- 05 нау. 2024 02:35
- 268
Әдептілікке тәрбиелеу
Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы, Құлан ауылы
«Балауса» балабақшасының тәрбиешісі
Байтугелова Гаухар Ергалиевна
«Қарлығаш» ортаңғы тобы бойынша ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру. Сурет.
Тақырыбы: Әдептілікке тәрбиелеу
Мақсаты: Ересектерді «Сіз» деп сыпайы түрде айтуға, әдептілік қарым - қатынас мәдениеті мен сыпайылық дағдыларын қалыптастыру. Байланыстыра сөйлеп, диалог құрауды үйрету. Эмоционалдық қарым - қатынас жасау. Балаларды табиғатты сүюге, қорғауға баулу. Дәстүрден тыс сурет салудың техникалық дағдылары мен біліктерін дамыту, ұсақ қол моторикасын жетілдіру.
Міндеті: Балалардың мейірімділік, өзара көмек, достық сияқты қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту.
Көрнекі құралдар: Орман декорациясы (ағаштар, шыршалар, саңырауқұлақтар, гүлдер).
Керекті құрал - жабдықтар: Ақ парақ, түрлі - түсті субояқ, бұршақтар. ермексаз жапсырылған кішкене стакан, сулық.
Сөздік жұмыс: Өтінемін, кешіріңізші.
Билингвистикалық компоненттер: сәлеметсіздер ме – здравствуйте, сау болыңыз – до свидания, өтінемін – пожалуйста.
Инклюзивтік әлеумент: Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс.
Мотивациялық қозғаушы Шаттық шеңбері:
Амандасу:
- Балалар сендер өздерің әдепті екендеріңді білдіріп қонақтармен, достарыңмен амандастыңдар. Жарайсыңдар амандасу әдептіліктің белгісі. Қазақта «Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені» деген мақал бекер айтылмаған. Ал орыс тілінде сәлеметсіздер ме – деп қалай айтады?
- Дұрыс айтасыңдар, ал ағылшынша «Hello» - дейді.
Тәрбиеші жыл мезгіліне байланысты жұмбақ (Бұл қай кезде болады?) жасырып, сұрақтар қояды.
- Жарайсыңдар балалар. Олай болса мен сендерге көктем мезгілінің жайма - шуақ мезгілінде орманда болған оқиғаны айтып берейін.
Іздену
ұйымдастырушы
кезең Тәрбиеші балаларға көздерін жұмып көктем мезгілін елестетулеріне ұсыныс жасайды,
(Жай музыка қойылып, орман табиғатының дыбысы естіліп тұрады), орман ішін сипаттап айтып береді. Қараңдаршы балалар орманның табиғаты қандай тамаша ауасы қандай таза, қане таза ауамен тыныс алайық.
- Балалар осы жайқалған орманда қоян мен кірпі өмір сүріпті. Қоян мен кірпі қандай жануарлар еді естеріңе түсіріңдерші.
- Олар сондай шыдамсыз, бір орында отыра алмайды екен. Жан - жағын ластап, бұтақтарды сындырып, гүлдерді жұлып, саңырауқұлақтарды құлатып, басып, таптайды екен. (Орманда қоян мен кірпі жүреді).
- Бір күні орманда қызықты оқиға болады. Әдептілік еліне ұшып бара жатқан Сыпайылық ханшайымының қолшатыры сынып орманға қонуға тура келіпті.
Тәрбиеші: Балалар сендер бір – бірлеріңе, үлкен кісілерге қалай сөйлейсіңдер?
- Жарайсыңдар балалар, әдепті балалар сыпайы, мәдениетті түрде сөйлеу керек.
Тәрбиеші балаларға өздері білетін әдептілік туралы мақал - мәтел айтып берулеріне ұсыныс жасайды.
Инклюзивтік әлеумент:
Нұрымға 2 - 3 мәрте қайталатады.
- Өтінемін, кешіріңізші...
Сергіту сәті.
Балаларды өз қалаулары бойынша екі орталыққа бөледі.
1 - орт. «Бейнелеу».
2 - орт. «Өнер».
Тәрбиеші балаларға нұсқау береді, қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін түсіндіреді.
Саусақ жаттығуы: «Кірпі».
Рефлексивті түзету
Әр баланың жұмысын көрме ұйымдастыру арқылы бағалап мақтап – мадақтайды.
