- 05 нау. 2024 03:12
- 138
Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда «Коллаж» технологиясын тиімді қолдану
Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда «Коллаж» технологиясын тиімді қолдану.
Ақпараттану дәуірінде ғылыми - техникалық үрдістің қарқыны жедел даму үстінде. Осыған байланысты елімізде білім алудың жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Сондықтан да әрбір тұлға енгізілген жаңа технологияның үздіксіз өзгерістеріне бейімделе алуы керек.
Бүгінгі білім алу - оқудың мазмұны аспектісі терең, жан - жақты әрі ғылым мен тәжірибе талаптарына сай келетін біліммен қарулану мақсатын көздейді.
Қазіргі уақытта бастауыш сыныпта информатика пәнін оқыту үрдісінде пән мұғалімі үшін қолайсыз жағдайлар туындап отыр. Өйткені кейбір балалар компьютерде отыру кезінде басының айналып, көзінің қызарып ауырғандығын айтып, мұғалімге жиі шағымданады. Осы себептерге байланысты яғни бас сүйегі қан қысымы, көз ақауларының әсерінен оқушылар компьютерге ерекше қызығушылық танытқанымен, монитор алдында ұзақ отыруға мүмкіндігі жоқ.
Осы орайда оқушының денсаулығын жақсарту мақсатында, танымдылық белсенділікті арттыратын кейбір сабақтарды компьютердің көмегінсіз де өткізуге болатын «Коллаж» технологиясын ұсынар едім. Бұл технологияны сабақ беру үрдісінде жапсырмалы қағаз түрінде немесе электронды түрде интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып Асtivstudio бағдарламасында ұтымды қолдануға болады.
«Коллаж» білім беру технологиясын шет тілін оқыту барысында Германия, Португалия, АҚШ, Испания елдерінің ұстаздары кеңінен қолдануда.
«Коллаж» - жапсыру деген мағынаны білдіреді. Оқу процесінде әр түрлі өзекті ақпараттты қолдану коллаж болып табылады.
Коллажбен жұмыс жасаудың негізгі мақсаты:
Оқушының өзіндік іздену жұмыстарында потенциалды мүмкіндіктерін кеңейтіп, аша түсу. Бұл технологиямен жұмыс барысында негізінен топтық жұмыс жүргізіліп, жобалар қорғалады.
Жобамен жұмыс негізінен 6 кезеңнен тұрады:
1 - кезең. Ассоциограмма құру. Ассоциограмма – қандай да бір түсініктің мән - мағынасын ассоциативті байланысы арқылы ашу. Осындай жұмыстар мұғалім мен оқушы арасындағы өзара байланысты нығайта түседі.
Мысалы, мұғалім «Информатика» сөзін айтқанда оқушының көкейінде ақпарат, компьютер, ғылым, бағдарламалық жабдықтама, объект т. б сөздері ассоциацияланады.
Оқушылардың жеке құрастырған ассоциацияларын топтық тұрғыдан бірігіп талқылау керек.
Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда «Коллаж» технологиясын тиімді қолдану. жүктеу
Ақпараттану дәуірінде ғылыми - техникалық үрдістің қарқыны жедел даму үстінде. Осыған байланысты елімізде білім алудың жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Сондықтан да әрбір тұлға енгізілген жаңа технологияның үздіксіз өзгерістеріне бейімделе алуы керек.
Бүгінгі білім алу - оқудың мазмұны аспектісі терең, жан - жақты әрі ғылым мен тәжірибе талаптарына сай келетін біліммен қарулану мақсатын көздейді.
Қазіргі уақытта бастауыш сыныпта информатика пәнін оқыту үрдісінде пән мұғалімі үшін қолайсыз жағдайлар туындап отыр. Өйткені кейбір балалар компьютерде отыру кезінде басының айналып, көзінің қызарып ауырғандығын айтып, мұғалімге жиі шағымданады. Осы себептерге байланысты яғни бас сүйегі қан қысымы, көз ақауларының әсерінен оқушылар компьютерге ерекше қызығушылық танытқанымен, монитор алдында ұзақ отыруға мүмкіндігі жоқ.
Осы орайда оқушының денсаулығын жақсарту мақсатында, танымдылық белсенділікті арттыратын кейбір сабақтарды компьютердің көмегінсіз де өткізуге болатын «Коллаж» технологиясын ұсынар едім. Бұл технологияны сабақ беру үрдісінде жапсырмалы қағаз түрінде немесе электронды түрде интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып Асtivstudio бағдарламасында ұтымды қолдануға болады.
«Коллаж» білім беру технологиясын шет тілін оқыту барысында Германия, Португалия, АҚШ, Испания елдерінің ұстаздары кеңінен қолдануда.
«Коллаж» - жапсыру деген мағынаны білдіреді. Оқу процесінде әр түрлі өзекті ақпараттты қолдану коллаж болып табылады.
Коллажбен жұмыс жасаудың негізгі мақсаты:
Оқушының өзіндік іздену жұмыстарында потенциалды мүмкіндіктерін кеңейтіп, аша түсу. Бұл технологиямен жұмыс барысында негізінен топтық жұмыс жүргізіліп, жобалар қорғалады.
Жобамен жұмыс негізінен 6 кезеңнен тұрады:
1 - кезең. Ассоциограмма құру. Ассоциограмма – қандай да бір түсініктің мән - мағынасын ассоциативті байланысы арқылы ашу. Осындай жұмыстар мұғалім мен оқушы арасындағы өзара байланысты нығайта түседі.
Мысалы, мұғалім «Информатика» сөзін айтқанда оқушының көкейінде ақпарат, компьютер, ғылым, бағдарламалық жабдықтама, объект т. б сөздері ассоциацияланады.
Оқушылардың жеке құрастырған ассоциацияларын топтық тұрғыдан бірігіп талқылау керек.
Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда «Коллаж» технологиясын тиімді қолдану. жүктеу