- 05 нау. 2024 03:26
- 224
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.
Өткізілетін орны: Мультимедия кабинеті
Тақырыбы: Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.
Мақсаты: Мұғалімдер тарих пәнінде оқыту мен оқудағы әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігін ұғынады.
Нәтижесі • Бала бойында сенімділік пайда болады.
• Ізденуге ұмтылады.
• Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
• Мұғалім тек бағыт береді.
• Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.
Түйінді идея: Педагогикалық тәжірибені дамыту мақсатында мұғалімдер бірлесіп жұмыс істеу керек. Сабақты бірлесіп жоспарлау, сабақтарға өзара қатысу мен талқылау оқытуды жақсартуға көмектеседі
Ұйымдастыру 5 мин
«Ыстық картоп» жаттығуы
«Кел танысайық» жаттығуы
Мұғалімдерді жаттығу жасату арқылы топқа біріктіру. Топқа «Алғыр тарихшылар», «Үздік тарихшылар», «Белсенді тарихшылар» сөздерін шеңбер бойында кезекпен айтып, сол сөздер арқылы 3 топқа біріктіру.
Миға шабуыл 5 мин
Сұрақ - жауап 10 мин
«Серпілген сауал» ойын арқылы мұғалімдер топта талқылайды
1. Мозайкадағы бейнені нақты көрсету. Уй, мектеп, қонақ үй
2. Құрастырылған суретті 5 жолды өлең арқылы сипаттау.
Сұрақтар:
- Тапсырманы орындау барысында нені байқадыңыздар?
- Суретті құрастыруда белгілі бір жүйелілік сақталды ма?
- Өлең құрастыруда қандай қиындық кездесті?
«Графикалық органайзерлер» әдісін қолдану 25 минут
Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттеріне сипаттама жасау
“Алғыр тарихшылар” тобына:
«Хикая картасы»
“Үздік тарихшылар”тобына:
«Торлы диаграмма»
“Белсенді тарихшылар”тобына:
«Қос диаграмма»
Мектеп: №83 А. Байтұрсынов ЖОМ
Тренер: Игенбаева Д. М.
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі. жүктеу
Тақырыбы: Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі.
Мақсаты: Мұғалімдер тарих пәнінде оқыту мен оқудағы әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігін ұғынады.
Нәтижесі • Бала бойында сенімділік пайда болады.
• Ізденуге ұмтылады.
• Сабаққа барлық оқушы жұмыла кіріседі.
• Мұғалім тек бағыт береді.
• Оқушы тақырыпты өздігінен түсінеді.
Түйінді идея: Педагогикалық тәжірибені дамыту мақсатында мұғалімдер бірлесіп жұмыс істеу керек. Сабақты бірлесіп жоспарлау, сабақтарға өзара қатысу мен талқылау оқытуды жақсартуға көмектеседі
Ұйымдастыру 5 мин
«Ыстық картоп» жаттығуы
«Кел танысайық» жаттығуы
Мұғалімдерді жаттығу жасату арқылы топқа біріктіру. Топқа «Алғыр тарихшылар», «Үздік тарихшылар», «Белсенді тарихшылар» сөздерін шеңбер бойында кезекпен айтып, сол сөздер арқылы 3 топқа біріктіру.
Миға шабуыл 5 мин
Сұрақ - жауап 10 мин
«Серпілген сауал» ойын арқылы мұғалімдер топта талқылайды
1. Мозайкадағы бейнені нақты көрсету. Уй, мектеп, қонақ үй
2. Құрастырылған суретті 5 жолды өлең арқылы сипаттау.
Сұрақтар:
- Тапсырманы орындау барысында нені байқадыңыздар?
- Суретті құрастыруда белгілі бір жүйелілік сақталды ма?
- Өлең құрастыруда қандай қиындық кездесті?
«Графикалық органайзерлер» әдісін қолдану 25 минут
Андронов және Беғазы - Дәндібай мәдениеттеріне сипаттама жасау
“Алғыр тарихшылар” тобына:
«Хикая картасы»
“Үздік тарихшылар”тобына:
«Торлы диаграмма»
“Белсенді тарихшылар”тобына:
«Қос диаграмма»
Мектеп: №83 А. Байтұрсынов ЖОМ
Тренер: Игенбаева Д. М.
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында тарих пәнінде әдіс - тәсілдерді қолданудың тиімділігі. жүктеу