Сұрақ - жауап қою арқылы не түсінгендерін анықтап, оқу іс - әрекетін қорытындылайды
Толық нұсқасын жүктеу
«Балауса» балабақшасының тәрбиешісі
Байтугелова Гаухар Ергалиевна
«Қарлығаш» ортаңғы тобы бойынша ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас. Шығармашылық.
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру. Сурет.
Тақырыбы: Әдептілікке тәрбиелеу
Мақсаты: Ересектерді «Сіз» деп сыпайы түрде айтуға, әдептілік қарым - қатынас мәдениеті мен сыпайылық дағдыларын қалыптастыру. Байланыстыра сөйлеп, диалог құрауды үйрету. Эмоционалдық қарым - қатынас жасау. Балаларды табиғатты сүюге, қорғауға баулу. Дәстүрден тыс сурет салудың техникалық дағдылары мен біліктерін дамыту, ұсақ қол моторикасын жетілдіру.
Міндеті: Балалардың мейірімділік, өзара көмек, достық сияқты қасиеттер туралы түсініктерін кеңейту.
Көрнекі құралдар: Орман декорациясы (ағаштар, шыршалар, саңырауқұлақтар, гүлдер).
Керекті құрал - жабдықтар: Ақ парақ, түрлі - түсті субояқ, бұршақтар. ермексаз жапсырылған кішкене стакан, сулық.
Сөздік жұмыс: Өтінемін, кешіріңізші.
Билингвистикалық компоненттер: сәлеметсіздер ме – здравствуйте, сау болыңыз – до свидания, өтінемін – пожалуйста.
Инклюзивтік әлеумент: Тіл кемістігі бар балалармен жұмыс.
Мотивациялық қозғаушы Шаттық шеңбері:
Амандасу:
- Балалар сендер өздерің әдепті екендеріңді білдіріп қонақтармен, достарыңмен амандастыңдар. Жарайсыңдар амандасу әдептіліктің белгісі. Қазақта «Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергені» деген мақал бекер айтылмаған. Ал орыс тілінде сәлеметсіздер ме – деп қалай айтады?
- Дұрыс айтасыңдар, ал ағылшынша «Hello» - дейді.
Тәрбиеші жыл мезгіліне байланысты жұмбақ (Бұл қай кезде болады?) жасырып, сұрақтар қояды.
- Жарайсыңдар балалар. Олай болса мен сендерге көктем мезгілінің жайма - шуақ мезгілінде орманда болған оқиғаны айтып берейін.
Іздену
ұйымдастырушы
кезең Тәрбиеші балаларға көздерін жұмып көктем мезгілін елестетулеріне ұсыныс жасайды,
(Жай музыка қойылып, орман табиғатының дыбысы естіліп тұрады), орман ішін сипаттап айтып береді. Қараңдаршы балалар орманның табиғаты қандай тамаша ауасы қандай таза, қане таза ауамен тыныс алайық.
- Балалар осы жайқалған орманда қоян мен кірпі өмір сүріпті. Қоян мен кірпі қандай жануарлар еді естеріңе түсіріңдерші.
- Олар сондай шыдамсыз, бір орында отыра алмайды екен. Жан - жағын ластап, бұтақтарды сындырып, гүлдерді жұлып, саңырауқұлақтарды құлатып, басып, таптайды екен. (Орманда қоян мен кірпі жүреді).
- Бір күні орманда қызықты оқиға болады. Әдептілік еліне ұшып бара жатқан Сыпайылық ханшайымының қолшатыры сынып орманға қонуға тура келіпті.
Тәрбиеші: Балалар сендер бір – бірлеріңе, үлкен кісілерге қалай сөйлейсіңдер?
- Жарайсыңдар балалар, әдепті балалар сыпайы, мәдениетті түрде сөйлеу керек.
Тәрбиеші балаларға өздері білетін әдептілік туралы мақал - мәтел айтып берулеріне ұсыныс жасайды.
Инклюзивтік әлеумент:
Нұрымға 2 - 3 мәрте қайталатады.
- Өтінемін, кешіріңізші...
Сергіту сәті.
Балаларды өз қалаулары бойынша екі орталыққа бөледі.
1 - орт. «Бейнелеу».
2 - орт. «Өнер».
Тәрбиеші балаларға нұсқау береді, қауіпсіздік ережесін сақтау керектігін түсіндіреді.
Саусақ жаттығуы: «Кірпі».
Рефлексивті түзету
Әр баланың жұмысын көрме ұйымдастыру арқылы бағалап мақтап – мадақтайды.
Сұрақ - жауап қою арқылы не түсінгендерін анықтап, оқу іс - әрекетін қорытындылайды
Толық нұсқасын жүктеу