- 05 нау. 2024 02:59
- 186
Жаңаша бағыттағы бағалаудың тиімділігі
Коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жаңаша бағыттағы бағалаудың тиімділігі
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Интернет желісі
Үлестірме материалдары
Оқу нәтижесі: Мұғалімдер критериалды бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Оқыту әдістері: Тренинг, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, Миға шабуыл, Блум таксономиясы, Кері байланыс
Психологиялық ахуал
Тренинг 3 мин
Мұғалімдермен амандасу.
Тренинг: «Мен басқаның көзімен».
Топқа бөлу 2 мин
Түрлі - түсті ұшақтар арқылы топқа бөлу. Ұшақтардың қанатында 3 тілдегі сөздер жазылған.
Қатысушылар қай тілдегі сөзі бар ұшақты алса, сол сол топқа бірігеді, осылайша 3 топ құралады.
Білу 5 мин
Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
Түсіну 5 мин
Интербелсенді тақта арқылы қосымша мәлімет көрсетемін.
Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе - оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін - өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.
Критериалды бағалаудың екі түрі бар – қалыптастырушы және жиынтық
Қалыптастырушы баға нақты бір оқушыға, оның білім мазмұнын меңгерудегі кемшіліктерін анықтауға және өзіндік орнын барынша тиімді толықтыруға бағытталады
Жиынтық бағалау
Белгілі бір тарауды оқып біткенде, бақылау жұмысында, қорытынды тесте, емтиханда оқушылардың оқып - үйренгенін есепке алу мақсатында жүргізіледі.
Енді біліміңізді ары қарай шыңдау үшін нені білгіңіз келеді соны жазыңыздар.
Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы әкімдігінің білім беру бөлімі
«№3 Қарымбай Қошмамбетов атындағы мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Дуржанова Бибисара Калиаскаровна
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Жаңаша бағыттағы бағалаудың тиімділігі
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Интернет желісі
Үлестірме материалдары
Оқу нәтижесі: Мұғалімдер критериалды бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Оқыту әдістері: Тренинг, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, Миға шабуыл, Блум таксономиясы, Кері байланыс
Психологиялық ахуал
Тренинг 3 мин
Мұғалімдермен амандасу.
Тренинг: «Мен басқаның көзімен».
Топқа бөлу 2 мин
Түрлі - түсті ұшақтар арқылы топқа бөлу. Ұшақтардың қанатында 3 тілдегі сөздер жазылған.
Қатысушылар қай тілдегі сөзі бар ұшақты алса, сол сол топқа бірігеді, осылайша 3 топ құралады.
Білу 5 мин
Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
Түсіну 5 мин
Интербелсенді тақта арқылы қосымша мәлімет көрсетемін.
Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе - оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін - өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.
Критериалды бағалаудың екі түрі бар – қалыптастырушы және жиынтық
Қалыптастырушы баға нақты бір оқушыға, оның білім мазмұнын меңгерудегі кемшіліктерін анықтауға және өзіндік орнын барынша тиімді толықтыруға бағытталады
Жиынтық бағалау
Белгілі бір тарауды оқып біткенде, бақылау жұмысында, қорытынды тесте, емтиханда оқушылардың оқып - үйренгенін есепке алу мақсатында жүргізіледі.
Енді біліміңізді ары қарай шыңдау үшін нені білгіңіз келеді соны жазыңыздар.
Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы әкімдігінің білім беру бөлімі
«№3 Қарымбай Қошмамбетов атындағы мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Дуржанова Бибисара Калиаскаровна
Толық нұсқасын жүктеу