Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Шағын допты алысқа лақтыру
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Жеңіл атлетика арқылы дене қасиеттерін дамытуМектеп: №133
Күні: Мұғалім аты - жөні: Смайыл Жанқожа
Сынып: 4Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыШағын допты алысқа лақтыру
Оқу мақсатыӨздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру
Сабақ мақсатыЖаттығуларды орындау барысында қауіпсіздік техникаларын сақтайды. Қысқа қашықтыққа жүгірудің әдіс тәсілдерін менгере алады.
Бағалау критерийіҚысқа қашықтыққа жүгірудің қауіпсіздік техникасын сақтайды.
Ойлау дағдыларының деңгейіБіледі, түсінеді.
Тілдік мақсаттарПәнге қатысты сөздік пен терминдер: жүру, жүгіру, сөре /старт, мәре /финиш, жүгіру жолақтары, төменгі сөреден жүгіру, сөреден жылдамдық ала жүгіру, мәре сызығынан екпін алып өту. 
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған сұрақтар: Жүгіру кезінде жылдам қозғалыстың қажеттілігі бар ма? Жүгіруден кейін тыныс алуды қалай қалпына келтіруге болады? Жүгіру кезінде болуы мүмкін қандайда жарақаттардың алдын алу әрекеттерін білесіздер? 
Құндылықтарды дарытуӨмір бойы оқуға дайын болуға уәжду. Сабақ кезінде бір - біріне деген әділдік, жауапкершілігін арттыру.
Пән аралық байланыстарБиология, геометрия пәндерімен байланыстыру. 
АКТ пайдалану дағдысыЛақтыру секіру және жүгіру тәсілдерін бейне жазбалардан және суреттерден көрсету. 
Алдыңғы меңгерілген білімЛақтыру.




Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекеттеріРесурстар
Сабақтың басыОқушыларды сапқа тұрғызып, сәлемдесу, рапорт қабылдау, түгелдеу, сабақтың тақырыбымен мақсатын айтып таныстыру. Сапта тұрып жаттығулар орындау, жүру, жүгіру жаттығуығыларын орындату. Тыныс алуды ретке келтіруге арналған арнайы жаттығуларды жасап, сыныпты топқа бөліп жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.
Сабақтың ортасыТапсырма:
Төменгі сөреден шығудың техникасын орындаңыз.
Дескриптор:
- төменгі сөреден шығу техникасын біледі;
- сөрелік сызыққа қолын таянып бір тізерлеп отырады;
- бір аяғымен артқы колодкаға тіреліп, екінші аяғына тізерлеп отырады;
- екі қолын сөре сызығына қойып, қолдары иық деңгейінде, күш түспейтіндей етіп ұстайды;
- басын төмен қараған қалыпта, екі иығын сөре сызығында ұстайды;
- аяқтарын сәл түзеп, артқы аяқ тізесін жерден көтеріп, табандарын артқа тіреп, бөксесін көтереді;
- берілген командаларды орындайды;
- 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді.
 Мен оқушылырдың оқуға белсенділігін арттыру үшін «Кеңес - сабағын» қолданамын. Бұл сабақта негізінен мұғалім оқушылардың өзін - өзі дайындау бойынша, белгілі бір жаттығуларды орындау туралы сұрақтарына жауап береді, оқушымен бірлесіп жалпы және арнайы бағыттағы жаттығулар таңдалып жүргізіледі.
Әр жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер.

Сабақтың соңыТыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа тұрғызу, сабақты қортындылау. «Бағдаршам» әдісімен бағалау, үй тапсырмасын беру.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама