Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 1 күн бұрын)
Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы
Сынып: 11
Тақырыбы: §30. Түркия мемлекетінің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. Халқы.
Мақсаты: Оқушылар мемлекеттің негізгі қалыптасу кезеңдерін анықтап, экономикалық - географиялық жағдайы, табиғаты және табиғат ресурстары, халқы жайлы мәліметтермен танысып, оларға сипаттама беруді үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс - тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту. Критерийлер бойынша топтық және өзін - өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия.
Ойлау құралдары: Саяси және физикалық карта, 11 - сынып атласы, интерактивті тақта, АКТИВОТ құрылғысы, флипчарт, маркер, бағалау парақшасы, слайд, видеоролик.
Қажетті әдіс – тәсілдер: Ассоциация әдісі, «Идеяларды тоғыстыру» (Не? Қайда? Қашан?) оқыта үйрету ойыны, «Фишпул» әдісі, «Интервью» әдісі, картамен жұмыс, «Автор орындығы»

Сұрақтар мен тапсырамалар(түрткі)
Оқушыларды Түркияның шекаралас елдері (Әзірбайжан, Иран, Болгария, Грекия), пайдалы қазбасы (темір, хром, мыс), халқы (күрдтер, черкестер, лазылар) бойынша 3 топқа бөлу.
Топ лидерін анықтайды, топ ережесімен танысады.
1. Үй тапсырмасын АКТИВОТ арқылы
15 - сұрақ тест түрінде тексеру.

2. Ассоциация құру арқылы оқушылар қосымша мәліметтерді еске түсіреді.
Түркия туралы видеоролик көрсету.
«Идеяларды тоғыстыру»
(Не? Қайда? Қашан?) оқыта үйрету ойыны:
1 - топ (Анкара): Түркияның құрамы және геосаяси жағдайы
2 - топ (Арарат ): Табиғаты және табиғат ресурстары
3 - топ (Стамбул): Халқы: ұлттық құрамы, табиғи өсім, урбандалу дәрежесі.ээ

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама