, алғыс жариялауы
12.Бұл топтағы әдістердің сезімдерді, көңіл-күй эмоциясын қалыптастыруда маңызы зор. Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдістері.
13.Топтың қалыптасуы сипатталады. Тиімді басқару
14.Оқытудың нәтижелі өтуіне негіз болатын түпнұсқа. Мақсатты жүзеге асыру
- Оқыту үдерісі құрылымы және компоненттері. Оқыту әдістері, оқыту құралдары, оқыту нәтижелері.
- Жеке адамның біліктілігі мен жан-жақты дамуын қалыптастыру үшін негіз болып табылатын білім берудің әрбәр деңгейі бойынша білімдер жүйесі. білім беру мазмұны
- Мемлекеттік стандарттың бөлігі ретінде оқушының білім деңгейі мен білім мазмұны құрылымына талап қоятын жалпы орта білім берудің мемлекеттік мөлшерін білдіретін құжат. Негізгі оқу жоспары.
- Педагогикалық үдеріске қатысушылардың білімді меңгеруге бағытталған бірлескен ұйымдастырудың тәсілдер жүйесі. Оқыту әдістері
- Білім алушының оқу әрекеттерін өз бетінше ұймдастыру негізінде құрылады. жүйелі іс-әрекеттік тәсіл
20.Мектептерде педагогикалық іс-әрекеттер нәтижелерін есепке алу мен бағалау. Мектеп ішіндегі бақылауға енгізілген.
Педагог 2 вариант 20\17
1.Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту алған білімдерін кез келген тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы:Сындарлы
2.Толық жауап беруге өз ойларын анық білдіруге,өз идеяларын дамытуға көмектесуге және тамсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ:Сынақтан өткізу
3.Ынтымақтастық оқудың негізгі аспектісінің бірі:Бітімге келісімге қол жеткізу
4.Баламалы шарттардың және іс әрекет жоспарларының болжамды шынайы әсерлерін көрсету үшін қолданылатын әдіс:Модельдеу
5.Оқуды даралауды шешуші критериі:Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз ету
6.Өткен материалға оралу,ой салу дұрысын қабылдау толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ:Түрткі болу
7.Л.Выготский бойынша оқушылар өздерінің жакын арадағы даму аймағында жұмыс істегенде жақсаратын үдеріс:Танымдық даму
8.Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі: Сынақтан өткізу
9.Мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы бағдарламасының мақсаты(Elliot):Академиялық ипериялизм
10.Оқушылар әлемді түсіну үшін құрылымдармен модельдерді иегереді:Әлеуметтік жағдаяттық тәсіл
11.Баланың іс әркетін белгілі бағытқа бейімдеу:Талап қою
12.Тәрбиеленушінің тәрбие барысында қалыптасуға тиіс мінез құлық ережелерін иегуіне ықпал етеді:Дұрыс ұйымдастырылған тарбие
13.Мақсатты әлеуметтік маңызды іс әрекет негізіндегі оқушылар бірлестігін ұйымдастыру формасы:Оқушылар ұжымы
14.Ұлы дидактика еңбегінің авторы:Я.А.Коменский
15.Диактика:Оқыту терориясы
16.Оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруда маңызды және негізгі білім көзі: Сабақ және факультатив сабақ
17.Кәсіптік білім беру бағдарламаларын игеруге дайындау:Бейіндік оқыту
18.Баяндаудың манологтік формасы:Түсіндіру
19.Тәрбиелеумен оқыту процессін жетілдіру қажеттілігіне байланысты туындаған: Сынып сабақ жүйесі
20.Сабақтың шынайы құндылығы: Нәтижесі, оқушылардың материалды меңгеру дәрежесі
ПЕДАГОГИКА НОВЫЙ 3 ВАРИАНТ 20\18
- Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерісінің тиімділігін айқындауына қажет факторлардың бірін көрсетіңіз? балалардың қалай оқитынын түсінуі
- Балалар өздерінің сеніміне , біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады- деген түсінікке негізделген оқыту ортасы Оқушыға бағдарланған
- Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруда қойылатын сұрақтардың бірі оқушылар қандай мәселелерді зерттеп талдаулары керек?
4.Жабық сұрақтардың балама атауы. төмен дәрежелі
5.Баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті. танымдық даму
6.Оқудағы қарым қатынасты бір сарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет. әңгімелесу
- Оқушыларға ана құрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге оө идеяларын дам.көмек. етіп қойылған сұрақ. Сынақтан өткізу.
- Көпіршелер деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі. оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру.
