- 05 нау. 2024 01:43
- 149
Шешенің балаларын сүюі
Ана тілі - 4 сынып
Тақырыбы: Шешенің балаларын сүюі
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. М. Дулатовтың өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталу, оқулықта берілген өлеңіне жан - жақты талдау жасай отырып, тақырыбын ашу
2. Оқушылардың сөйлеуін дамыту, шығармашылыққа, өз ойларын еркін, жаттық жеткізе білуге д а ғ д ы л а н д ы р у.
3. Оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге, қастерлей білуге тәрбиелеу.
Ана тілі оқулығы
Жаңа тақырыпты меңгерту
Оқыту, сұрақ - жауап, талдау.
Оқушылар топ ішінде ынтымақтастықпен жұмыс істейді. бір - бірімен ой бөлісіп өлеңді талдап салыстырады.
1. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Оқушыға қимыл - қозғалыстарды жасата отырып, көтеріңкі көңіл – күй сыйлау.
- Кәне, кәне, тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге
Күлімсірей қарайық
Көкке қолды созайық
Құшақтасып әркезде
Тату - тәтті болайық!
Баяу музыка ойнап тұрады.
Таңертең көбелек оянды.
Қанаттарын бұлғады
Терең тыныс алды
Азғана айналып,
Бес көбелектен топталып
Гүлге қайта оралды.
1. Бір - бірімізді мұқият тыңдау
2 Топ мүшелерімен ақылдасу
Мәтін мазмұнына сай сұрақ
1. А. Байтұрсынов кім, қайда туған?
2. Қандай кітаптары бар?
3. Қандай шығармасын оқыдың?
4. Ақкөлде қандай балықтар бар?
5. А. Байтұрсынұлының сөйлеген сөзінен, іс - әрекетінен қандай адам екенін байқауға болады?
6. Балалардың жұмбақтарын жатқа кім айтып береді?
Мәтін әдетте үш бөліктен тұрады дедік:
І. Кіріспе бөлім.
ІІ. Негізгі бөлім.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Үш әріптен тұратын,
Есімі оның тұрақты
Оңға оқы, солға оқы,
Өзгермейді еш одан
Күнім, жаным дейтұғын,
Айтады кәні, кім атын.
Тақырыбы: Шешенің балаларын сүюі
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. М. Дулатовтың өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталу, оқулықта берілген өлеңіне жан - жақты талдау жасай отырып, тақырыбын ашу
2. Оқушылардың сөйлеуін дамыту, шығармашылыққа, өз ойларын еркін, жаттық жеткізе білуге д а ғ д ы л а н д ы р у.
3. Оқушылардың өмірдегі ең ардақты жан - ананы сүюге, қадірлеуге, қастерлей білуге тәрбиелеу.
Ана тілі оқулығы
Жаңа тақырыпты меңгерту
Оқыту, сұрақ - жауап, талдау.
Оқушылар топ ішінде ынтымақтастықпен жұмыс істейді. бір - бірімен ой бөлісіп өлеңді талдап салыстырады.
1. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Оқушыға қимыл - қозғалыстарды жасата отырып, көтеріңкі көңіл – күй сыйлау.
- Кәне, кәне, тұрайық
Үлкен шеңбер құрайық
Оң жақтағы көршіге,
Сол жақтағы көршіге
Күлімсірей қарайық
Көкке қолды созайық
Құшақтасып әркезде
Тату - тәтті болайық!
Баяу музыка ойнап тұрады.
Таңертең көбелек оянды.
Қанаттарын бұлғады
Терең тыныс алды
Азғана айналып,
Бес көбелектен топталып
Гүлге қайта оралды.
1. Бір - бірімізді мұқият тыңдау
2 Топ мүшелерімен ақылдасу
Мәтін мазмұнына сай сұрақ
1. А. Байтұрсынов кім, қайда туған?
2. Қандай кітаптары бар?
3. Қандай шығармасын оқыдың?
4. Ақкөлде қандай балықтар бар?
5. А. Байтұрсынұлының сөйлеген сөзінен, іс - әрекетінен қандай адам екенін байқауға болады?
6. Балалардың жұмбақтарын жатқа кім айтып береді?
Мәтін әдетте үш бөліктен тұрады дедік:
І. Кіріспе бөлім.
ІІ. Негізгі бөлім.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
Үш әріптен тұратын,
Есімі оның тұрақты
Оңға оқы, солға оқы,
Өзгермейді еш одан
Күнім, жаным дейтұғын,
Айтады кәні, кім атын.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.