Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 5 күн бұрын)
Халық қоныстануының географиялық ерекшелігі (күнделікті сабақ жоспары)
Күнделікті сабақ жоспары, география 8 сынып
Тақырыптар:
6 - сабақ. Халық қоныстануының географиялық ерекшелігі
7 - сабақ. Павлодар облысының халқы мен еңбек ресурстары
8 - сабақ. Бастапқы бақылау жұмысы
9 - сабақ. Қазақстанның халқы және еңбек ресурстары
10 - сабақ. «Халқы және еңбек ресурстары» бөлімі бойынша қайталау


Тақырыбы: Халық қоныстануының географиялық ерекшелігі

Білімділік. Қазақстан халқының республика бойынша шоғырлануы туралы көзқарастарын қалыптастыру, халықты аумақтық ұйымдастырудың маңызын, халықтың қала және ауыл халқы болып бөлінуін түсіндіру. Урбандалу, қала, агломерация, мегаполис ұғымдары туралы түсінік беру. Халықтың шекаралас аудандарға шоғырланып орналасуы туралы айту.
Дамытушылық. Қазақстан халқы қоныстануының географиялық ерекшелігін карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету.
Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа тақырып
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап
Құрал - жабдықтар: Қазақстанның саяси - әкімшілік картасы, интерактвті тақта
Негізгі ұғымдар: халықты аумақтық ұйымдастыру, халықты орналастыру, халықтың қоныстану, қала халқы, ауыл халқы, урбандалу, қала, агломерация, мегаполис
Номенклатура: Қазақстан, Петропавл, Павлодар, Семей, Риддер, Көкшету, Ақтөбе, Орал, Түркістан, Тараз, Қарағанды, Астана, Алматы, Атырау

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
(3 мин) Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
(10+1 - 2 мин) Этнография ғылымы нені зерттейді?
Қазақстан халқының ұлттық құрамын қанша ұлт құрайды және оның негізгі құрамы?
Діни құрамын құрайтын негізгі діндер?

3. Жаңа материалға көшу кезеңі
Қазақстанның халық саны қанша?
Ол республика аумағында біркелкі таралған ба?
Ең тығыз қоныстанған аймақ?
Ең сирек қоныстанған аймақ?
Зақстанның саяси - әкімшілік бөлінісі қандай?

4. Жаңа материалды меңгеру кезеңі.
1. Халықты аумақтық ұйымдастырудың маңызын ашу: халықты орналастыру, халықтың қоныстану дегеніміз не екенін қысқаша түсіндіру, халықтың қала халқы, ауыл халқы болып бөлінетінін түсіндіру.
2. Қала – агломерация – мегаполис тізбегін түсіндіру. Урбандалу терминіне анықтама беру.
3. Ауылдық халықтың орналасуы: ауыл халқының орналасу ерекшелігіне тоқталу.
4. Халықтың шекаралас аудандарға шоғырланып орналасуы туралы қысқаша айту.
5. Халық пен қоршаған орта арасындағы байланыс қандай деген сұрақ қою.

5. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
Параграф ішіндегі суреттер мен кестелерді талдау. Қазақстан халқының географиялық орналасу ерекшелігін карта бойынша сипаттау.
6. Сабақты қорытындылау кезеңі
Қазақстанның халқының қалалық орналасуының қандай формалары бар?
Урбандалу дегеніміз не?
Қазақстан ауылдарының қандай проблемалары бар?
7. Бағалау кезеңі
Оқушыларды сабаққа қатысуына қарай бағалайды.
8. Үйге тапсырма беру кезеңі
6 пар. сұрақтарына дайындалу. 76 - 77 - беттегі 1 - 5 - тапсырма. Тест құрастыру. тесттерге жауап беру.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Толық нұсқасын қарау

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама