- 04 нау. 2024 23:48
- 163
Алтын жұмыртқа
Мақсаты: Балаларға үстел - үсті театры арқылы баяндап айту, сұрақ-жауап арқылы балалардың сөйлеуін, тілдерінің дұрыс жетілуіне ықпал ету.Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетіне назар аудара отырып, ертегіні түсінуге,қабылдауға,сезінуге жетелеу. Мейірімділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: Ғажайып сәт,психологиялық тренинг,ой - қозғау, түсіндіру, көрсету сұрақ-жауап, ойын жаттығу.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерлерінің макеті,үлестірмелі материалдар
Сөздік жұмыс: Алтын жұмыртқа, жәй жұмыртқа, тауық, ұрады .
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің типі: Жаңа материалды игерту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Дәстүрлі емес.
Балалар, біз бәріміз бір үйдің балаларындай тату, доспыз. Қане бір-бірімізге деген достығымызды нығайту үшін, жақсы тілектер айтайықшы.
- Күніміз жарық болсын!
- Аспанымыз ашық болсын!
- Деніміз сау болсын!
- Елімізде тыныштық болсын!
Жарайсыңдар, балалар! Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілі.
- Көктемде қандай өзгерістер байқадыңдар, қандай ерекшелігі бар?
- Күн жылынып келеді, ағаштар бүршік жарады, құстар қайтып келеді.
- Қандай мерекелерді тойладық?
- Аналар мерекесін, наурыз тойын тойладық.
- Ия, тіршіліктің бәрі оянып, жан-жануарлар төлдеп, құстар келіп, балапан шығарады екен. Сендер қандай құстарды білесіңдер?
- Торғай, қарға, тауық.
- Ия, тауық үй құсына жатады. Тауық не шығарады?
- Жұмыртқа шығарады.
- Ендеше, мен сендерге "Алтын жұмыртқа" ертегісін айтып берейін.
Ертегіні үстел - үсті театры арқылы көрсетіп отырып әңгімелеу.
- Балалар ертегі не туралы екен?
- Алтын жұмыртқа туралы.
- Онда тағы қандай кейіпкерлер бар?
- Ата, әже, тышқан, тауық
Балалар, ендеше бір сәт балапандарға ұқсап қимыл жасайықшы.
(«Шөжелер» әніне қимыл жасайды)
- Балалар жұмыртқаның пішіні қандай?
- Пішіні сопақша
- Түсі қандай?
- Түсі ақ.
Осы кезде тауықтың дауысы естіледі.
- Балалар, тыңдаңдаршы ненің дауысы естіледі?
Топқа қыт-қыттап тауық кіреді.
- Қыт – қыт - қыт, сәлеметсіңдер ме, балалар!Қандай әдемі балалар!
- Балалар, бұл біздің ертегіміздегі тауық емес пе?
- Ия, менің көп жұмыртқаларымды тышқан жарып кетіпті, соны құрастыруға көмектесесіңдер ме?
- Ия, көмектесеміз.
«Бөлігін тап» ойыны. Балалар бөліктерін тауып құрастырады.
- Рахмет, сендерге балалар! Мен қуанып қалдым.
- Балалар, сендерге ана тауықта риза болып қалды, сендер өздеріңнің жақсы, ақылды балалар екендеріңді көрсеттіңдер, енді ана тауықпен бірге серуенге шығып «Балапандар» ойынын ойнайық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі:Ертегі мазмұнын, кейіпкерлердің іс-әрекетін мағыналы түсіне біледі.
Меңгеруі: Тілдің дыбыстық мәдениетін, тіл байлығын, тіл белсенділігін меңгереді.
Жасай алуы.Бөліктерден бүтін жасай алады.
Әдіс-тәсілі: Ғажайып сәт,психологиялық тренинг,ой - қозғау, түсіндіру, көрсету сұрақ-жауап, ойын жаттығу.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерлерінің макеті,үлестірмелі материалдар
Сөздік жұмыс: Алтын жұмыртқа, жәй жұмыртқа, тауық, ұрады .
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің типі: Жаңа материалды игерту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Дәстүрлі емес.
Балалар, біз бәріміз бір үйдің балаларындай тату, доспыз. Қане бір-бірімізге деген достығымызды нығайту үшін, жақсы тілектер айтайықшы.
- Күніміз жарық болсын!
- Аспанымыз ашық болсын!
- Деніміз сау болсын!
- Елімізде тыныштық болсын!
Жарайсыңдар, балалар! Қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем мезгілі.
- Көктемде қандай өзгерістер байқадыңдар, қандай ерекшелігі бар?
- Күн жылынып келеді, ағаштар бүршік жарады, құстар қайтып келеді.
- Қандай мерекелерді тойладық?
- Аналар мерекесін, наурыз тойын тойладық.
- Ия, тіршіліктің бәрі оянып, жан-жануарлар төлдеп, құстар келіп, балапан шығарады екен. Сендер қандай құстарды білесіңдер?
- Торғай, қарға, тауық.
- Ия, тауық үй құсына жатады. Тауық не шығарады?
- Жұмыртқа шығарады.
- Ендеше, мен сендерге "Алтын жұмыртқа" ертегісін айтып берейін.
Ертегіні үстел - үсті театры арқылы көрсетіп отырып әңгімелеу.
- Балалар ертегі не туралы екен?
- Алтын жұмыртқа туралы.
- Онда тағы қандай кейіпкерлер бар?
- Ата, әже, тышқан, тауық
Балалар, ендеше бір сәт балапандарға ұқсап қимыл жасайықшы.
(«Шөжелер» әніне қимыл жасайды)
- Балалар жұмыртқаның пішіні қандай?
- Пішіні сопақша
- Түсі қандай?
- Түсі ақ.
Осы кезде тауықтың дауысы естіледі.
- Балалар, тыңдаңдаршы ненің дауысы естіледі?
Топқа қыт-қыттап тауық кіреді.
- Қыт – қыт - қыт, сәлеметсіңдер ме, балалар!Қандай әдемі балалар!
- Балалар, бұл біздің ертегіміздегі тауық емес пе?
- Ия, менің көп жұмыртқаларымды тышқан жарып кетіпті, соны құрастыруға көмектесесіңдер ме?
- Ия, көмектесеміз.
«Бөлігін тап» ойыны. Балалар бөліктерін тауып құрастырады.
- Рахмет, сендерге балалар! Мен қуанып қалдым.
- Балалар, сендерге ана тауықта риза болып қалды, сендер өздеріңнің жақсы, ақылды балалар екендеріңді көрсеттіңдер, енді ана тауықпен бірге серуенге шығып «Балапандар» ойынын ойнайық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі:Ертегі мазмұнын, кейіпкерлердің іс-әрекетін мағыналы түсіне біледі.
Меңгеруі: Тілдің дыбыстық мәдениетін, тіл байлығын, тіл белсенділігін меңгереді.
Жасай алуы.Бөліктерден бүтін жасай алады.