- 05 нау. 2024 03:27
- 129
Дарынды балалармен жұмыстың жаңаша түрі
Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың ерекшеліктері
Жоба тақырыбы: Дарынды балалармен жұмыстың жаңаша түрі
Мақсаты: Оқушыларды білім жүйесімен ғана қаруландырып қоймай, олардың назарын, білгендерін, жадында сақтай білу қабілетін, ойлауын, тіл шеберлігін, білімге құштарлығын, өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуына, ықыласын, төзімділігін, іскерлігін, ізденімпаздығын, шығармашылық қабілетін, басқа да қасиеттерінің жетілуіне жағдай жасау.
Міндеттері:
1. Пән бойынша оқушының білім, білік, икем дағдыларын тереңдету.
2. Тапсырманы орындауда себебін анықтап, қортынды жасай білуге итермелеу.
3. Баланы қызықтыратын тақырыптар бойынша ғылыми ізденістеріне көмектесу, білім жолын тереңдету.
Дарынды балаларды айқындау пәндік олимпиадалар, білгірлер турнирін, музыкалық және көркемөнер байқаулары мен фестивалдарын, жазғы мектеп лагерлерін, Кіші академия ғылымдарының сессияларын, оқу - шығармашылық конференцияларын дайындау және өткізу кезінде жүзеге асырылады.
“Іс - әрекеттің әралуан түрінде дарындылықтың көріну деңгейі” өлшемі бойынша:
жалпы дарындылық (немесе ақыл - ой);
арнайы дарындылық деп бөлінеді
Іс - әрекеттің әралуан түрінде дарындылықтың көріну деңгейі
Жалпы дарындылық іс - әрекеттің әрбір түрінде немесе нысанында жалпы кезеңдер бар
болғандықтан қолданылуда. Ақыл - ой дарындылығы кез - келген істі табысты жүзеге асыру үшін қажет.
Арнайы дарындылық іс - әрекеттің белгілі бір түрлерімен байланысты.
Оларда ерекше психикалық қасиеттер(техникалық, музыкалық, бейнелеу, әдеби поэтикалық және т. б дарындылықтар) бәрінен артығырақ ашылады.
Функциясы
↓
Табиғи
Лидерлік
Төзімділік
Интеллектуалды
Шығармашылық ойлау қабілеті
Өзін - өзі бағалау деңгейі
№30 орта мектеп Талгар ауданы
Ағылшын тілі пән мұғалімі
Орындаған: Шынасылова Г. Ж.
Дарынды балалармен жұмыстың жаңаша түрі слайдты жүктеу
Жоба тақырыбы: Дарынды балалармен жұмыстың жаңаша түрі
Мақсаты: Оқушыларды білім жүйесімен ғана қаруландырып қоймай, олардың назарын, білгендерін, жадында сақтай білу қабілетін, ойлауын, тіл шеберлігін, білімге құштарлығын, өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуына, ықыласын, төзімділігін, іскерлігін, ізденімпаздығын, шығармашылық қабілетін, басқа да қасиеттерінің жетілуіне жағдай жасау.
Міндеттері:
1. Пән бойынша оқушының білім, білік, икем дағдыларын тереңдету.
2. Тапсырманы орындауда себебін анықтап, қортынды жасай білуге итермелеу.
3. Баланы қызықтыратын тақырыптар бойынша ғылыми ізденістеріне көмектесу, білім жолын тереңдету.
Дарынды балаларды айқындау пәндік олимпиадалар, білгірлер турнирін, музыкалық және көркемөнер байқаулары мен фестивалдарын, жазғы мектеп лагерлерін, Кіші академия ғылымдарының сессияларын, оқу - шығармашылық конференцияларын дайындау және өткізу кезінде жүзеге асырылады.
“Іс - әрекеттің әралуан түрінде дарындылықтың көріну деңгейі” өлшемі бойынша:
жалпы дарындылық (немесе ақыл - ой);
арнайы дарындылық деп бөлінеді
Іс - әрекеттің әралуан түрінде дарындылықтың көріну деңгейі
Жалпы дарындылық іс - әрекеттің әрбір түрінде немесе нысанында жалпы кезеңдер бар
болғандықтан қолданылуда. Ақыл - ой дарындылығы кез - келген істі табысты жүзеге асыру үшін қажет.
Арнайы дарындылық іс - әрекеттің белгілі бір түрлерімен байланысты.
Оларда ерекше психикалық қасиеттер(техникалық, музыкалық, бейнелеу, әдеби поэтикалық және т. б дарындылықтар) бәрінен артығырақ ашылады.
Функциясы
↓
Табиғи
Лидерлік
Төзімділік
Интеллектуалды
Шығармашылық ойлау қабілеті
Өзін - өзі бағалау деңгейі
№30 орта мектеп Талгар ауданы
Ағылшын тілі пән мұғалімі
Орындаған: Шынасылова Г. Ж.
Дарынды балалармен жұмыстың жаңаша түрі слайдты жүктеу