- Мектептерде оқыту мен оқуды жақсарту мақсаты. «Академиялық империализм»
- 10. Субектілерге басқалардың мінез құлқының салдарын көруге әр түрлі мінез-құлықтың салдары туралы белгілі түсінік алуға мүмкіндік беретін тәсілдің бірі. Бақылау
11.Баланың іс әрекетін мінез құлқын белгілі нормалар мен ережелерді орындауға ынталандыруды көздейтін әдіс. бақылау
12.Оқушылардың танымдық және әлеуметтік белсенділіктерін арттырады. Пікірталас.
- Топ мүшелерінің белсенділігі. топішілік белсенділік
14.Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі. Оқыту үдерісінің принциптері.
- 15. Оқу материалы оқушылардың жас ерекшеліктеріне, дүниетаным қабілеттеріне лайықты, бірте бірте күрделендіру принципімен құрылады. Жүйелілік пен сабақтастық принципі
- Білім мазмұнын қалыптастыру деңгейлері. Жалпы теориялық түсінік,оқу пәні ,оқу материалы,оқыту үдерісі және тұлғаның құрылымы или тәрбиелік,технологиялық сауаттылық
17.Білім алушылардың функцианалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы. Шығармашылық сипаттағы тапсырмалар
18.Әдістің негізгі қызметі. Іс-әрекетті реттеу және бағдарлау
19.Оқытудың машықтық әдістері. Жаттығу, лабараториялық.
- Белгілі бір сызба арқылы жүргізіледі және ол бақылап зерттеудің міндеттеріне қарай өзгеріп отырады. Сабақты талдау.
Оқушының пәнді терең түсіну қабілеиін дамытуды алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуі. Жауап: Сындарлы
.Әртүрлі жастаға табысты сыныптарда мүғалімнің оқу үдерісін бағыттап толықтырып қолдап отыру ролі. Жауап: үйлестіруші
Педагогика 4-вариант
- Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактордың бірі оқушының өз бастамасымен оқитынын мұғалімнің білуі
- Оқу үдерісінің тиімділігін анықтайтын негізгі фактордың бірі оқушының өз бастамасымен оқитынын мұғалімнің білуі
- Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның бірі болып табылатын пікірталастық әңгіменің сипаттамасы басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды, бәсекеге қабілетті
- Мұғалімнің оқыту туралы көзқарасының қалыптасуына зор ықпал ететін және іс-әрекетке бейімділігіне байланысты құндылығы ұстаным
- Кіші жастағы балалар мен дәл өзін қоршаған ортамен және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп қарастырған оқу тәсілі Танымды
- Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігі оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады
- Сұрақ жоқ
- Оқушының өзекті даму деңгейі (Л.Выготский) тәжірибелі адамның көмегіне сүйену
- Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі құзыреттілік
- Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, адамгершілік қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыруға бағытталады рухани-адамгершілік тәрбие
- Тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін тәрбие бағыты зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
- Ұжымда және тұлғаны тәрбиелеудің басты нәтижесі қоғамдық бағыттылығы
- Оқытудың көрнекілік принципі білудің, танудың, ұғынудың басты құралы
- Тұтас педагогикалық үдерістің құрауыштары оқыту мен тәрбиелеу или сабақ және сынып
- Білім беру мазмұнын қалыптастыру деңгейлері пәнге дейінгі, пәндік оқу материалы
- Білім беру саласындағы мемлекеттік стандартының құрамдас бір бөлігі
- Оқыту формасының түрлері сабақ, практикалық және лабораториялық сабақтар, оқу экскурсиясы
- Ми қызметі арқылы қатысушылар қиын мәселеге көңіл аударып, өздерінің идеяларын айтып, оның шешу жолдарын қарастырады дискуссия
- Мектеп басшылығының өкілдері немесе тәжірибелі әріптес-ұстаздар жүргізеді сабақ талдауды
Педагогика 5 вариант 20/18
1.Ойдың маңызды,оқу материалдарына тоқталуы,оларды ойда сақтау керек жерде қолдана білу Ой тұрақтылығы
2.Мұғаліммен оқушылардың белгіленген мақсатқа жетуге бағытталған,реттелген,бірлескен іс-әрекеті, оқушылардың танымдық іс-әрекетін арнайы ұйымдастыру Оқыту
- «Тәрбиеге жетекші» еңбегінің авторы Ж.Аймауытов
4.Көрнекілік принципінің ғылыми заңдылығы Сезім мүшелері сыртқа тітіркендіркендіргіштерді түрліше қабылдауы
5.Оқыту мазмұнындағы,тәсіліндегі жүйені бұзбау принципі Бірізділі және жүйелілік принципі
