- 05 нау. 2024 02:36
- 287
Ертегілер еліне саяхат
Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы,
Құлан ауылы, «Балауса» балабақшасының тәрбиешісі
Асанова Чынар Эсеналиевна
«Ақбота» ІІ - кіші тобы бойынша ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта, Шығармашылық
Бөлімі: Көркем әдебиет. Сурет
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат
Мақсаты: Балаларды басқа елдердің халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын ертегілер арқылы арттыру. Өздері білетін ертегілерінің кейіпкерлерін атау арқылы, тілдерін жетілдіре отырып, ертегі кейіпкерлерін білуге үйрету. Тіл байлығын есте сақтау, сөйлеу қабілетін, артикуляциялық аппаратын дамыту. Балаларды дәстүрден тыс сурет салу үлгілеріне үйрету
Міндеті: Балаларды достыққа бірлікке баулу, адамгершілік мейірімділікке тәрбиелеу
Сөздік жұмыс: ерте, ерте, ертеде
Көрнекіліктер: Безендірілген ертегілер елі, үнтаспа, ертегі кейіпкерлерінің киімдерінің үлгісі
Қажетті құралдар: су, бояу, ақ қағаз
Блингвалдық компонент: ертегі – сказка, үйшік – теремок
Инклюзивті әлеумет: тіл кемістігі бар балалармен артикуляциялық жаттығулар жасау Қызай мен Жанбол
Мотивациялық қозғаушылық Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал канекей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге
Шаттық шеңбер:
Дос болып біз жүрейік,
Ойнайық та күлейік
Достық деген тамаша
Міне тұрмыз жараса
Өте жақсы балалар
«Жақсы сөз - жарым ырыс» демекші кәне балалар жақсы тілектер айтайық (лента арқылы тілектер айтады)
Енді қолымызды ұстасқан бойы ленталарды жоғары көтерейік, енді неге ұқсайды?
Шаңырақ дегеніміз киіз үйдің төбесі, бір үйдің адамдарын бір шаңырақ адамы деп атайды. Бізде топта бір шаңырақтың астындамыз. Сол шаңырақтың астында тату дос болып тұрайық. Шаңырағымыз шаттыққа толы болсын!
Ойын: «Кім білгіш»
Ғажайып сәт
Балалар сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме? Олай болса бәріміз «Ертегілер еліне саяхатқа барайық
Ой қозғау
Балалар бәріміз «Сиқырлы кілемшеге» жайғасып отырайық. Көзімізді жұмып алыстағы «Ертегілер еліне» аттанайық
Табиғат қандай тамаша! Жасыл орман мөлдіреп аққан су, сайраған әдемі құстардың дауыстары. Біз ертегілер еліне келіп жеттік, жайлап көзімізді ашайық
- Ал балалар сендер ненің даусын естідіңдер?
Балалар сендер қандай ертегілер білесіңдер?
Сергіту сәті:
Орманға барсақ түлкі бар
Сайға барсақ қоян бар
Байқаңдар қар астында
Ұйықтап жатқан аю бар
Олай болса балалар аю туралы тілдік жаттығуды айта қойыңдаршы
- Балалар қане бәріміз бауырсақ қалай домалайды көрсетейікші
Мақта қыз үйді қалай сыпырады
Балалар дос туралы мақал - мәтелдер біледі
1. Досы көпті жау алмайды.
Ақылы көпті дау алмайды
2. Ас қадірі аштықта білінер.
Дос қадірі қиындықта білінер
3. Дос сүйсінсін, дұшпан күйінсін
4. Досыңның көзінде болғанша, көңілінде бол
5. Жақсы дос үшін жан пида
Ал енді балалар кілемшеге отырып тобымызға оралайық. Балалар шығармашылық орталыққа барайық
Балалар біз қайда бардық?
Ертекші апай қандай ертегі айтты?
Балалар алдымыздағы ақ қағаз бетіне солдан оңға қарай губкамен бояймыз. Сонда ғажайып суреттер шығады
«Құлып»
Рефлексивті – түзету
Балалар біз кілемшеге отырып қайда бардық?
Ертегілер елінде кімді көрдік?
Ертекші апай кімнің анасы?
Қандай ертегіні тамашаладық?
«Үйшік» ертегісінде қандай аңдар бар?
Балаларды мадақтау. Қонақтарымен қоштасу
Күтілетін нәтижелер:
Не білді: Ертегі кейіпкерлерінің рөлін сомдай білді
Не алды: ертегі кейіпкерлерін атай алды
Не істей алады: Қағаз бетін бір бағытта бояй алады
Толық нұсқасын жүктеу
Құлан ауылы, «Балауса» балабақшасының тәрбиешісі
Асанова Чынар Эсеналиевна
«Ақбота» ІІ - кіші тобы бойынша ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта, Шығармашылық
Бөлімі: Көркем әдебиет. Сурет
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат
Мақсаты: Балаларды басқа елдердің халық ауыз әдебиетіне деген қызығушылығын ертегілер арқылы арттыру. Өздері білетін ертегілерінің кейіпкерлерін атау арқылы, тілдерін жетілдіре отырып, ертегі кейіпкерлерін білуге үйрету. Тіл байлығын есте сақтау, сөйлеу қабілетін, артикуляциялық аппаратын дамыту. Балаларды дәстүрден тыс сурет салу үлгілеріне үйрету
Міндеті: Балаларды достыққа бірлікке баулу, адамгершілік мейірімділікке тәрбиелеу
Сөздік жұмыс: ерте, ерте, ертеде
Көрнекіліктер: Безендірілген ертегілер елі, үнтаспа, ертегі кейіпкерлерінің киімдерінің үлгісі
Қажетті құралдар: су, бояу, ақ қағаз
Блингвалдық компонент: ертегі – сказка, үйшік – теремок
Инклюзивті әлеумет: тіл кемістігі бар балалармен артикуляциялық жаттығулар жасау Қызай мен Жанбол
Мотивациялық қозғаушылық Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы ғой
Ал канекей бәріміз
Сәлем дейік үлкенге
Шаттық шеңбер:
Дос болып біз жүрейік,
Ойнайық та күлейік
Достық деген тамаша
Міне тұрмыз жараса
Өте жақсы балалар
«Жақсы сөз - жарым ырыс» демекші кәне балалар жақсы тілектер айтайық (лента арқылы тілектер айтады)
Енді қолымызды ұстасқан бойы ленталарды жоғары көтерейік, енді неге ұқсайды?
Шаңырақ дегеніміз киіз үйдің төбесі, бір үйдің адамдарын бір шаңырақ адамы деп атайды. Бізде топта бір шаңырақтың астындамыз. Сол шаңырақтың астында тату дос болып тұрайық. Шаңырағымыз шаттыққа толы болсын!
Ойын: «Кім білгіш»
Ғажайып сәт
Балалар сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме? Олай болса бәріміз «Ертегілер еліне саяхатқа барайық
Ой қозғау
Балалар бәріміз «Сиқырлы кілемшеге» жайғасып отырайық. Көзімізді жұмып алыстағы «Ертегілер еліне» аттанайық
Табиғат қандай тамаша! Жасыл орман мөлдіреп аққан су, сайраған әдемі құстардың дауыстары. Біз ертегілер еліне келіп жеттік, жайлап көзімізді ашайық
- Ал балалар сендер ненің даусын естідіңдер?
Балалар сендер қандай ертегілер білесіңдер?
Сергіту сәті:
Орманға барсақ түлкі бар
Сайға барсақ қоян бар
Байқаңдар қар астында
Ұйықтап жатқан аю бар
Олай болса балалар аю туралы тілдік жаттығуды айта қойыңдаршы
- Балалар қане бәріміз бауырсақ қалай домалайды көрсетейікші
Мақта қыз үйді қалай сыпырады
Балалар дос туралы мақал - мәтелдер біледі
1. Досы көпті жау алмайды.
Ақылы көпті дау алмайды
2. Ас қадірі аштықта білінер.
Дос қадірі қиындықта білінер
3. Дос сүйсінсін, дұшпан күйінсін
4. Досыңның көзінде болғанша, көңілінде бол
5. Жақсы дос үшін жан пида
Ал енді балалар кілемшеге отырып тобымызға оралайық. Балалар шығармашылық орталыққа барайық
Балалар біз қайда бардық?
Ертекші апай қандай ертегі айтты?
Балалар алдымыздағы ақ қағаз бетіне солдан оңға қарай губкамен бояймыз. Сонда ғажайып суреттер шығады
«Құлып»
Рефлексивті – түзету
Балалар біз кілемшеге отырып қайда бардық?
Ертегілер елінде кімді көрдік?
Ертекші апай кімнің анасы?
Қандай ертегіні тамашаладық?
«Үйшік» ертегісінде қандай аңдар бар?
Балаларды мадақтау. Қонақтарымен қоштасу
Күтілетін нәтижелер:
Не білді: Ертегі кейіпкерлерінің рөлін сомдай білді
Не алды: ертегі кейіпкерлерін атай алды
Не істей алады: Қағаз бетін бір бағытта бояй алады
Толық нұсқасын жүктеу