- 05 нау. 2024 02:06
- 196
«Алтын балта» ертегісі
Сабақтың тақырыбы: «Алтын балта» ертегісі
Мақсаты: Халық ауыз әдебиетінің өлмес мұрасы - ертегінің мазмұнын түсіндіре отырып, байлық, сәндіктің баянсыз екенің, ақыл, қайрат, нұрлы жүректің мұқалмас мұрат екенін ұғындыру.
Оқыту нәтижесі: Бір - бірінің пікірін, ойын тыңдауға, өз бетінше жұмыс жүргізуге үйрету. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты тапсырмалар беріп, жазба тілдерін дамыту.
Түйінді идеялар: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
Мұғалімнің іс – әрекеті
Амандасу тренингі.
Балалар, кім мүмкіндігінше көбірек сәлемдесе алады?
Мен қызыл алақанды көтергенде – қол алысып сәлемдесесіңдер.
Көк алақанды көтергенде – иықты сипау арқылы сәлемдесесіңдер.
Сары алақанды көтергенде – арқамен сәлемдесесіңдер.
ә) Дөңгелектене күн жасап, достық шеңберіне тұрайық. Бір - біріміздің қолымыздан ұстайық. Не сезіндіңдер?
- Достарымыздан жылу алып, көңіл - күйіміз қандай болды?
Олай болса, орнымызға 3 топқа бөлініп отырайық.
«Түс таңдау»арқылы топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасы: «Ажалдан құтқарған асыл сөз» ертегісі «Стоп – кадр» әдісі арқылы сұралды, талданып бекітілді.
Халық ауыз әдебиеті деген не?
Ертегілер қандай жанрларға бөлінеді?
Ертегілер мынандай жанрларға бөлінеді:
1. Қиял - ғажайып;
2. Хайуанаттар туралы;
3. Шыншыл ертегі;
4. Тұрмыс - салт ертегілері.
Жаңа сабақтың тақырыбын Ребус шешу арқылы табады. «Алтын балта»
Ой шақыру: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
Сайман
Шеге
Құрылыс
Жұмыс
Темір
Алтын
Ағаш
Еңбек құралы неден жасалады?
Олай болса, бүгінгі біздің өтетініміз еңбекқор кедей мен дүниеқоңыз бай туралы
«Алтын балта» ертегісі.
Үнтаспадан «Алтын балта» ертегісін тыңдайды
Сөздік жұмысы.
Мақсаты: Халық ауыз әдебиетінің өлмес мұрасы - ертегінің мазмұнын түсіндіре отырып, байлық, сәндіктің баянсыз екенің, ақыл, қайрат, нұрлы жүректің мұқалмас мұрат екенін ұғындыру.
Оқыту нәтижесі: Бір - бірінің пікірін, ойын тыңдауға, өз бетінше жұмыс жүргізуге үйрету. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты тапсырмалар беріп, жазба тілдерін дамыту.
Түйінді идеялар: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
Мұғалімнің іс – әрекеті
Амандасу тренингі.
Балалар, кім мүмкіндігінше көбірек сәлемдесе алады?
Мен қызыл алақанды көтергенде – қол алысып сәлемдесесіңдер.
Көк алақанды көтергенде – иықты сипау арқылы сәлемдесесіңдер.
Сары алақанды көтергенде – арқамен сәлемдесесіңдер.
ә) Дөңгелектене күн жасап, достық шеңберіне тұрайық. Бір - біріміздің қолымыздан ұстайық. Не сезіндіңдер?
- Достарымыздан жылу алып, көңіл - күйіміз қандай болды?
Олай болса, орнымызға 3 топқа бөлініп отырайық.
«Түс таңдау»арқылы топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасы: «Ажалдан құтқарған асыл сөз» ертегісі «Стоп – кадр» әдісі арқылы сұралды, талданып бекітілді.
Халық ауыз әдебиеті деген не?
Ертегілер қандай жанрларға бөлінеді?
Ертегілер мынандай жанрларға бөлінеді:
1. Қиял - ғажайып;
2. Хайуанаттар туралы;
3. Шыншыл ертегі;
4. Тұрмыс - салт ертегілері.
Жаңа сабақтың тақырыбын Ребус шешу арқылы табады. «Алтын балта»
Ой шақыру: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
Сайман
Шеге
Құрылыс
Жұмыс
Темір
Алтын
Ағаш
Еңбек құралы неден жасалады?
Олай болса, бүгінгі біздің өтетініміз еңбекқор кедей мен дүниеқоңыз бай туралы
«Алтын балта» ертегісі.
Үнтаспадан «Алтын балта» ертегісін тыңдайды
Сөздік жұмысы.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.