6.Оқушылардың оқу материалын тек жаттап қана қоймай , олардың мән мағынасын терең түсінуін қамтамасыз ету шартын талап ететін принцип Саналылықпен белсенділік
7.Материалдық заттар жасауға, оларды сақтауға, көбейтуге бағытталған іс-әрекет Еңбек іс-әрекеті
8.Оқулықтағы материал баланың рухани өміріне, ақыл- ойына, шығармашылығына әсер етеді Дамыту,тәрбие беру қызметі
9.Еліміздегі білім саясатын жүзеге асыруда қамтамасыз ететін стратегиялық маңызды құжат Оқу бағдарламасы
10.Сөздік әдістер тобына жататын әдістердің бірі Түсіндіру
11.Оқушылардың таным белсенділігі деңгейіне қарай топтастырылған әдістер түсіндірмелі-иллюстративтік,репродуктивтік,мәселелік, эвристикалық
12.Дидактикалық мақсатқа жету үшін қолданылатын әдістерді топтастырған педагогтар М.А.Данилов,Б.П.Есипов
13.Сократ әдісі деп атайтын әдіс Әңгімелесу
14.Сабақтағы тілдік тәжірибенің бір түрі Ауызша сұрау
15.Жеке жұмысты ұйымдастырудың нәтижелі түрі Панорамалық сабақ
16.Оқушылар баяндама тақырыптарын өздері таңдап,шағын зерттеу жұмыстарын жүргізіп,нәтижелері бойынша сөз сөйлеуге әзірленеді Конференциялары
- Сабақтың дидактиқалық талабы Оқыту принциптерін қолдану
18.Оқушының сабаққа үлгермеуінің себебі білімнің жүйесіздігі,жауапкершіліктің төмендігі
- Оқу тәрбие процессінің барысы және нәтижелері туралы ақпарат алу тәсілдері Диагностика
20.Тексерудің және бақылаудың жүйелілігі,тұрақтылығы,міндеттілігі, оқушылардын білім, іскерлік және дағдылары мемлекеттік оқу бағдарламаға сай болуы,бағаның әділ қойылуы білімді тексеруге қойылатын талаптар
Педагогика 6 вариант жаңасы 20\18
- Блум таксономиясының пән бойынша білімдерді, ----- және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану қолдану қадамына сәйкес
- Оқушының пәнді терең түсіну қабулетін дамытуды, алған білімдерін кез-келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін оқыту сындарлы
- Әр түрлі жастағы табысты сыныптарда мұғалімнің оқу үдерісін бағыттап, толықтырып, ұолдап отыру рөлі үйлестіруші
- Сынақтан өткізу сұрағы осы айтқандарыңызға дәлел келтіре аласызба
- Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарастыратын тұжырымдама алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
- Сұрағы қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу,дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелейтін сқрақ тәсілі түрткі болу
- Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін сұрақ түрткі болу
- Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігін көрсетіңіз оқушы өз жауабын түзетуге нақтылауға мүмкіндік алады
- Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі әлеуметтік жағдаяттық тәсіл
- Тәрбие мазмұнының ұйымдастырылу бағыттарын анықтайтын, басшылыққа алынған идеялардың жиынтығы тәрбие үдерісі
- Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісі тәрбие
- Қоғамға әлеуметтік сапасы жоғары балалар ұжымымен қатар, жеке тұлғаны қалыптастыруға мүмкіндіктер жасайды педагогикалық ұжым
- Оқушылар пәндер арқылы ғылымның негіздерін үйренеді оқытудың ғылымилық принципі
- Оқу үдерісінде оқушылардың білім алуымен қатар, олардың дүниеге көзқарасы, адамгершілігі қалыптасып ақыл-ойы дамиды оқытудың тәрбиелілігі принципі негізінде
- Білім беру мазмұнын негідеу ұстанымдары ізгілендіру, гуманитарландыру, \этнопедагогикаландыру
- Оқу пәндері мазмұнындағы үдерістік блок қосымша білім кешені: әрекет тәсілдері, үдерісті ұйымдастыру түрлері
- Оқушылардың білім алудағы мақсатқа, күткен нәтижелерге жету жолдары оқыту әдістері
- Оқытудың көрнекілік әдістері демонстрация юллюстрация, бейне
- Білім алушыларды алға қарай жылжуға жақсы нәтижеге жетуге ынталандырады мұғалімнің тұрақты түрде кері байланыс жасауы
Келтірілген мысалдардың ішінен сұрақ қоюдың басқаға бағыттау тәсілі жауабы: ойды кім толықтыра алады
ПЕДАГОГИКА 7 жаңа вариант 20/19
- Оқушының алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ету мақсатына негізделген оқыту теориясы сындарлы
- Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын басқаға бағыттау сұрақ қою мысалы көмектесе алатындар бар ма?
- Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы оқушыға бағдарланған
- Балалардың қабілеті жетіп тұрса да, кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы өнімділік тапшылығы
- Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелейтін қарапайым сұрақ түрткі болу
- Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ жоғары дәрежелі
- Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі сынақтан өткізу
- Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін сұрақ қою түрі сынақтан өткізу
- Тыңдаушы өзіне қарағанда сөз сөйлеушіге көбірек құлақ салып, барлық сезімдер әрекетте болатын тыңдалым түрі терең
- Бұрынғы материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатында қойылатын қарапайым сұрақ түрткі болу
- Бала тәрбиелеу басталады дүниеге келген сәтінен
- Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға ҚР-дағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге, тәрбиелеуге бағытталады ұлттық тәрбие
- Жоғары деңгейде жетілген топ жаңа сападағы әлеуметтік топқа айналады
- Қоғам талабынан туындап, ұдайы өсіп отырады оқытудың мақсаты
- Мұғалім мен оқушылардың мақсатқа бағытталған өзара іс- әрекеті оқыту үдерісі
- Білім мазмұнын жаңарту аясында білім берудің басым мақсаттарының бірі мектеп білім алушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
- Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары негізінде әзірленіп, оқу бағдарламалары арқылы айқындалады білім беру мазмұны
- Оқыту процесінің алдын ала жоспарланған, оқытудың диагностикалы қойылған мақсатына практикада жүйелілік және бірізділікпен жету құралдары оқыту технологиясы
- Оқытудың интербелсенді әдістері пікірсайыс, тренинг, диалог, дебат, пікірталас
- Білім алушылардың дағдыларының даму дәрежесін бағалауға мүмкіндік береді тоқсандық бағалау
Педагогика, оқыту әдістемесі 8 ВАРИАНТ 20\17
1.Л.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал Оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады
2.«Көпіршелер тұрғызу» метафорасы бойынша оқушының дамуындағы ересек адамның рөлі Оқудың дамуында түрлі деңгейдегі қолдауы
3.Оқушылардың алғашқы жауабын алу үшін олардың жауабын түзетуге көмектесетін сұрақ түрі түрткі болу
4.Түрткі болу сұрағы Кешегі сабақта қандай маңызды мәселелерге тоқталдық?
5.Басқаларды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын білуге болады деген тұжырымға негізделген оқу тәсілі Әлеуметтік жағдаяттық
6.Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп,пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы Оқушыға бағдарланған
7.Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын «түрткі болу» сұрақ қою мысалы
Оқудағы кедергілер туралы не айтуға болады?
8.Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді өз жауабын түзетуге,нақтылауға
9.Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ төмен дәрежелі
10.Жаңа білімдерді,әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес? қолдану
11.Тәрбие жүйесінде негізгі ұстаным тәрбиенің мақсаттылығы
12.Жеке тұлғаның санасын қалыптастыру әдісі сендіру
13.Ұжымның басты органы Әдістемелік кеңес или тәрбиеленушілер жиналысы
14.Мұғалімнің білім берудегі негізгі іс-әрекеті оқыту
15.Оқу үдерісінде оқушылардың алған білімін одан әрі дамытып,жетілдіруі Білімді терең және тиянақты меңгеру принципі
16.Білім мазмұнын анықтайтын нормативті құжаттар базалық оқу жоспары,оқу жоспарлары, оқу бағдарламалары,оқулықтар
17.Оқу үдерісінде оқушыны жеке тұлға ретінде тәрбиелеу мен дамытуға бағытталған жалпы орта білім мазмұнын жүзеге асыратын құрал Оқу пәні или күнделік
18.Оқытудың сөздік әдістері Баяндау,әңгіме,лекция
19.Оқушылар жаңа білімді игеріп,өздерінің пікірін бекітіп,көзқарасын дәлелдеп шығуға көмектесетін оқыту әдісі Дискуссия
20.Педагогикалық шығармашылықта маңызды элемент Мұғалімнің сабаққа дайындығы или сабақты талдау және бағалау
Педагогика 9-НҰСҚА 20 /19
- Сындарлы оқыту теориясы негізделген тұжырым оқушылардың бұрынғы алған білімдері жаңа білімдерімен үйлескенде ойлауы дамиды
- Білім беру саласындағы практик маман үнсіз қабылдайтын мінсіз қоғамның бейнесін іске асыруға бағытталған праксис нысаны педагогикалық қызмет
- Сындарлы оқыту теориясына сәйкес мұғалімнің сабақты ұйымдастыру ерекшелігі оқушының білімі мен дағдысын дамытуға басымдық береді
- Адамдарды бақылай отырып, жаңа мінез-құлық қалай қалыптасатынын түсінуге мүмкіндік беретін оқу теориясы ?????
