- 04 нау. 2024 23:50
- 172
Қарапайым салу есептері
Тақырыбы: Қарапайым салу есептері
Мақсаты:
а)білімділік: өткен материалдарды пысықтай отырып есептерінің кейбір түрлерін салып түсіндіру.
ә) дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
б) тәрбиелік салу: оқушыларды зеректікке, тиянақтылыққа, дәлдікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі. Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: сызу, география, сурет-бейнелеу, еңбек.
Қажетті құралдар: оқулық, дәптер, бор, сызғыш, циркуль, қарындаш, транспортир, өшіргіш, негізгі құрал интерактивті тақта.
Сабақтың өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқшыларды түгелдеу, құралдарын тексеру,сыныптың сабаққа әзірлігін қарау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, өткенге шолу жасау: интерактивті тақта арқылы оқушыларға көсете отырып сұраймын.
Шеңбер элементін тап. Қатесін тап
A€ω(0:R)
Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысын тап:
Фигураның қанша үшбұрышы бар:
ІІІ. Жаңа сабақты баяндау.
Интерактивті тақта арқылы көрсете отырып мысалдар түсіндіремін
1-мысал,Берілген бұрышқа тең бұрыш салу
Q
O p
Берілген төбесі О нүктесі болатын pg бұрышы.
Салу керек: pg бұрышы тең ВАС бұрышына
Салу үшін: W(Or) шеңбер жүргіземіз. Қиылысу нүктесі Q.P деп бейнелейміз. А нүктесінен бастап а сәулесін салып, W(A:OP) шеңберін жүргіземіз. В нүктесіне а∩ω (A:PO) жүргізейік.
ω(A:PO)∩ ω(B:PQ)=C сонда ВАС бұрышы шықты.
Шынында да, үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісі бойынша АВ=ОР, АС=OQ6 BC=PQ олай болса POQ бұрышы ВАС бұрышына тең.
2- мысал. Берілген бұрыштың биссектрисасын салу.
5. Сабақты бекіту.
1-4 сұрақтар арқылы пысықтау, есептеу шығару
№231 есеп.
Есепті оқушылармен бірлесе отырып, тақтаға сызып көрсетем
№232 есеп. Шеңбер сызу.
Тақтаға оқушы шығарып, интерактивті тақтаға салғызамын.
№233 есеп. Ойын. Гүл құрастыру.
Осы гүлдей сыныбымыздың абыройын сақтап қалам десек 5 жапырақшадағы есептерді, не сұрақтарды дұрыс шешуіміз керек.
5 оқушы шығып бағаланады.
Оқушыларға ризашылық білдіреміз.
5. Үйге тапсырма беру
2, 3, 4 салу есептерінің орындалуын жазып келу. №234 есеп
6. Сабақты аяқтау.
Мақсаты:
а)білімділік: өткен материалдарды пысықтай отырып есептерінің кейбір түрлерін салып түсіндіру.
ә) дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
б) тәрбиелік салу: оқушыларды зеректікке, тиянақтылыққа, дәлдікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі. Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: сызу, география, сурет-бейнелеу, еңбек.
Қажетті құралдар: оқулық, дәптер, бор, сызғыш, циркуль, қарындаш, транспортир, өшіргіш, негізгі құрал интерактивті тақта.
Сабақтың өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқшыларды түгелдеу, құралдарын тексеру,сыныптың сабаққа әзірлігін қарау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, өткенге шолу жасау: интерактивті тақта арқылы оқушыларға көсете отырып сұраймын.
Шеңбер элементін тап. Қатесін тап
A€ω(0:R)
Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысын тап:
Фигураның қанша үшбұрышы бар:
ІІІ. Жаңа сабақты баяндау.
Интерактивті тақта арқылы көрсете отырып мысалдар түсіндіремін
1-мысал,Берілген бұрышқа тең бұрыш салу
Q
O p
Берілген төбесі О нүктесі болатын pg бұрышы.
Салу керек: pg бұрышы тең ВАС бұрышына
Салу үшін: W(Or) шеңбер жүргіземіз. Қиылысу нүктесі Q.P деп бейнелейміз. А нүктесінен бастап а сәулесін салып, W(A:OP) шеңберін жүргіземіз. В нүктесіне а∩ω (A:PO) жүргізейік.
ω(A:PO)∩ ω(B:PQ)=C сонда ВАС бұрышы шықты.
Шынында да, үшбұрыштар теңдігінің 3-ші белгісі бойынша АВ=ОР, АС=OQ6 BC=PQ олай болса POQ бұрышы ВАС бұрышына тең.
2- мысал. Берілген бұрыштың биссектрисасын салу.
5. Сабақты бекіту.
1-4 сұрақтар арқылы пысықтау, есептеу шығару
№231 есеп.
Есепті оқушылармен бірлесе отырып, тақтаға сызып көрсетем
№232 есеп. Шеңбер сызу.
Тақтаға оқушы шығарып, интерактивті тақтаға салғызамын.
№233 есеп. Ойын. Гүл құрастыру.
Осы гүлдей сыныбымыздың абыройын сақтап қалам десек 5 жапырақшадағы есептерді, не сұрақтарды дұрыс шешуіміз керек.
5 оқушы шығып бағаланады.
Оқушыларға ризашылық білдіреміз.
5. Үйге тапсырма беру
2, 3, 4 салу есептерінің орындалуын жазып келу. №234 есеп
6. Сабақты аяқтау.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.