- 05 нау. 2024 04:15
- 209
Азық - түлік
Технологиялық карта
Тобы: Ортаңғы топ.
Білім беру саласы: «Коммуникация».
Оқу қызметінің түрі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: Азық - түлік.
Мақсаты: Азық – түлік аттарын қазақша атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; қандай?. Сұрағына жауап беру дағдысын жетілдіру. Тағамды қадірлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Мазмұнды сурет.
Қажетті құрал - жабдықтар: үлестірмелі суреттер, дәптер, қарандаш.
Алдын ала орындалатын жұмыстар: балалармен таңертеңгі ас кезінде әңгімелесу.
Билингвальді компонент: азық - түлік - продукты, нан - хлеб, сүт - молоко, май - масло.
Мотивациялық - қозғаушылық
- Сәлеметсіздер ме!
Балалар бәріміз шаттық шеңберіне тұрайық.
Кәне, кәне тұрайық.
Үлкен шеңбер құрайық
Тұрсақ егер шеңберге,
Алақанды ұрайық.
Сол жақтағы балаға,
Оң жақтағы балаға.
Шапалақта, шапалақ,
Шапалақта, шапалақ.
Балалар біз алдыңғы оқу іс - әрекетіне қандай сөздермен таныстық, ұмытып қалған жоқпыз ба?
(Балалар назарына көрнекілікке аудару).
- Суреттен нелер көріп тұрмыз?
- Мынау не?
- Ол не үшін керек?
- Құлақ?
- Құлақ не үшін керек?
Біреу есік қағады.
Бұл кім екен?
Балалар қолында себеті бар Айжан қуыршақ келді.
Қәне, бәріміз амандасайық!
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Менің және Айжанның диалогім:
Айжан қайдан келесің?
- Дүкеннен келемін.
- Дүкенен не алдың?
- Шай, айран, ет алдым.
Балалар біз жаңа тақырыппен танысамыз.
- Айжан, не мынау?
- Шай.
- Балалар мынау не?
- Чай – шәй.
(жеке - жеке сұрау)
- Мынау не?
- Кефир – айран.
(жеке - жеке сұралады).
- Ал мынау не?
- Ет.
- Ет – мясо.
Дидактикалық ойын:
«Мен секілді қайтала»
Ет – мясо.
Сүт - молоко.
Шәй – чай.
Айран – кефир.
- Таңертең не жедіңдер?
- Қанша – ботқа, ботқа – каша.
Дәмді ботқа.
Сергіту сәтін өткізу.
Бала, бала, балақан,
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарың әйбат
Былай – былай ойнап.
Азық - түлік. жүктеу
Тобы: Ортаңғы топ.
Білім беру саласы: «Коммуникация».
Оқу қызметінің түрі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: Азық - түлік.
Мақсаты: Азық – түлік аттарын қазақша атай алуға, естеріне сақтауға жаттықтыру; қандай?. Сұрағына жауап беру дағдысын жетілдіру. Тағамды қадірлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Мазмұнды сурет.
Қажетті құрал - жабдықтар: үлестірмелі суреттер, дәптер, қарандаш.
Алдын ала орындалатын жұмыстар: балалармен таңертеңгі ас кезінде әңгімелесу.
Билингвальді компонент: азық - түлік - продукты, нан - хлеб, сүт - молоко, май - масло.
Мотивациялық - қозғаушылық
- Сәлеметсіздер ме!
Балалар бәріміз шаттық шеңберіне тұрайық.
Кәне, кәне тұрайық.
Үлкен шеңбер құрайық
Тұрсақ егер шеңберге,
Алақанды ұрайық.
Сол жақтағы балаға,
Оң жақтағы балаға.
Шапалақта, шапалақ,
Шапалақта, шапалақ.
Балалар біз алдыңғы оқу іс - әрекетіне қандай сөздермен таныстық, ұмытып қалған жоқпыз ба?
(Балалар назарына көрнекілікке аудару).
- Суреттен нелер көріп тұрмыз?
- Мынау не?
- Ол не үшін керек?
- Құлақ?
- Құлақ не үшін керек?
Біреу есік қағады.
Бұл кім екен?
Балалар қолында себеті бар Айжан қуыршақ келді.
Қәне, бәріміз амандасайық!
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Менің және Айжанның диалогім:
Айжан қайдан келесің?
- Дүкеннен келемін.
- Дүкенен не алдың?
- Шай, айран, ет алдым.
Балалар біз жаңа тақырыппен танысамыз.
- Айжан, не мынау?
- Шай.
- Балалар мынау не?
- Чай – шәй.
(жеке - жеке сұрау)
- Мынау не?
- Кефир – айран.
(жеке - жеке сұралады).
- Ал мынау не?
- Ет.
- Ет – мясо.
Дидактикалық ойын:
«Мен секілді қайтала»
Ет – мясо.
Сүт - молоко.
Шәй – чай.
Айран – кефир.
- Таңертең не жедіңдер?
- Қанша – ботқа, ботқа – каша.
Дәмді ботқа.
Сергіту сәтін өткізу.
Бала, бала, балақан,
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарың әйбат
Былай – былай ойнап.
Азық - түлік. жүктеу