- 05 нау. 2024 02:59
- 205
Ауылға саяхатқа шығу (үй жануарлары туралы суреттерді қарау)
Блок: «Жануарлар әлемі»
Апта тақырыбы:«Үй жануарлары»
Білім беру саласы: « Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс - қызметі: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Ауылға саяхатқа шығу» (үй жануарлары туралы суреттерді қарау)
Мақсаты: Үй жануарлары туралы балалардың білімін кеңейту. Дене мүшелерін атау және айырмалық ерекшеліктерін (немен тамақтанады, қалай қозғалады, қандай дауыстар шығарады, ересектердің жануарды күту еңбегін) байқай білуін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, сергіту сәті, «Үй жануарлары» ойынын ойнату.
Көрнекілігі: үй жануарлары суреттері, үй жануарлары жазылған бейне таспа.
Сөздік жұмыс: үй жануарлары, түйе, бота, жылқы, құлыншақ, сиыр, бұзау.
Билингвальды компонент: үй жануарлары - домашние животные, түйе - верблюд, бота - верблюжонок, жылқы - лощадь, құлыншақ - жеребенок.
Ұйымдастырушылық қозғаушылық
І. Жансүгіровтың өлеңін оқып, сұрақтар қою.
Шөре, шөре лағым
Тентек болма шырағым
Секеңдемей, деміңді ал
Селтеңдемей құлағың,- деп нені айтамыз?
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Демонстрациялық көрнекілікті қолдану.
Сендер қандай үй жануарларын білесіңдер?
Неге үй жануарлары деп атаймыз?
Қолда ұстайтын, адам күтіп - бағатын жануарларды үй жануарлары деп атайды.
Олардың еті, сүті бізге тамақ, ал жүні, терісі - киім. Естеріңе түсіріңдерші, малдардың төлдерін не деп атаймыз?
Лақ, қозыны еркелетіп, қозыны қошақан, ботаны ботақан, құлынды құлыншақ деп атаймыз.
Балаларға үй жануарларының суреттері арқылы әңгіме құрату.
- Мына жылқы үлкен, құлын кішкентай. Құлын енесімен жарысып шапқылап барады. Төлдің анасын ене деп атайды.
Мынау - ешкі. Қасындағы төлі - лақ.
Мынау суретте түйе, түйенің төлі - ботақан, ол енесіне еркелеп тұр. Түйенің тау сияқты екі өркеші болады. Ол жүк тасуға өте ыңғайлы.
Билингвальды компонент: үй жануарлары - домашние животные, түйе - верблюд, бота - верблюжонок, жылқы - лощадь, құлыншақ - жеребенок.
Сергіту сәті:
Құлыншағым, құндызым
Құлдырайды, шабады
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады. (І. Жансүгіров)
Ойын: «Төлдерін тап?»
Ойын шарты: суреттен үй жануарларын көрсете отырып, олардың төлдерін тауып, сәйкестендіреді.
Рефлекциялық - түзетушілік
Қандай үй жануарларын білесіңдер?
Малдардың төлдерін қалай атаймыз?
Сұрақ - жауап арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылау. Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: суреттен үй жануарларын көрсете отырып, олардың төлдерін сызықпен қосуды,
Түсінеді: үй жануарларын және олардың төлдері туралы мәліметті,
Қолданады: дыбыстарды дұрыс айта білуді.
«Ақмарал» бөбекжай балабақшасы
Тәрбиеші: Зинешова Айгул Шапагатовна
Толық нұсқасын жүктеу
Апта тақырыбы:«Үй жануарлары»
Білім беру саласы: « Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс - қызметі: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Ауылға саяхатқа шығу» (үй жануарлары туралы суреттерді қарау)
Мақсаты: Үй жануарлары туралы балалардың білімін кеңейту. Дене мүшелерін атау және айырмалық ерекшеліктерін (немен тамақтанады, қалай қозғалады, қандай дауыстар шығарады, ересектердің жануарды күту еңбегін) байқай білуін дамыту.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, сергіту сәті, «Үй жануарлары» ойынын ойнату.
Көрнекілігі: үй жануарлары суреттері, үй жануарлары жазылған бейне таспа.
Сөздік жұмыс: үй жануарлары, түйе, бота, жылқы, құлыншақ, сиыр, бұзау.
Билингвальды компонент: үй жануарлары - домашние животные, түйе - верблюд, бота - верблюжонок, жылқы - лощадь, құлыншақ - жеребенок.
Ұйымдастырушылық қозғаушылық
І. Жансүгіровтың өлеңін оқып, сұрақтар қою.
Шөре, шөре лағым
Тентек болма шырағым
Секеңдемей, деміңді ал
Селтеңдемей құлағың,- деп нені айтамыз?
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Демонстрациялық көрнекілікті қолдану.
Сендер қандай үй жануарларын білесіңдер?
Неге үй жануарлары деп атаймыз?
Қолда ұстайтын, адам күтіп - бағатын жануарларды үй жануарлары деп атайды.
Олардың еті, сүті бізге тамақ, ал жүні, терісі - киім. Естеріңе түсіріңдерші, малдардың төлдерін не деп атаймыз?
Лақ, қозыны еркелетіп, қозыны қошақан, ботаны ботақан, құлынды құлыншақ деп атаймыз.
Балаларға үй жануарларының суреттері арқылы әңгіме құрату.
- Мына жылқы үлкен, құлын кішкентай. Құлын енесімен жарысып шапқылап барады. Төлдің анасын ене деп атайды.
Мынау - ешкі. Қасындағы төлі - лақ.
Мынау суретте түйе, түйенің төлі - ботақан, ол енесіне еркелеп тұр. Түйенің тау сияқты екі өркеші болады. Ол жүк тасуға өте ыңғайлы.
Билингвальды компонент: үй жануарлары - домашние животные, түйе - верблюд, бота - верблюжонок, жылқы - лощадь, құлыншақ - жеребенок.
Сергіту сәті:
Құлыншағым, құндызым
Құлдырайды, шабады
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады. (І. Жансүгіров)
Ойын: «Төлдерін тап?»
Ойын шарты: суреттен үй жануарларын көрсете отырып, олардың төлдерін тауып, сәйкестендіреді.
Рефлекциялық - түзетушілік
Қандай үй жануарларын білесіңдер?
Малдардың төлдерін қалай атаймыз?
Сұрақ - жауап арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылау. Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: суреттен үй жануарларын көрсете отырып, олардың төлдерін сызықпен қосуды,
Түсінеді: үй жануарларын және олардың төлдері туралы мәліметті,
Қолданады: дыбыстарды дұрыс айта білуді.
«Ақмарал» бөбекжай балабақшасы
Тәрбиеші: Зинешова Айгул Шапагатовна
Толық нұсқасын жүктеу