- Толық жауап беруге өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін және тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ сынақтан өткізу
- Пәнмен шынайы өмір арасындағы байланыстарды анықтауға ықпал ететін оқу мағынаны ұғыну және оның мәнін анықтау
- Оқушы жауап берген соң кідіріс жасау қажеттілігі оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады
- Жауабын алу үшін және оқушының жауабын түзетуге түрткі болу
- Адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру оперантты шарттылық
- Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тәсілі сынақтан өткізу
- Тәрбие әдістерінің түрлері сендіру, жаттықтыру, мадақтау, жазалау
- Тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін берден бір күш мектеп, отбасы, әлеуметтік ортаның бірлігі
- А.С. Макаренко ұсынған ұжымның басты белгілері қоғамның маңызы бар мақсаттың болуы
- Оқытудың басты міндеттерінің бірі оқушылардың таным қабілетін дамыту
- Оқыту үдерісінің теориялық негізін, ұстанымдарын, заңдылықтарын саласын зерттейді дидактика
- Білім мазмұнының компоненттік құрамы Төртеу
- Тұтас педагогикалық үдерістің компоненті білім мазмұны
- Интегративтік тәсіл түрлері сергіту сәттері, театрландырылған ойындар, қозғалыс үзілістері (кідіріс)
- Оқыту әдістерінің түрлері сөздік, көрнекілік, машықтық
- Оқу материалының тиянақты талдауы, оны оқып, білу кезеңдеріне сәйкес құрастыруы, сонымен қатароқушылардың осы материалмен жұмысы кезінде пайда болуы мүмкін сұрақтары, жауаптары, пайымдаулары, қабылдауы, түсінуі мұғалімнің сабаққа дайындығы
Методика 10 нұсқа
1.Бірінші жауап алу үшін және оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін қойылған сұрақ: Түрткі болу
- Оқу нәтижелерінің бес түрі анықталған.Оқушыға қатысты сыртқы фактор ретінде қарастырылатын оқу нәтижесі Білімнің сандық ұлғаюы
- Мұғалімнің көзқарасы, қабылданған шешімінің және іс-әрекетінің негізі Ұстаным
- М.Чиксентмихаидың «өзіндік мақсат» деп атайтын сызбасы бойынша оқушыда төмен машық болып, ал оған жоғары талап қойылғанда орын алатын нәтиже Алаңдау
- Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі Оқушылар нені білуге тиіс
- .Оқушыны бағалау үшін интерпретация үдерісін көрсетіңіз Оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру
- Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ Төмен дәрежелі
- Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы (Дж.Флейвелл) Өнімділік тапшылығы
- Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді жақсарту мүмкіндіктерін және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін анықтауға бағытталған бағалау түрі Оқу үшін бағалау
10.Сабақты зерттеу тәсілінің қажеттілігі: Оқу сапасын арттыру
11.Топтық әңгімеге тән жағдайды көрсетіңіз: Идеялар қайталанады және ұсынылады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.
- Кохлберг бойынша моральдік пайымдаудың екінші деңгейі: Дәстүрлі моральдік пайымдау
- .Балалар өздерінің сенім,біліміне сүйеніп,пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы Оқушыға бағдарланған
- «Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін,бірақ жоспарды тез жүзегеасыра алатын оқушы» сипатына сәйкес келетін өлшем Ойлау қабілетінің жылдамдығы
- Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу үдерісі ретінде тәжірибелік қоғамдастықтарға қатысуды зерттеген ғылыми бағыт Әлеуметтік-жағдаятты
- Оқушылардың тақырып бойынша нені түсінбегенін анықтау үшін бақылау алып,қателерді түзетудегі бағалау мақсаты Оқудағы қиындылықтарды анықтау
- Білімнің педагогикалық аспектісі Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі
- Д.Фриманның дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша «мәселені шешу» өлшемінің сипаттамасы Ақпаратты толықтырып, қайшылықтарын анықтайды
- .Өткен материалға оралу,ой салу,дұрысын қабылдау,толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ Түрткі болу
- Дарынды және талантты оқушылардың «Жаңа идеяларға сынақ жүргізуге және қателесуге тәуекел етуге дайын» деген сипаттамасының санаты Креативті ойлау